14.Bölüm

266 12 0
                                    

İyi okumalar :)

__________________________________________

Sabah karnımdaki ağrıyla uyanmıştım Allahtan dünkü kadar ağrı yoktu .
Yataktan istemeyerek kalkıp tuvalete girip işlerimi halledip çıktım. Makyaj masasına geçip saçlarımı tarayıp topladım çünkü hava çok sıcakk buhar olucam resmen .

Neyseee tam odamdan çıkacakken alp de kapıyı çalıp açtı ve " uyanmışsın abla bende seni kaldıracaktım  günaydın ."dedi bende " günaydın , yeni uyandım sayılır hadi gel inelim ."dedim oda kafa salladı ve aşağıya indik ve mutfağa geçtik herkes masadaydı ateş abimin gözlerinden yorgunluk aksada oda masadaydı günaydın diyip yerime geçtim . Onlarda günaydın dedi ve babamın başlamasıyla bizde yemeğe başladık herkes benim nasıl olduğumla sordu toptan düne göre iyi olduğumu söyledim sonra onlar işleriyle ilgili konuştular . Babam işe gitmek için ayaklandığında bugün akşam amcalarım , dedem ve babannemin geleceğini söyledi sonra görüşürüz diyip gitti.

Babam gittikten sonra sofrayı kaldırdık burak abimde işe gitti ateş abim uyumaya gitti yalın abimde karargaha gitmesi gerekiyormuş alpde oyun oynuyor bede dedim marifetlerimi gösterem de kurabiye yapam dedim . Kakaolu çatlak kurabiye yapmaya karar verdim şerbeti ay ağzım sulandı biran önce başlasam iyi olur.

20 dk sonra

Kurabiye hamuru hazırdı tepsiye yağlı kağıt hazırlayıp hamuru şekil vererek pudra şekerine batırıp tepsiye yerleştirdim . Hepsi bittikten sonra tepsiyi  fırına attım ve soğuk şerbet hazırladım ve  ortalığı topladım 10 dk sonra kurabiyeleri çıkardım hafif soğumasını bekledim ve sonra şerbete batırıp tepsiye geri koydum bu işlemde bitince üzerine Hindistan cevizi koydum ve kurabiyem hazırdı. Hemen birtane alıp yedim yumuşak ve güzel olmuştu ben yaptım diye demiyorum ama gerçektende güzel yapmıştım bi maşallahınızı alırım ;).

Saat 2 olmuştu bende odamda ders çalışıyordum nekadar yaz tatilinde olsamda 12.sınıf olmuştum oyüzden az da olsa ders  çalışıyordum.
Ders çalışmam bitince bitazda kitap okumuştum ve saat 4 olmuştu aşağıya inmeye karar vermiştim yemek yapmak için, önce üzerimi değiştirip sonra indim aşağıya.

Mutfağa gittiğimde burak abim ve ateş abim yemek yapmaya başlamışlardı. Bende hemen yardıma koyulmuştum tabiki salata yine bana kalmıştı. Yemekleri yaparken aynı zamanda sohbette ediyorduk güle oynaya  yemekleri yapmıştık hersey tamamdı hava güzel olduğu için masayı bahçeye hazırlamistık. Neredeyse gelirlerdi onlar gelene kadar hep birlikte oturduk ve ateş abim yatığım kurabiyeden yediğini güzel olduğunu söylüyordu. Tabi ben bir mutlu ol bir mutlu ol anlatamam ego tavan ayol.

Zil çalmıştı gidip kapıyı açtım ve hepsini içeri davet ettim hepsiyle selamlaştık . Ve  yemek için bahçeye çıktık . Yemekler yenirken bol sohbet ve bol kahkahayla geçmişti yemekler bitince erkekler bahçede oturmaya devam ettiler bizde yengelerimle sofrayı toparladık Sedat abim gelip semaverle çay demleneceğini söyledi bahçede semaveri hazırladıklarını sadece çaydanlığı ve çayı alıp gidiceğini söyledi ve alıp gitti bizde ortalığı toplayıp yaptığım  kurabiyeleri tabaklara koyup bahçeye gittik .Tabakları herkese dağittik .

Erkekler bir yanda konuşuyorken biz kızlar olarak yani yengelerimle başka biryerde bilgi aktarımları yaptık . Neler neler konuşup gülüştük. Tabi bir ara üçüzlerde bize katıldı . Saat geç olduğu için gitmişlerdi,gitmeden üçüzlerle yarın buluşmak  için sözleştik.

Onlar gittiğinde ortalığı da toparlayıp herkese iyi geceler diyip odama çıktım. Üzerimi değiştirip tuvalette işlerimi halledip ışığı kapatıp  yatğa geçtim ve şimdi güzel bir uyku beni bekliyor bugün yorulmuştum okadar şey yapmasam bile . Neyse ben güzel uyku çekem yarın bizimkilerle enerjik birşekilde gezmem gerek sonuçta .

__________________________________________

Bugünlük bukadar umarım beğenirsiniz.
Oylamayı unutmayın lütfen .
Okuduğunuz için teşekkürler. :)❤️

Gerçek Ailem 'Güneş'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin