7.Bölüm-part 2

601 26 0
                                    

Hikayenin part 2 siyle karşınızdayım umarım beğenirsiniz

İyi okumalar

◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇
Şuan öğle arasındaydık ve kuzenlerimle yani Emir,Emin ve Enis le kantinde oturuyoruz aynı sınıftayız ,ben sınıfta Enis le birlikte oturuyorum. Emir ve Emin çok enerjik ve konuşkan , Enis ise daha sakin bizim yanımızda konuşuyor diyer insanların yanında az konuşuyor .Emirin  "aaa alp burdayız gelsene  ."diye bağırmasıyla hepimiz baktığı yere baktık . Alp bana bakarak gülümseyerek yanıma geldi ve yanıma oturup sarıldı bende ona sarıldım . Alp "naber abla üçüz abilerime alıştınmı ."dedi bende gülümseyerek "alıştım canım "dedim . Emin "aaa şuna bakın bizi unuttu hem bize neden alışamasın ki Allah Allah ."dedi . Alp hemen "Ay olurmu emin abi sizi  neden unutayım ben Allah aşkına "dedi . Emir "bilemeyiz artık "dedi ve burun kıvırdı . Alp birşey dicekken zil çaldı ve ben "hadi kalkın sınıfa gidelim zil çaldı ."dedim ve ayaklandım ,benimle Enis de ayaklandı ve sonra diyerleride ayaklandı ve sınıflara çıktık .
◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇
Çok şükür okul bitmişti ve bizi ateş abi almaya gelmişti ,ateş abinin dediğine göre  bugün babatarafi gelecekti ,zaten ben üçüzlerle ve kuzey abiyle tanıştım , okulda edebiyat hocamızda amcamızmış 35 yaşındaymış ve bekarmış bugün işi olduğu  için gelmemişti ve oyüzde 2 dersimiz boştu ,artık bize gelince tanışırız. Eve gelmiştik ve odama çıkıp üstümü değiştirdim aşağıya indim mutfağa girdiğimde ateş ve burak abi yemekleri son kez kontrol ediyorlardı. Gidip ateş abiye sarıldım oda bana sıkı sıkı sarılındı ,tabi burak beyciğimiz sinirlenmeye başladı yüzünden belli yani hem benle konuşmak istiyorsun hemde konuşmaya çekiniyorsun böyle kıskançlıktan patlarsın işte ohhh canıma deysin. Ateş abime bakarkatan "abi nezaman gelecekler haberin varmı ona göre odama gidip biraz kitap okuyayım ."dedim abimde bana gülümseyerek "abisinin gülü nezaman gelirler bilmiyorum istiyorsan sen odana çık gelince çağırırım seni "dedi bende tamam diyip burak beye bakmayıp odama çıktım . Bakın buraya yazıyom 5 dk sonra yanıma konuşmaya gelecek çünkü konuşmadan duramıyor ,neyse ben kitap okumaya başlayayım . Kitabımı elime aldım tam başlayacakken kapı çaldı 'gir'dedikten sonra kapı açılıp içeri burcıgım girdi ve "seninle biraz konuşa bilirmiyiz "dedi nededim ama gelecek demedimmi jdjdjdjd  tabi diyip oturması için yan tarafımı gösterdim oda gelip otudu ve konuşmaya başladı " nerden başlayacağımı bilmiyorum, ben senden uzak durup soğuk yaptığım için özür dilerim. İnanki korktuğum için soğuk davrandım seni gözlemleyebilmek için yaptım biliyorum belki  yanlıştır yaptığım ama bilemedim ne yapacağımı benide ateş abim gibi abin kobul edermisin lütfen ."dedi ve dolu gözleriyle bana baktı kafamı eyip düşünmeye başladım  napacaktım şimdi, tabi abim olsun istiyordum ama bilmiyorum yaaaa . Ona bakıp "ben abim olma konusunu kabul edip etmeyeceğini  sonra söylesem olurmu hem aşağıdan ses geliyor belliki geldiler ."dedim ve ayağa kalkıp hadi gel diyip kapıya yürüdüm oda peşimden geldi ve birlikte aşağıya indik . Oturma odasına girdiğim de bayağı kalabalıktı . Beni fark eden emirdi ayağa kalkıp koşup geldi ve sarıldı"canım Best kuzenim "dedi . Bende 'hoşgeldiniz' dedim oda 'ay hoş bulduk ' dedi. Burak abimin onu çekmesiyle sarılmamız bitti , burak abi kaşları çatık şekilde ona bakıyordu emir "Ay burak abi yemicam güneşi merak etme hem çağırmaya gittin bi gelmek bilmediniz özledim canım  kuzenimi ."dedi bende gülerek  "okulda birlikteydik ne ara özledin beni" dedim. Oda kollarını bağlayıp yerine gidip otudu" iyi birdaha özlemeyiz seni "dedi bende gülüp tamam dedim . Şok olmuş gözlerle bana baktı biraz eylenmekten zarar gelmezdi . Diyerleri emirin tepkilerine gülüyordu . Babam bana döndü ve hadi kızım gel seni bizimkilerle tanış tarayım dedi.
◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇

( burayı uzatmak istemiyorum zaten karakter tanıtımı olarak aşağıya yazıcam. )

Akşam yemeği yenmişti kuzen tayfası ve okan amcam la birlikte bahçede oturmuş sohbet ediyorduk . Ben, üçüzler ve alp ile sohbet ederken birden havalanmamla birlikte çığlığı bastım ve tabi 'ne oluyor be imdat adam kesiyorlar 'diyerek bağırınca herkes gülmeye başladı ,beni kucağına alana bakınca Okan amcam olduğunu gördüm "ödüm koptu amca napıyon yaa"dedim . Oda gülüp yerine otudu ve yanağımı öperek"amcasının gülü gülü ,napayım gelip biraz şu bebelerden seni koparayım dedim sonuçta ilk tafa onca erkekten sonra bir kız yiyenim olmuş ."dedi ve sarıldı . "Korktum ama "diyince "korkma yavrum korma "diyip sarılmasına devam etti, bende sarıldım ona sonra göğüsüne yattım vallaha rahattı burası . Bir diyerlerine bakam dedim keşke bakmasaydım hepsi çatık kaşlarla bize bakıyordu amcamın kulağına "amca bunlar bize çatık kaşlarla bakıyorlar biz hafiften hafiften tüysekmi yaa  "dedim amcam gülüp "birşey olmaz güzelim merak etme sen " dedi tamam diyip olduğum yere sindim rahattı yerim napiyim .
Diyerleri hala çatık kaşlarla baksalar da sohbet devam etti.

Birinin beni yumuşak bir yere bırakmasıyla hafiften kıpırdandım ,kulağıma "şşşş uyu güzelim, yarın okulda görüşürüz  "diye bir ses geldi, ses  amcama ayitti. Bende 'ĥımm' diyip uyumaya  devam ettim. Enson kulağıma gelen ses kıkırdama sesiydi ve sonra ses yoktu.

◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇
Baba tarafı:
4 erkek kardeşler

Alptekin Akın 80 yaşında Emekli albay (dede)
Zeynep Akın 80 yaşında Ev hanımı (babanne)

1.Ziye Akın 54 yaşında Doktor (amca)
Eşi Gül Akın 52 yaşında Doktor (yenge)
Çocukları:
1.Semih Akın 35 yaşında Doktor  bekar
2. Sedat Akın 34 yaşında Mühendis bekar
3. Kadir Akın 30 yaşında Aşçı bekar
4. Kuzey Akın 28 yaşında Matematik hocası bekar

2. Hakan Akın 50 yaşında Mimar ( babaları)5 çocuğu var( zaten biliyorsunuz oyüzden tekrar tanıtmicam )

3. Hasan Akın 48 yaşında Mühendis (amca)
Eşi Zehra Akın 46 yaşında öğretmen (yenge)
Çocukları:
Üçüzleri var
1.Emir Akın 17 yaşında
2.Emin Akın  17 yaşında
3.Enis Akın 17 yaşında
İlk doğan Enis sonra Emin enson Emir doğdu aralarında hepsinin 4 dk var.

4.Okan Akın 35 yaşında Edebiyat hocası bekar (amca)

◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇
Bugünlük bukadardı umarım beğenirsiniz. Oylamayı ve yorumlamayı unutmayın lütfen şimdiden teşekkürler. Oylarsanız sevinirim .

Gerçek Ailem 'Güneş'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin