13.Bölüm

305 8 6
                                    

Herkese merhaba uzun bir aradan sonra yeni bölüm atmaya gayret edebildim . Nezamandır yazmak istesem olmuyordu istek yoktu yazmak için ama şimdi kendimi hazır hissediyorum ve elimden geldiğince aksatmayıp uzun uzun bölümler atmaya çalışıcam .

İyi okumalar ♡

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Güneşten devam

Sabah kalktığımda yanımda yalın abim vardı yanından kalkmaya çalıştım ama sıkı sıkı sarıldığı için kalkamadım ama acil kalkmam gerekiyor karnım ağrıyor regl olmuş olabilirim oyüzden biran önce kalkmam gerekiyor .Bir iki kıpırdanınca abim uyandı ve " birşey mi oldu neden kıpırdanıp duruyorsun güneş ."dedi bende " bırakırsan beni tuvalete gidicem ."dedim oda birşey demeden kollarını çekti ve geri yattı bende odadan çıkıp kendi odama geldim ve tuvalete girip işlerimi hallettim ve tahmin ettiğim gibi regl olmuştum bu zamanlarda ilk gün  karnım çok ağrıyordu umarım bugün okadarda ağrımaz .

Üzerime rahat birşeyler giyip aşağıya indim saat 11.30 olmuş ateş abimi mutfakta gördü babam da salonda TV izliyordu , burak abim bilgisayarla ilgileniyordu , alp de ortalıkta gözükmüyordu odasındaydı sanırım içerdekilere günaydın diyip mutfağa geçtim ateş abime de günaydın diyip yardım etmeye başladım tabiki yardım ederken  karın ağrısı yüzünden iki büklüm yardım ettim. Tabi bunu abim fark etti ve " iyimisin güneşim iki büklüm oldun noldu güzelim ."dedi bende " karnım ağrıyor biraz ."dedim abimde " regl mi oldun fıstığım "  dedi  bende evet anlamında kafa salladım . Abimde "yemekten sonra ağrı kesici veririm sana birde sıcaksu torbası yaparız geçer olurmu ."dedi bende ilk gün çok ağrıdığını ve bunların hiçbir işe yaramadığını söyledim dayanamadığım zaman serum taktırıyordum o iyi geliyordu ama şuan onada gerek yok dedim abimde tamam dedi ve sen masaya geç kahvaltı hazır zaten diyerlerini çağrayım ben dedi bende kafa sallayıp masaya geçtim ve onları bekledim iki üç dk sonra onlarda geldi ve kahvaltı yapmaya başladık .

Kahvaltıdan sonra babam ve burak abim işe gittiler yalın abim geri yattı ateş abim akşam nöbete gidecekmiş oyüzden oda yattı bizde alple birlikte tvden film açtık ve izlemeye başladık .

1saat sonra

1saat olmuştu ve filmin yarısına gelmiştik ama benim karnım çok fena ağrıyor . Alpe dönüp ateş abimi çağırmasını karnımın çok ağrıdığını söyledim oda koşarak abime haber verdi . Yalın abim ,ateş abim ve alp koşarak aşağıya indiler ve yalın abim birşey demeden beni kucağına aldı ve ateş abime dönerek " sen arabayı sür " dedi sonra araba gittik ateş abim alpe dönüp sen evde kal bizimkiler gelirse söylersin bizde ablanı hastaneye götürelim dedi . Alp eve geri girdi bizde hastaneye gittik . Yolda 2 abimde iyi olup olmadığımı sordular bende iyi olduğumu karnımın çok ağrıdığını bunun için çok  endişe etmelerine gerek olmadığını söyledim ama onlar beni dinlemeyip sanki yaralıymışım gibi davrandılar vallaha ilk defa beni  bukadar  önemseyen birilerini gördüm.

Hastaneye geleli yarım saat olmuştu babam ve burak abimde öğrenmişti hastanede olduğumu hatta gelmek istediler ama endişelenecek birşeyolamadığını serum taktıklarını 2 saate geleceğimizi söylediler zorda olsa kabul ettiler . Yaralanmadım biryerime birşey de olmadı bukadar abartarak birşey varmı bilmiyorum yada ben ilk defa böyle birşeyle karşılaştığım için benim tuhafıma geliyordu .

2 saat sonra

Serum bitmişti karnım da çok şükür artık ağrımıyordu . Artık eve gidiyorduk acıktım yahu gidip yemek yiyip yatmak istiyorum .
Yalın abime bakıp " abi daha nekadar yolumuz kaldı ben çok acıktım ."dedim. Abimde "az kaldı hanım efendi az sabredin yemek hazırmış zaten gidince yersin istediğin kadar , hem senin karnın ağrımıuor deme ."dedi " Hayır abi kaç kere dedim ağrımıyor serum iyi geldi diye."dedim  abimde tamam dedi .

Yarımsaat sonra eve gelmiştik iyimisin sorularından sonra odama çıkıp ihtiyaçlarımı karşılayıp  pijamalarımı giyip  yemek yemek için aşağıya indim mutfağa geldiğimde herkes masadaydı bende yerime oturdum ve sohbet eşliğinde yemeklerimizi yedik . Yemekten sonra kendimi iyi hissettiğim için sofrayı ben toparladım ateş abim nöbete gitmek için hazırlanaya gitti burak abim yorgunmuş oyüzden erken yattı yalın abim ve alp salonda  babamda çalışmak için çalışma odasına gitti bende mutfağı toparlayıp salona geçtim birlikte dizi izlemeye başladık .

Biz dizi izlerken ateş abim geldi ve nöbete gittiğini şöyleyerek çıktı . Sonra babamında işi bittiği için yanımıza geldi birlikte birazdaha dizi izledik . Saat epey geç olmuştu babam ayaklanıp " hadi bakalım yataklara baya geç oldu haydi uymaya ."dedi alpte söylenerek kalktı ve odasına gitmeye başladı  babamda arkasından " söylenme söylenme tatildesin sonuçta istediğin kadar izlersin " dedi alpte söylenmiyorum diye bağırdı . Yalın eşek sıpası diye mırıldandı ve TV kapatarak hadi size iyi geceler dedi yanağımdan öpüp odasına çıktı. Bizde babamla odalarımıza dağıldık  . Odama geldiğimde yarım kalan kitabımı alıp okumaya başladım .

Kitabım bitmişti baya iyi kitaptı onu rafa koyup yatağıma geçtim . Hava sıcak olduğu camı üsten açıp yatmıştım . Işığıda kapatıp artıp uyku moduna geçme vakti .

                Güneşin sabah giydiği kıyafet

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

                Güneşin sabah giydiği kıyafet

                Güneşin sabah giydiği kıyafet

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

                        Güneşin pijaması

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Elimden geldiğince uzun yazmaya çalıştım umarım beyenir ve oylarsınız  .
Okuduğunuz için teşekkürler .❤️

Gerçek Ailem 'Güneş'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin