Hikaye baya gecikti bunun için özür dilerim anca vakit buldum umarım beğenirsiniz.
İyi okumalar
♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧
Sabah kalktığımda saat 6.30 du bende hazırlanıp aşağıya indim , sanırım daha kimse uyanmadı .
'Tabi uyanmazlar mal saat kaç bak bakayım.'
'Sensin mal hem saat 7 oldu kalkarlar mal Şaziye nolcak😒'
Mutfağa gittiğimde yalın abim ve babam kahvaltı hazırlıyordu.
İçeri girince ilk yalın abi beni fark etti bana gülümseyerek "günaydın küçük hanım " dedi bende aynı şekilde gülümseyerek "günaydın büyük bey "dedim kıkırdayark.
Babam da "günaydın güzel güneşim" dedi bende "günaydın yakışıklı babam "dedim . Gelip bana sarıldı bende ona sarıldım,daha sonra diyerleride geldi ve hep birlikte kahvaltı yaptık. Şimdide okula gelmiştik ve sınıfa çıkıyordum , merdivenin son basamağına basacakken biriyle çarpıştım kafamı kaldırdığımda çatık kaşlarla bana bir çocuk bakıyordu "dikkatli olsana kızım "diye kükredi ." Ne kükrüyon be benmi dedim önüme çık diye Allah allah "diyip koluna çarpıp sınıfa gittim ,al işte kapı kapalı kesin hoca girdi neyse kapıyı çalıp sınıfa girdim . Aha şansa bak ders edebiyat yani amcam girecekti ve şuan karşımda bana bakıyordu " geç kaldığım için özür dilerim hocam , yerime geçebilirmiyim "dedim. Amcam da "birdaha olmasın geçbakalım ,iyimisin"dedi bende " iyiyim hocam teşekkürler."dedim yerime geçtim ve derse başlamıştık . Sonunda öğle arasındaydık bütün gün sınıftan çıkmadım şimdi kantine gitmek için paramı ama bulamadım ,tabiya son paramı dün harcamıştım Allah kahretmesin ya . "Güneş birşey mi oldu " Enis in seslenmesiyle ona döndüm "birsey yok ya paramı dün bitirmiştim bugünde istemeyi unuttum."dedim eniste " Tamam gel ben alırım sana "dedi bende " olmaz öyle şey bugün yemek yemesemedem de olur boşver"dedim ama Enis öyle baktıki gözlerimi hemen kaçırdım . Enis"saçma saçma konuşma bensana alırım diyrleri kantinde bizi bekliyor hadi "dedi ve kolumdan çekiştir meye başladı bende mecburen peşinden gittim . Kantine gelmiştik ve sabah çarpıştığım çocuk buradaydı ve şuan göz gözeydik ,çatık kaşlarla bana ve Enise bakıyordu tabi birde kolumda olan enisin eline . "Sen bizimkilerin yanına git bende iki karışık tost ve çay alayım olurmu başka birşey istemisin." "Hayır teşekkürler ben bizimkilerin yanına gidiyorum "dedim oda tamam diyip yanağımdan makas bende gülümsedim ve bizimkilerin yanına gittim. Çarpıştığım çocuğun tam yanındaki masaya oturmuşlar neyse birşey olmaz bu arada çocuk yakışıklıymış Allah sahibine bağışlasın. 'Belkide sana bağışlar ' 'saçmalama Şaziye olmaz öyle şey ' 'Tabi canım tabi kesin olmaz ' 'Şaziyeee sus!' 'Tamam be sustum sanki birşey dedim yaa .'
Şaziyeyle kavgayı bitirip bizimkilerle konuşmaya başladım ,o sırada Enis geldi yiyecekleri bana verip yanıma oturdu . Çocuğun bakışları üzerimizdeydi tabi ben bakmamaya özen gösterdim . Alp bana bakıp "abla yan masadaki çocuk sana mı bakıyor "dedi bende "bilmem yemek yadiğime göre ve yan masaya bakmadığıma göre needen bilem bakıp bakmadığına "dedim . Bu sefer Emir "evet çatık kaşlarla bakıyor." Emin "hayırdır kardeşim ne bakıyon kuzenime hayırdır "dedi . Çocuk da "bakarım bakmam sana mı sorucam "dedi besefer " Enis "evet bize soracan şimdi çek gözlerini kuzenimin üzerinden " çocuk bana baktı bende bizimkileri tutmaya çalışıyordum enise dönüp "Tamam hadi gidelim hem zil çalar birazdan sınıfa çıkalım" dedim . Oda gözleri çocuğun üzerindeyken tamam dedi ve hepbirlikte kantinden çıktık ,alp kendi sınıfına biz kendi sınıfımıza çıktık zaten biz çıkarken zilde çalmıştı hepimiz gidip sıralarımıza oturduk .
Dersler bitmişti ,sonunda eve gelmiştik şuan odamdaydım ve birazdan aşağıya inecektim. Bu arada üçüzlerde bizle gelmişti ve bütün gün çocuğa söylendiler . Çocukla çarpıştığımızı falan söyledim sorun çıkmasın diye . Neyse odamdan çıkıp aşağıya indim ve sonra mutfağa gittim ve yemek yedik. Yemekten sonra ben yorgunum diyip yatmaya gittim.
♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧Yankı öz :18 yaşında
Sınıfta kaldığı için umut ve Oğuz ile tekrar 11 okuyor.
Grubun sinirlisi ve asibisi tabi güneşe nasıl davranır bilemiyorummm artık.
Umut ve Oğuz ile çocukluk arkadaşları .Oğuz yiğit :18 yaşında
Sınıfta kaldığı için tekrar 11okuyor yankı ve umut ile .Umut ve Yankı ile çocukluk arkadaşları .
Grubun zekisi ve sakini tabi sinirlenirse nolur orasını bilemem artık.Umut doğan :18 yaşında
Sınıfta kaldığı için tekrar 11okuyor yankı ve Oğuz ile çocukluk arkadaşları.
Grubun şebeği ve eğlence kaynağı tabi sinirlenirse orasını bilemicem artık.
♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧
Umarım bölümü beğenirsiniz. Oylamayı ve yorum atmayı unutmayın lütfen. Desteklerseniz sevinirim. Okuma ve oylama sayısı düşük onu yükseltirseniz sevinirim.