12.Bölüm

313 13 3
                                    

Baya uzun bir aradan sonra herkese selamm.
Herkesin bayramı mübarek olsun .😊

İyi okumalar 😊

  **************************************

1 hafta sonra
Yalından

Görev bitmişti baya zorlu geçmişti ama başarıyla bitirmiştik görevi ve sağ salim dönüyorduk şuan helikopterdeydik karargaha inmesini bekliyorduk .

Helikopter inmişti hepimiz hızlı birşekilde inip sıraya geçmiştik albay tam karşımızdaydı hemen hazır ola geçip tekmil  verdik .

Binbaşı Yalın Akın / Mardin / emretkomutanım

Yüzbaşı Anıl sönmez / İzmir / emretkomutanım

Yüzbaşı Yusuf Yıldırım / Ankara / emretkomutanım

Üsteğmen Arda Ak / Hatay / emretkomutanım

Üsteğmen Ali Kara / İstanbul / emretkomutanım

"1 Binbaşı, 2 Yüzbaşı, 2 Üsteğmenle görev başarıyla bitmiştir komutanım ."dedim albay"Rahat aslanlarım aferin size 4 gün dinlenin aslanlarım ."dedi .
Bizde " emredersiniz komutanım " diyerek albay gittikten sonra odaya gittik birikmiş dosyalar vardı üstümü değiştirip duş aldıktan sonra dosyaları hallettim sonra timle evlere dağıldık .

Ailemi özlemiştim saat gece 12 olmuştu uyuyo olabilirler oyüzden sessiz birşekilde eve girdim salonun ışığı açıktı gidip baktım uyanık olan kim diye uyanık olan babam, ateş ve burak uyanıktı ateşin dizinde güneş burağın  dizinde alp yatıyordu babamda tekli koltukta oturmuş televizyon izliyorlardı. 

Beni ilk fark eden burak oldu ve abi diye bağırmasıyla diyerleride yerlerinden zıpladı babam ve ateş hemen ayağa kalkarak yanıma geldi sarıldılar sonra burak geldi diyerleri noluyo der gibi birbana birde kendilerine bakıyorlardı sonra alp ayağa kalkıp abi diyerek gelip sarıldı ve " iyisin deme abi " diye sordu bende " iyiyim aslanım gayet iyiyim merak etme " dedim sonra alpten ayrılıp daha ayılamamış küçük kızımın önünde dizçöküp saçlarını düzeltip "abim güzelim " dedim oda hemen sarıldı bende sarılıp kucağıma aldım ve koltuğa geri oturdum . "Geldin abi " dedi ve alamaya başladı bende " geldim birtanem ve hepimiz iyiyiz " dedim oda birşey demeden sarılarak kafasını omzuma koydu . Biz diyerleriyle sohbet ettik biraz sonra saat çok geç olunca güneşle birlikte benim odama gittim onu kendi yatağıma yatırdım sonra gidip üzerimi değiştirip yanına yattım . Biraz saçlarını okşayıp izledim küçük hanımı.

Sonra kollarımın arasına alıp sımsıkı sarıldım kokusunu çektim çok özlemiştim güzelimi , bu iyi geldi . Kafamı boynuna gömüp gözlerimi kapattım ve dahada  sımsıkı sarıldım .

Sabah uyanınca bana deyilde  'yakışıklı ayısına ' sarıldığı için biraz yanaklarını ısırıp ve gıdıklasam  birşey olmaz herhalde 😏 .


   *************************************

Bugün bayram olduğu için ve etlerle uğraşıp birde misafirliğe gideceğimiz için kısa oldu kusura bakmayın birdahikine daha uzun yazmaya çalışacağım .

Umarım beyenir yorum yapar ve oylarsınız .

Okuduğunuz için teşekkür ederim.
İyi bayramlar herkese. 😊😊

Gerçek Ailem 'Güneş'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin