9.Bölüm

442 21 7
                                    

İyi okumalar canlarım.

Bahçede oturmuş bizimkilerle sohbet ediyorduk ,ilk 2 dersimiz boşmuş bizde bahçede oturalım dedik . Şuan tenefüsteydik ve karşı çardakta dünkü çocuk vardı ve çatık kaşlarla bize bakıyordu neden böyle bakıyor yada çocuk kim bilmiyorum ama böyle giderse erken yaşlanacak çünkü kaşları hep çatıktı yada biz bu 2 günde denk geldiğimizde çatık görüyordum aman banane canım .

Alp gelip yanıma oturarak bana sarıldı yanağımdan öptü  ona bakıp "hayırdır koçum birşeymi oldu ."dedim oda " yoo birşey olmadı olmasımı lazım ."dedi. Bende peki dedim ve üçüzler dönerek "bugün okul çıkışı mardinimi gezsek geldiğimden beri doğru dürüst gezemedim hem belki diyerleride gelmek isterler hep birlikte mardin turu yaparız olurmu. " dedim. Emir hemen atlayarak "ay olur olur gezeriz hep birlikte diyerlerinede söyleyelim gruptan "dedi bende " Ne grubu yaa ?"dedim . Emin "biz seni gruba almadık hemen alıyorum,bütün kuzenler olarak bir grup açtık dur bekle hemen alam seni sonrada mesaj atalım gezme işini ."dedi bende tamam dedim . Sonra bir bildirim geldi baktığımda '12 prens ve 1 prenses' adlı WhatsApp grubuna emin kişisi sizi ekledi.
Kafamı kaldırıp emine bakarak" 12 prens 1 prensesmi 12 prens kim acaba emin kuzenler ve okan amcammı " dedim oda " evet "dedi bende tamam diyerek gelen mesajlara baktım.

                     12prens ve 1 prenses

Ateş abim :ooo benim güzel güneşim gelmiş.

Okan amcam : benim biricik güzel yiyenim gelmiş hoş gelmiş dieyerleri gide bilir.

Ben : jxjxjxjdjddjjd ay amca hoş buldukda neden diyerlerini kovuyon.

Ben :'Ateş abim :ooo benim güzel güneşim gelmiş.' :evet abim ben geldim .

Okan amcam:'Ben : jxjxjxjdjddjjd ay amca hoş buldukda neden diyerlerini kovuyon.':boşver bunları güzelim sen sadece benle konuşsanda olur .

Semih abim : neden tek senle konuşuyormuş lan.

Yalın abim: neden tek senle konuşuyormuş lan.

Burak abim : neden tek senle konuşuyormuş lan.

Ateş abi :neden tek senle konuşuyormuş lan.

Sedat abim : neden tek senle konuşuyormuş lan.

Kuzey abim:neden tek senle konuşuyormuş lan.

Kadir abim : neden tek senle konuşuyormuş lan.

Gerçek Ailem 'Güneş'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin