İyi okumalar
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Bugün üçüzlerle buluşacağım için hemen hazırlanıp kahvaltı yapmak için aşağıya indim. Kahvaltı hazırlayan abin olması mükemmel birşey yaa. Hemen günaydın diyip masaya oturdum ve kahvaltı yapmaya başladık. Babam " bugün üçüzlerle buluşacaktın deme ."diye sordu bende evet baba dedim. Alp " bende gelebilirmiyim senle."diye sordu bende tabi gel dedim oda gülümseyip hızlı hızlı yemeye başladı. Babam gülüp "yavaş ye oğlum ablan kaçmıyor ."dedi . Alpde yavaşlayıp " kahvaltım bitti zaten ."diyip son lokmayıda ağızına atıp ayağa kalktı ve " ben hazırlanmaya gidiyorum abla ."dedi ve koşarak odasına gitti bizde arkasından gülmekle yetindik .
Bende son lokmamı ağızıma atıp dişlerimi fırçalamak için odama çıktım .
Dişlerimi fırçaladıktan sonra parlatıcı sürüp ,parfüm sıktım ve çantamı alıp aşağıya indim. Alp beni bekliyordu evdekilere çıkacağımızı söyleyip ayakkabılarımı giydim . Kapıdan çıkarken Enis aradı ve kapının önünde olduklarını söylediler ,bende geliyoruz diyip telefonu kapattım ve alple yanlarına gittik.Yarım saattir ne yapıcaz diye düşünerek yürüyoruz .En sonunda gezmeye karar verdik ve alışveriş merkezine gittik. Saat 1.30du yani 2 saat gezmiştik. Gezmekten sıkıldığımız için ne yapsak diye düşündük ve yemek yeme kararı aldık ve yemek yemeğe gittik . Yemekleri yemiştik ve saat 2.20 geçiyordu. Emir bize bakıp "grafitimi yapsak acaba ya nedersiniz."dedi . Alp " ben hiç yapmadım ve grafiti yapmak yasak deyilmi ."diye sordu.Emirde " belediyelerin belirlediği yerler dışında yapmak yasak . Bizde oyüzden araştırıp bir yer bulup yapabiliriz bence ."dedi bizde onayladık ve belediyenin izin verdiği yer bulduk ve sıprey boya alıp bulduğumuz yere gittik . Şansa eve çok uzak deyildi . Pinteresten hepimizin beğendiği bir resim bulduk ve boyaları hazırladık .
(Yapacakları resim)
3 saat sonra
Saat 5.30 olmuştu ve resim 3 saat sürmüştü ama çok güzel olmuştu ve çok eylenmiştik. Ellerimiz ve üstümüz boya olduğu için evlere dağılacaktık . Evlere gitmeden önce duvarın resmini çektik ve boyaları çöpe attık ve gittik. Eve geldiğimizde kimse yoktu bizde odalara dağıldık . Duş alıp pijamalarımı giydim ve boyalı kıyafetleri yıkamaya attım. Sonra mutfağa gidip akşam yemeği hazırlamaya başladım karnı yarıkyapıcam (patatesten de yapıcam çünkü patlıcan yemiyorum.) ve pilav yapacaktım, yanınada cacık yapacaktım ohh miss.
Saat 7 olmuştu ve yemeklerin hepsi hazırdı ve sofrayıda hazırlamıştım ,tam o sırada kapı çaldı gidip açtım ve bütün hepsi kapıdaydı (alp dışında çünkü o odasında uyuyor). Birden hepsi gülmeye başladı ve yalın abim "bakma öyle hepimiz birbirimizden habersiz aynı anda gelmişiz şans işte ." dedi ve içeri geçti diyerleri de içeri geçti . Ateş abim " mis gibi kokuyor güneşim ne yaptın yekte ." dedi . Bende " bilmem, ellerinizi yıkayıp gelin bakalım ne yapmışım. " dedim ve onları gönderip mutfağa geçtim . Yemekleri tabaklara koydum ve alpi uyandırmaya gittim. Alpi uyandırdıktan sonra mutfağa geri gittiğimde hepsi yerlerine oturmuştu . Burak abim bana bakıp " kız zilli böyle yeteneklerin vardıda ne söylemiyon bize ."dedi ,bende " nazar deymesin diye söylemiyorum şekerim ."dedim ve yerime oturdum , alpde gelince yemeye başladık ve babam " eeeee söyleyin bakalım naptınız bugün." dedi ,alpte hemen konuşmaya başladı ve " alışveriş merkezinde gezdik sonra yemek yedik veee grafiti yaptık."dedi ve yaptığımız grafitiyi gösterdi ,hepsi çok beğenmişti .
Yemeklerimizi yedikten sonra bahçede oturduk ve sohbet ettik . Daha doğrusu onlar etti çünkü ben yorgunluktan mayışmaya başlamıştım bile . Kafamı babamın omzuna koydum babamda beni sıkı sıkı sardı ,bende gözlerimi kapattım ve uykuya daldım.
Sabah kalktığımda yanımda babam vardı .
Kalkıp saate baktım saat 9 olmuş , gidip elimi yüzümü yıkayıp kahvaltı hazılama gittim . Ben kahvaltı hazırlarken alp ve burak abim geldi onlarla birlikte hazırladık sonra ben gidip uyuyanları uyandırdım ,onlarda gelince kahvaltı yaptık . Bugün hepbirlikte gezmeye karar verdik , o yüzden hazırlamaya başladık .4saat sonra
Tam tamına 4 saattir geziyorduk en sonunda acıkınca bir restorana gittik ve yemeklerimizi yemeye başladık .
Yemekleri yiyince tuvalete gitmek için kalktım ve gittim . İşimi hallettikten sonra tam çıkacakken ağızımda birşey hissettim ve bir ses duydum duyduğum seste hadi acele et oldu ve sonrası karanlık.^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Bugünlük bukadar dı
Umarım beğenirsiniz
Yorum yapıp oylarsanız sevinirim .