Herkese merhaba biraz fazla zaman geçti biliyorum bunun için özür dilerim .
Oy sınırının geçmesini bekledim aynı zaman da sınavlar başladı bunun için gecikti şimdi vakit bulmuşken yazmak istedim .
Umarım beğenirsiniz.İyi okumalar.
...................................................................................Güneşin anlatımıyla
Yalın abi görevden dönmüştü çok şükür. Eve gelmiştik ,akşama yalın abinin arkadaşları yemeğe gelecekti . Şuan ateş abiyle mutfakta yemek yapıyoruz. Yalın abi dinlenmek için odasınasına çıktı ,babam şirkete gitti önemli işi varmış , alp ve burak abi salonda playstation oynamaya gittiler. Burak abi geldiğimden beri soğuk davranıyordu ama aynı zamanda da benle konuşmak istiyormuş gibi ama konuşmuyor hedi bakam hayırlısı. Ateş abimle mutfakta yemek yapmak çok eylenceli bence. Ateş abinin seslenişiyle ona döndüm ." Güneşim iyi misin " dedi." Evet ,evet iyiyim dalmışım sadece okadar."dedim ." Peki dikkat et salata yapam derken elini kesme ." Diyip güldü . Bende gülüp " merek etme kesmem "diyip salata yapmaya devam ettim.
...............................................
3saat sonraYemekler hazırdı ve bende bitmistim şimdi odama çıkıp kısa duş alıp üstümü giyinmiş ve saçlarımı tarama başladım. Kapı çaldı çalan kişiye gelmesini söyledim. Gelen kişi babamdı " gelebilirmiyim güzel kızım "
"Tabi gelebilirsin baba " didim . Babam içeri gelip elimden tarağı alıp sarılıp saçlarımı öptü ve " nasılmış benim gün ışığım , miskokulum."dedi . Bende " iyiyim ateş abimle yemekleri yaptık şimdi duş aldım saçlarımı tanıyordum."dedim . Babamda "iznin olursa ben taraya bilirmiyim saçlarını " dedi bende kabul ettim . Babam saçlarımı taradı hatta ördü şimdi salonda hep birlikte misafirlerin gelmesini bekliyoruz . Zil çalınca hep birlikte ayaklandık ve kapıya gittik ben kapıyı açtım ve içeri Yalın abinin arkadaşları girdi. Gülümseyerek hoşgeldiniz dedim . Diyerleride benim gibi hoşgeldiniz dedi ve Babam direk yemeğe geçelim isterseniz dedi onlarda kabul etti ve yemeğe geçtik . Ateş abimle birlikte yemekleri servis ettik ve babamın başlamasıyla bizde yemeğe başladık . Yemek sohbet eşliğinde devam ederken bende biten tabakları dolduruyorudum ,sohbete ara sıra katıldım . Yemek bitmişti herkes salonda oturmuştu bende mutfağı hallettim şimdide çayları götürüyordum . Herkesin çaylarını verdikten sonra bende oturdum yemekteki sohbet burdada devam ediyordu . Birden yanıma ali abi oturdu ve " naber kız zilli " dedi bende " iyiyim ali abi sen nasılsın " dedim . Böylelikle sohbet başladı . Ali abiyle öyle sohbete dalmışız ki diyerlerini unutmuşuz , birden biri tarafından çekilmem ile küçük bir çığlık atıp beni kimin çektiğine baktım burak abiydi 'aaaaa ben şoketto' burak abi çatık kaşlarla ali abiye bakıyordu . "Neden birden çektin korktum delimisin ."dedim . Burak abide " maşallah sohbete öyle bir dalmışsınız ki bizi unuttunuz " dedi ve bana daha da sarıldı kurtulmaya çalıştım ama sıkı sıkı sarılıyordu . Ali abi gülüp " gel kardeşim birlikte sohbet edelim " dedi . Ordan Anıl abi " Hadi biz kalkalım ,geç oldu ."dedi ve ayaklandılar. Babam " yorgunsunuzdur diye oturun demiyorum ama birdahikine daha fazla oturup sohbet edelim lütfen ."dedi. Anıl abi " tabi bir şıkıntı olmazsa daha fazla otururuz ."dedi . Ali abi bana dönüp gülümseyerek " küçük zilli bu sohbeti tekrarlayalım lütfen."dedi bende " tabi ki tekrarlayalım güzel sohbetti."dedim gülümseyerek ,oda yanağımdan makas alıp diyerleriyle gitti . Bizde içeri geçip el birliğiyle ortalığı toparladık tabi burak abinin ali abi için söylenmelerini dinleyerek . Neymiş neden yanağımdan makas almış mış kıskanç şey nasılda kıskanınca geliyor yanıma . Neyse herkese iyi geceler diyip odama gidip pijamalarımı giydim ve rahat uykuya bıraktım kendimi. Yarın okul vardı bakalım ilk gün nasıl geçecek .Herkese iyi geceler.
..................................Okuduğunuz için teşekkür ederim umarım beğenirsiniz. Oylamayı ve yorumlamayı unutmayın lütfen şimdiden Oyladığınız ve yorumladığınız için teşekkürler .
Oy sınırı vardır .10 'u geçmesse yeni bölüm atmicam .😊