11.Bölüm

362 15 3
                                    

Uzun zamandır yazamıyorum bunun için kusura bakmayın.sınavlardır,derslerdir ,etkinliktir derken yazmaya  birtürlü zaman bulamadım sınavlarım hala devam ediyor ona nazaran uzun bir bölüm yazmaya çalışıcam .

İyi okumalar ♡

**************************************

Üstümdeki ağırlıkla  gözlerimi açtım ve alpin bana sıkı sıkı sarıldığını gördüm . Aklıma yalın abimin göreve gideceği geldi yanıma baktım ama yoktu uyandırmamıştı beni ama neden .

"Abimm noldu güzelim ."sesi duymamla ateş abime baktım ve " beni uyandırmadan gitmiş " dedim . Ateş abim ilk bana yapışmış olan alpten ayırdı sonra beni kaldırarak mutfağa geçtik, beni sandalyeye otutturup kendine yanıma gelip oturdu ve elimi tutarak konuşmaya başladı "ağlama güzelim kıyamadı seni uyandırmaya ama bak sana bunu yazdı ."deyerek bir kağıt uzattı bana . Ben ağladığımı daha yeni fark ediyordum,abimin elindeki kağıdı alıp açtım ve okumaya başladım .

Küçük hanımım  seni uyandırmaya kıyamadım lütfen bana küsme Olurmu. Kendine çok dikkat et tamam mı Allahın izniyle görevi başarıyla tamamlayıp gelicez. Lütfen küsme bana seni çok seviyorum küçük hanım.
                             Seni çok seven abin yalın

Okuduktan sonra kağıdı katladım ve birşey demedim. Ateş abim bana sarıldı ve " ağlamak yok  güneşim tamam mı , şimdi kalkıp elimizi yüzümüzü yıkıyalım sonra kahvaltı hazırlayalım ve bizlerde işe gidelim sizde ders çalışırsınız."dedi ,bende tamam anlamında kafa salladım. " Hadi ozaman başlayalım kahvaltı hazırlamaya ."dedi sadece kafa salladım ve buzdolabından kahvaltılılları çıkardım ateş  abimde yumurta ve salatalık domates çıkardı .

Kahvaltıyı hazırlamaşıtık , içeri gidip yatanlarıda kaldırıp kahvaltıya başladık . Kahvaltı bittikten sonra sofrayı kaldırıp odama ders çalışmaya çıktım, çünkü uzun zamandır ders çalışmıyordum sınavlar başlar yakında .

3 saat sonra

3saattir ders çalışıyorum bu sırada alp gelip arkadaşına gidiceğini söylemişti sonra ateş abim gelip babam ve burak abimin de işe gittiğini ve onunda işe gitmesinin gerektiğini söyledi bende sadece tamam dedim ve çalışmaya devam ettim ve sonuç olarak hala evde tekim . Karnım açtı mutfağa gidip kendime birşeyler hazırlasam iyi olacak sanırım . Kalktım ve mutfağa gittim ay ayol popom uyuşmuş ya oturmaktan ,iyi oldu kalktığım vallaha haa djdjdjdjdjdj. 
Kendime sandviç hazırlayıp birgüzel yedim sonra oturma odasına gidip film açtım yeni bir dizi vardı wednesday  diye enson 4.bölümünde kalmıştım ona devam etmeye karar verdim ve izlemeye başladım .

Dizi bitmişti ve çok beğenmiştim,saat 8.20 olmuştu alp ve babam gelmişti ateş abim nöbete kalacaktı burak abimde işi geç bitermiş oyüzden oda geç kalacak bizde bugünlük dışarıdan lahmacun söyledik ve yanınada tatlı söyledik onları bekliyorduk. Ve evet zil çaldı yemekler geldi alp ayağa kalkıp ben alırım dedi ve almaya gitti bizde masaya geçtik .

Biz yemeklerimizi yedik ve salona geçtik biz babamla sohbet ederken alp telefonla uğraşıyordu. Bizde birazdaha sohbet etmeye devam ederken burak abim geldi yorgun olduğu için direk odasına gitti bizde saat geç olduğu için odalara gittik yarın okul vardı . İnşallah  yalın abim ve timi iyidir . Umarım Allahın izniyle sapa sağlam gelirler. Bakamaz belki ama ama ben yinede fotoğraf gönderebilirim.

Ben:Sana küsmüş olabilirim ama biraz o yüzden yakışıklı ayıcığımdan sarılarak teselli alıyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ben:Sana küsmüş olabilirim ama biraz o yüzden yakışıklı ayıcığımdan sarılarak teselli alıyorum .
Gönderdim bakalım görecekmi .
Tam mesaj sayfasından çıkacakken yalın abimden bir fotoğraf ve mesaj geldi.

Yalın abim :Sana bunları getirsem ve o tipsiz ayıcığın deyilde ben sana sarılsam beni affedebilirmisiniz küçük hanım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yalın abim :Sana bunları getirsem ve o tipsiz ayıcığın deyilde ben sana sarılsam beni affedebilirmisiniz küçük hanım. 

Ben:Bilemiyorum belki affedebilirim seni ,hem o tipsiz deyil bikere tamam mı .

Yalın abim :yok yok çok tipsiz o ,hem ben sana sarılayım bak nasıl rahat edersin kollarımda . Nedersin güzelim sarılayim sana affettinmi abini .

Ben:Bilmem affettim mi acaba seni . Ama neyseee Allahın izniyle gel sen o zaman sarılabilirsin bana izin veriyorum .

Yalın abim:Tamam küçük hanımım sımsıkı sarılırım sana . Hadi yat bakalım geç oldu yarın okulun var dikkat edin kendinize.

Ben :Sizde kendinize dikkat edin selam söyle timindeki abilere . İyi geceler

Yalın abim :Tamam güzelim söylerim iyi geceler.

Abimle konuşmamız bitince telefonu bitince kapatıp komedinin üzerine bıraktım ve hepimiz için doğalar ettim ve uyudum yarın okulvardı .

Yalının anlatımıyla

Göreve gideceğim saatten daha erken gitmek zorunda kaldım güneşide uyandırmaya kıyamayınca not yazdım ,o sırada ateş uyandı " abi gidiyormusun "dedi bende " evet gidiyorum daha erken çıkmak zorunda kaldım 'kağıdı uzatarak ' bunu güneşe ver olurmu dikkat edin kendinize Allaha emanet olun."dedim .
Ateş" 'kağıdı alarak ' tabi veririm ,sende timinde kendinize dikkat edin abi ."dedi ,birbirimize sarılarak vedalaştık ve ben arabaya binerek karargaha geçtim albayın odasına gidip kapıya çalarak  gir sesini duymayı bekledim ve gir sesini duyunca girerek tekmil verdim .
"Binbaşı Yalın Akın Mardin emredin komutanım "dedim . Albay " Rahat Binbaşı timini topla ve helikopterin yanına gidin ."dedi ben "Emredersiniz komutanım " diyerek selam verip çıktım ve dinlenme odasına giderek timi topladım ve 10 dk içerisinde helikopterin yanına gittik . Albay oradaydı selam verdik ve albay " kendinize çok dikkat edin aslanlarım ayağınıza taş deymesin Allaha emanet olun ,sağ salim sizi burda görmek istiyorum anlaşıldı mı ."dedi bizde hep birlikte " emredersiniz komutanım."dedik albay helikoptere binmemizi söyledi bizde hızlı birşekilde bindik ve havalandık .

4 saat sonra

4 saat sonra gelmiştik görev yerine,nekadar bir süre burada olacağımızı bilmiyoruz o yüzden güvenli bir mağara bulmuştuk . Telefona bildirim geldi baktığımda güneşten gelmişti . Resim ve mesaj atmıştı bende ona cevap vererek biraz konuştuk.Kapattıktan sonra  bizimkilere dönüp"güneşin size selamı var "dedim hep birlikte aleykümselam dediler . Anıl " uzun bir göreve gidiceğini duyduğunda ne tepki verdi güneş ."dedi
Bende " korktu alışık deyil uzun görevlere giderken uyandırmamı söyledi ama  kıyamadım uyandırmaya bende not yazdım ateşe verdim güneşe versin diye ,ben gitmek için hazırlanırken uyandı oda . Şimdide güneş tipsiz bir ayıcıkla fotoğraf atmış, sana küsmüş olabilirim birazcık  beni uyandırmadın diye yakışıklı ayıcığımdan teselli alıyorum sarılarak diye ,gel bana sarıl neden o tipsize sarılıyon Allah aşkına yaaa " dedim .

Benim bu söylenmeme timdeki herkez güldü ali " komutanım siz güneşi ayıcaktanmı  kıskandın cidden " diyerek gülmeye devam ettiler bende " yoo ne alaka neyse dinlenin hadi uzun ve tehlikeli bir görev bizi bekliyor " dedim ve konuyu kapattım.

**************************************
Umarım beğenirsiniz hikayeyi .
Oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın lütfen.

Gerçek Ailem 'Güneş'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin