2. Bölüm

1.2K 40 4
                                    

Sonunda mardine gelmiştik 11 saat sonra çok şükür . Mola vermiştik ama benim götüm yine ağrıyordu . Eve gelmiştik şuan kapının açılmasını bekliyorduk ve o an gelmişti kapı açıldı Hakan bey belimden tuttu ve içeri girdik arkamızdan Alp geldi . Alp kardeşim gelirken tanışıp kaynaştık veee bana abla diyor abla bu beni çok mutlu etti .
Ne dicekti abimi ,ablası sın tabi ki abla dicek .
Sen söylemesen ben ablası olduğumu bilmicem zaten salak iç sesim saol .
Nedemek ,öğrenmiş oldun.
Sabırya defol içses defol .
Aman be gidiyom tamam.
İç sesle kavga bittikten sonra içeri girdiğimizi ve bana bakan iki koca adama baktım . Biri gülümseyerek bakıyordu diğerinin ise yüzünde mimik yoktu . İkisi birden hoş geldiniz dedi biz de hoş bulduk diyerekten koltuklara oturduk . Hakan bey konuşmaya başladı "kızım bunlar 2. Ve 3. Ebilerin Ateş ve Burak ,Yalın abin iş gereği burda yok ama Allahın izniyle yakında gelir . Neyse ben sana abilerini tanıştırayım . Ateş abin 26 yaşında doktor kendisi Akın hastanesinde çalışıyor ve bekar. Burak abin 24 yaşında Yazılımcı bekar . Buda kardeşiniz güneş .kızım Yalınla sonra tanışırsın tamam mı. " "Tamam olur . Tanıştığıma memnun oldum ." Ateş abi "bende memnun oldum güzellik . " dedi . Gülümseyişine gülümsedim , burak abi sadece soğuk sesiyle memnun oldum dedi . Hakan beye dönüp "benim kalacağım oda varsa gidip dinlensem olurmu yoruldum da ."dedim. Hakan bey "tabi ben sana odanı göstereyim ,sonra kendi odama geçip dinlenirim sonra akşam yemi yeriz olurmu."dedi . Ben kafamı evet anlamda sallamakla yetindim ve kalacağım odaya doğru gittik ev 3 katlı ve çok güzel ,bahçe- sini görmüştümtüm kocaman dı. Kalacağım odaya gelmiştik, hakan bey alt katta mutfak, otuma odası , tuvalet , iki misafir odasının olduğunu ve spor odasının olduğunu söylemişti .2.Katta kendisinin , yalın ve ateş abinin odaları varmış tabi birde 2 çalışma odası varmış biri hakan beyin diyeri burakınmış .3. Katta ise benim , burak abinin ve alpin odası varmış , eğlence odası ve hobi odası varmış. Şuan kedi odamdaydım gerçekten güzeldi oda .

  Şuan kedi odamdaydım gerçekten güzeldi oda

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Odası

Banyosu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Banyosu

Giyinme odası

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Giyinme odası

Biraz uyudum saat kalktığımda 18.30 tu , aşağıya indim ateş abi dışında herkez buradaydı . Hakan bey " güneşim uyanmışsın kızım akşam yemeği hazır olur birazdan , gel otur şöyle yanıma."dedi bende tamam diyerek yanına oturdum , hakan beyde saçlarımla oynamaya başladı . Bu çok güzel birşeymiş yıllarca bekledim babam tarafımdan , ailem tarafından sevilmeyi ve bu sanırım güzel birşeymiş . İçeri ateş abi geldi ve "yemek hazır hadi gelin." dedi . Ve günaydın güneş diyerek gülümse di , bende günaydın dedim ve ona gülümsedim . Ayağa kalkıp mutfağa gidip masaya oturduk hep birlikte ve hakan beyin yemeğe başlamasıyla bizde başladık . Yemekler bitmişti gerçekten güzel olmuştu ateş abi güzel yemek yapıyordu , şuan hep birlikte oturma odasında dizi izliyorduk . Saat 12 olmuş tu izin isteyip odama çıktım ve uyudum .

Susadığım için kalk mıştım saat 4 dü mutfağa indim , su içtikten sonra tam gidecekken bir adam gördüm tam çığlık atacakken ağzımı kapattı adam . " sessiz ol sakın bağırma ve korkma sana birşey yapmam , şimdi ağzını açıcam ama bağırma tamam mı ."dedi ben kafamı olumluca sallayınca ağzımı açtı. " sen kimsin nasıl girdin içeri " dediğimde baktı ve anahtarla girdiğini söyledi. Ona cidimisin bakışı attım ve birden hırsız var diyerek bağırıp mutfaktan kaçtım , adam peşimden geliyordu . Benim bağırmamla herkez kalkmış ve aşağı inmişti burak abi " hani nerde lan o hırsız p* zevengi ." Diye bağırarak ve beyzbol sopasıyla geldi ve bende hırsız var diyerek tekrar bağırıp hakan beye sarıldım . Hakan bey " güneşim iyimisin hırsız nerde sana birşey yaptımı ." Dedi . Bende elimle gösterdim hırsızı ve hepsi oraya baktı adam duvara yaslanmış bana bakıyordu . Hepsi bi ağızdan abi ve oğlum dedi oha yalın abi buymuş demekki adamı hırsız zannettim . Babam evet baba dicem hakan beye " kızım o senin büyük abin yalın korkmana gerek yok . Oğlum sen neden bize haber miyorsun da eve hırsız gibi giriyon. " dedi babam . Yalın abi " siz uyanmayın diye ve sürpriz olsun diye haber vermedim ama küçük hanım ona çığlık atmamasını söyledim ama beni dinlemeyip bağırdı ." Dedi bana bende omuz silkerek babama dahada sarıldım . Alp " çok güzel sürpriz oldu abi ama saba olaydı iyiydi ." Diyip abisine sarıldı sonra babam " tamam hadi herkez odalarına gidip yatsın sabah konuşur " dedi ve herkez odalarına çıktı.

Evleri ( siz isterseniz başka türlüde hayal edersiniz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Evleri ( siz isterseniz başka türlüde hayal edersiniz .)

Akınlar
Hakan 50
Yalın 28
Ateş 26
Burak 24
Güneş 17
Alp 15


Beyenmeyi ve oylamayı unutmayın lütfen. Desteklerseniz sevinirim .

Gerçek Ailem 'Güneş'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin