3. Bölüm

1K 40 1
                                    

Biraz gecikti bu bölüm oyüzden kusura bakmayın.

                             İyi okumalar                              

Sabah kalktığımda ateş abim saçlarımı okşuyordu ."Günaydın güneşim . Hadi kalk kahvaltı hazır." Diyip saçlarım dan öptü ."Tamam ." Diyip kalktım "ben iniyorum sen gelirsin güneşim " dedi ateş abim. Bende sadece kafa sallamakla yetindim .
Kalkıp banyoya girdim ihtiyaçlarımı giderip saçlarımı taradım sonra aşağıya indim herkez masada oturmuş beni bekliyordu , geç kaldığım için özürdileyip oturdum babam sorun olmadığını söyledi ve yemeye başladık. Babam" kızım seni Alp ile aynı liseye göndericez birlikte gidersin diye birde kimliğin yarın elimizde olur . Daha sonra okula gider kaydını yaptırırız olurmu ."dedi ." olur sıkıntı yok ."dedim .
Yemek bittiğinde sofrayı kaldırıp salona geçtik . "Baba güneşe okul ihtiyaçlarını ve okul kıyafetlerini almaya gidelim mi bugün . Hem alpin ihtiyaçları varsa onlarıda almış oluruz vakitte geçirmiş oluruz olurmu."dedi ateş abi . Babam "tabi olur vakit geçirmiş olursunuz , hatta hep birlikte gidin benim yetiştirmem gereken çizimler var onları yapayım ."dedi. Alp heyecanlı şekil de olur dedi bende tamam dedim yalın beyimiz ve burak beyimiz işleri olduğunu söyledi . Bizde kalkıp üstümüzü değiştirip çıktık . Ateş abi  arabayı kullanırken alp şarkı açıp söylemeye başladı bizde ona bakıp gülerek şarkıya eşlik etmeye başladık .

Yazarın anlatımıyla

Güneş , abisi ve kardeşiyle okula forması almış ve şimdi kırtasiye alışverişine gidiyorlardı. Babaları çalışma odasında çizimlerine başlamıştı . Yalın işim var demişti ama aslında yoktu yatağın da uzanmış istediği belgeleri bekliyordu . Telefonuna gelen bildirimde hemen dikleşip bildirim ' e baktı istediği bilgiler gönderilmişti . İstediği bilgiler güneşin önceki hayatı idi . Hemen bakmaya başladı bilgilere . Eski ailesinin bilgileri vardı  başka birşey yoktu ama sanki başka birşeyler de vargibi hissediyordu ama kötü birşey yoktur diye geçiriyordu içinden umarım yoktur ,zamanla öğrenecekti ne olup bittiğini.
Burak yazılım şirketinde çalışıyordu oyüzden şirkete gitti . Birkaç yazılımlara baktı . Ama aklı kardeşlerinde ve abisindeydi acaba napıyorlardı. Güneşe nasıl davranmalıydı , çok masum gözüküyordu güneş . Bir yandan onla konuşmak istiyordu ama korkuyordu ya diyer kız gibiyse . Ön yargılı davran mıcaktı ama hemende ılımlı davranmak istemiyordu .
(Yazılımla ilgili birşey bilmiyorum oyüzde tamamen sallıyorum.)

Güneşin anlatımıyla  

Alışverişler bitmişti şimdi yemek yiyorduk. Okul formalarımı , ihtiyaçlarım olan birkaç kırtasiye alışverişi ve okuma kitabı almıştım.
"Eve gidince film mi izlesek aca " dedi alp . Ateş abim " olur izleriz hep birlikte ." Bende olur demiştim sonra abime dönüp "abi tatlıda alalımmı."dedim ama demese miydim acaba abim donup kaldı sonra birden abin san kurban olsun alırız tabi diyerek sımsıkı sarıldı. İlk tafa abim tarafından ve kardeşim tarafından sevildiğimi hissetmiştim bu gerçekten güzel bir duyguymuş. Sarılmamız ve yemekler bitince kalktık pastaneden tatlı alıp eve geçtik .  Eve gelince herkesin evde olduğunu öğrendik ve selam verip üstümüzü değiştirip aşağıya inmeye başladık daha doğrusu başladım abim ve alp aşağıya çoktan inmişler hatta alp naptığımızı anlatıyor du ,abim ise ona abi dediğimi söylüyordu diyer abilerse sinir ve kıskançlıkla bakıyordu . İçeri girdiğimi fark ettiklerinde hepsi bana baktı bende yalın abinin yanına oturdum . Babam " bugün çok eylen mişsiniz kızım . Hatta ateşe abi demişsin ne güzel " dedi . " evet dedim içimden geçen oydu ve bişman deyilim baba ve evet güzel gündü. " " baban kurban sana diyip yanıma gelip yanaklarımdan ve saçımdan öptü ve yerine oturdu . Benimde yüzünde gülümseme vardı aslında herkesin yüzünde .
Biz yemek yediğimiz için yemek yemedik zaten babamlar da yemiş. Şimdide oturmuş tatlılarımızı yiyerek komadi filmi izliyorduk . Benim gözlerim kapanmak üzereyken telefon çaldı yalın abinin telefonuymuş hemen kalkıp salondan gitti . 10 dk sonra geri geldiğinde gitmesi gerektiğini  söyledi. Babam noldu birşeymi oldu diye sordu . Yalın abi" karargah tan çağırdılardedi." Yalın abi askermiymiş lan ben üniforması nı daha yeni fark ettim ben,  çok iyi , ben onu hayranlıkla incelerken  o herkesle vedalaşıp benim yanıma geliyordu sırıtarak . " ne küçük hanım hayran hayran bakıyorsun öyle ."dedi ." çok güzel " diyip üniforması na bakıp dokundum üniforması na .oda " beğendiysen büyüyünce birlikte giyeriz olurmu dedi bende hemen kafa salladım evet anlamında . Lan adam güzel gülüyor ya vicdansız diyerleri bize gülümseyerek bakarken yalın abi bana birden sarıldı şaşırdım , tam geri çekilecek ken bende sarıldım kulağıma " kendine dikkat et uykun gelmiş belli gidip uyu küçük hanım  buradakiler sana emanet Allaha emanet olun dedi." Bende " sende kendine dikkat et Allaha emanet ol çok çok dikkat et " dedim. Ve yanağından öpüp geri çekildim . Oda anlımdan ve boynumdan öptü . Boynumdan öpünce huylandığım için kıkırda dım oda kıkırda dı . Göz kırpıp kapıya gitti ve görüşürüz dedi gitti. Bizde odalara dağıldık uyumak için . Odaya gelince mesaj geldi . Mesaj yalın abidendi

'Ben gelene kadar resmime hayranlıkla bakabilirsin küçük hanım  😏😉  '  yazmış

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

'Ben gelene kadar resmime hayranlıkla bakabilirsin küçük hanım  😏😉  '  yazmış.

Gülümseyerek baktım resme cevap olarak bende kendi resmimi attım ona.

'Pek yüzüm gözükmesede sende beni özleyince bakarsın artık 😏😉 '

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

'Pek yüzüm gözükmesede sende beni özleyince bakarsın artık 😏😉 '

Yalın abi :tabi bakarım küçük hanım . Hadi yat artık iyi geceler .

Ben :iyi geceler dikkat et kendine .

Diyip kapattım telefonu ve yattım .














Umarım beğenirsiniz. Lütfen  oylamayı  unutmayın . Ve yorum yaparak fikirlarinizi söylerseniz sevinirm.😊😊

Gerçek Ailem 'Güneş'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin