8

4.2K 101 6
                                    


BÖLÜM ŞARKISI: TANJU OKAN , HASRET ( dinlemenizi çok tavsiye ederim çok güzel bir şarkıdır ☺️☺️ )

Bayram günü gelip çatmıştı . Şu 4 gün nasıl geçmişti hiç anlamamıştım . İyice zayıflamıştım yemek yiyemiyordum . yediğim yemekler boğazıma duruyordu sanki zaten oruçtuk iyice iştahım kesilmişti .

Sabah babam erkenden bayram namazına gitmişti dönüşte de komşuya yani lale teyzegile bayram ziyaretine gideceğimizi söylemişti .

Hiç gitmek istemiyordum Ömer'in yüzünü görmek istemiyordum . Onu çok seviyordum ama bir o kadar kırgın ve sinirliydim .

Ama gitmek zorundaydım babama gitmek istemiyorum dersem iyice sinirlenirdi bana .

Namazdan gelmişti babam ve herkes hazırdı ben hariç.

Babamın elini öpüp bayramını kutladık önce annem sonra ben en sonda ikizler öpmüştü .

Babam cebinden çıkardığı 20 lirayı 10 , 10 olarak ikizlere pay etmişti harçlık olarak anneme de vermişti 50 lira ama ben bana hiçbir şey vermemişti , yani ihtiyacım olmuyordu paraya evin içinde ama böyle onur kırıcı bir şekilde söylemesi canımı yakmıştı . Sebeb olarak

" Kızım sen büyüdün artık paraya ihtiyacın olmaz "dedi

" Tabi baba sen nasıl dersen " dedim bende

Olmayan moralim daha da bozulmuştu hiç değilse şu bayram günü bana güler yüzlü davranmasını beklerdim ama sadece beklemekle kalıyordum .

" Hadi hadi beş dakikaya çıkıcaz siz hala hazır değilsiniz çabuk olun" dedi babam en sonunda gidip üzerime bir pantolon ve gömlek giydim . Elbisemi giymek istemedim .

En sonunda babamın sıkıştırmalarıyla evden çıkmıştık yüzümden düşen bin parçaydı sanırsın bayram değil de cenaze vardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


En sonunda babamın sıkıştırmalarıyla evden çıkmıştık yüzümden düşen bin parçaydı sanırsın bayram değil de cenaze vardı.

Kapıyı nazlının açmasıyla beraber eve girdik.

" Bayramın mübarek olsun mehmet amca "diyip elini öpmüştüm . O da benimkini kutlayıp cebinden çıkardığı 30 lirayı bana vermek istemişti ama benden önce babam davranarak

" Aman Mehmet Amine 'nin paraya mı ihtiyacı var hem ben verdim daha yeni " dedi babam gerçekten inanamıyordum .

" Evet Mehmet amca gerek yok teşekkür ederim hem babam bana vermişti dediği gibi " dedim son dediğimi babama bakarak söylemiştim o da anlamıştı laf çarpıttığımı

" Aman kızım bayramlar da da para veremeyeceksem ben size hiç olmuyum o zaman al bunu al " diyerek pantolonumun cebine koydu . Mehmet amca sana ne kadar teşekkür etsem az .

Herkesle bayramlaşmıştım bir tek kişi hariç Ömer , sadece yüzüne bakmakla yetinmiştim , hiçbir şey demeden mutfağa nazlının yanına gitmiştim .

" Yardım edebileceğim bir şey var mı kuzum" dedim

"Yok canım benim her şeyi yaptım ben yanlız abimle neden konuşmadınız kız noldu " dedi nazlı

" Bir şey olmadı yanlızca ben ona sevdiğimi söyledim o da beni istemedi hayranlıkmış hissettiklerim öyle dedi " dedim

" NEE ! Ciddi misin sen demek geçen gün ondan öyle gittin " dedi

"Sus bağırma nazlı evet ondandı hem daha sonra konuşalım hadi çay bekliyorlar bizden " dedim ve ben çayları koyarken o da baklavaları koymuştu .

Çayları herkese vermiştim sıra Ömere gelince yüzüne bakmadan vermek istemiştim ama almıyordu inadına yapıyordu sanki .

" Alsana Ömer abi belim ağrıdı" dedim benim bu çıkışmamı beklemiyor olucak ki şaşırmıştı ve çayını almıştı bundan sonra böyleydi iki yabancı gibi davranacaktım ve öyle olucaktık .

" Amine kızım aldığımız elbiseni niye giymedin bak nazlı bile evde olmamıza rağmen giydi hem seninki çok güzeldi " dedi lale teyze

" Giymek istemedim lale teyze hem artık yakıştıramıyorum kendime o an öyle hevesle aldım ama " dedim mutsuzca elbisemi kendime çok yakıştırıyordum hala ama giyecek kadar mutlu muydum ki değildim.

" E kızım ne diye boşuna masraf yaptın o zaman hep paramız boşuna gidiyor " dedi babam bir şeye de karışma be adam gerçekten artık dayanamıyordum .

Kendisine bir şey dememiştim . Bir süre sonra
" anne ben eve gitmek istiyorum şey adet olmuşum da karnım ağrıyor " dedim

Yalandı tabiki de bu ortamdan ve ömer'den uzaklaşmak için demiştim.

"Öyle mi tamam kızım git zaten birazdan bizde geliriz eve sana gelince nane limon kaynatırım ben iyi gelir " dedi .

Tam gidicekken Ömer'in de peşimden geldiğini görmüştüm .

" Hayırdır Ömer abi sen nereye " dedim
" Seni eve bırakmaya " dedi ve ayakkabılarını giyip benden önce dışarıya çıktı.

" İstemiyorum eve geri dönebilirsin hem şurası zaten ben gidebilirim " dedim

"Olmaz Amine hem sana söyleyeceklerim var " dedi ve yürümeye başladı bende mecbur peşinden gittim .

" Seni dinliyorum Ömer abi hadi ne söylüyceksen söyle" dedim bizim mahalle kalabalık olduğundan dolayı arka mahalleden gitmeyi tercih etmişti ki iyiki de etmişti çünkü bir de mahalleliye malzeme vermek istemiyordum .

" Aşık olduğunu söylediğin adama abi mi diyorsun "
" O öncedendi Ömer ABİ şimdi öyle bir şey yok " dedim gerçek hislerimi bilmesine gerek yoktu.

" Amine seni reddettiğim için bana böyle davranma gerçekten en iyisi bu hem bak kendi ağzınla söyledin gelip geçici bir şey için kendimizi yakmaya gerek yok hem sen benden kaç yaş küçüksün Amine ben kabul etsem ailen kabul eder mi böyle bir şeyi " diyip durmuştu.

" Gelip geçici ha benim günlerdir ne çektiğimden haberin var mı senin yok , ayrıca bana sürekli sen benden küçüksün diyorsun ama benim seni ne kadar çok sevdiğimi biliyor musun ? Bilmiyorsun benim günden güne eridiğimi görmene rağmen hiçbir şey yapmıyorsun ,neden ? Beni sevmeyeceğin kadar çirkin miyim ? Nolur Ömer bana bir şey söyle " dedim gözümden yaşlar akmaya başlamıştı .

" Sen çirkin olabilir misin? Amine sen dünyalar güzelisin ama benim yangınım seni de beni de yok eder en iyisi bu " dedi

Hırslanmıştım neden ya neden

" En iyisi ne biliyor musun işte bu " dedim ve dudaklarına yapıştım artık utanmam için çok geçti.

Devam edecek

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Devam edecek ...

Bölüm hakkında ne düşünüyorsunuz

Nazlı ve Ömer'in hiçbir şeyden haberleri yokmuş gibi davranmaları ah ah

SENSİZ OLMAZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin