💖💖💖" Ne darbe mi oldu ?" Ömerle aynı anda sormuştuk bu soruyu
Her yerde askerler vardı ve bu beni korkutmaya yetmişti de artmıştı bile
" Hadi evinize yoksa içeri atıcaz sizleri " dedi bir asker bize bakarak
" Tamam , tamam asker bey biz hemen gidiyoruz " dedim ve Ömer'i kolundan tutup evimize doğru yönlendirmeye başladım.
O da çok korktuğumu görünce ses etmemiş ve benimle birlikte eve doğru yürümeye başladı . O kadar hızlıydık ki eve 5 dakikada gelmiştik .
Hemen arabadan inip eve doğru yürüdük ve girdik . Anında kapıyı kapatıp Ömer'e sarıldım gerçekten çok korkmuştum her yerde askerleri görünce.
" Ömer nolucak şimdi, hem darbe nasıl olmuş " dedim
" Bilmiyorum ki güzelim hiçbir fikrim yok " dedi ve biz sarılarak odamıza gittik .
Üzerimizi değiştirdikten sonra beraber yatağa girdik ama ikimizin de gözünde gram uyku yoktu bundan sonra nolucaktı ? bu soru beni endişelendiriyordu .
"Ömer bundan sonra nolur sence biz hep evde mi kalıcaz " dedim
"Yok güzelim sürekli evde kalmayız , sadece gece çıkmak yasak bence ondan o kadar tepki gösterdiler bize de , yine günlük hayatımıza devam ederiz tabi ne kadar edebilirsek sonuçta asker yönetimi ele geçirdi , biraz sürer ondan sonra dönebiliriz eski düzene bence " dedi Ömer o da sıkıntılı görünüyordu .
" Hadi sen bunları düşünme de uyu gözlerinin içi kızarmış " dedi
" O zaman sende uyu , sen uyumazsan uyumam bende " dedim
" Tamam güzelim hadi uyuyalım " dedi ve yatağın içine iyice yerleşip beni de üzerine çekti , bu pozisyon o kadar rahattı ki
✨
Sabah uyandığımda yatakta tek başımaydım , Ömer neredeydi acaba hemen yataktan kalkıp önce lavaboya sonra da evin diğer yanlarına baktım ama Ömer yoktu .
Nereye gittin Ömer ?
Yarım saat boyunca evde oturmuş Ömer'i beklemiştim ama hala gelmiyordu ,çok merak ediyordum ama ortalığı da telaşa vermemek için bir şey yapmıyordum.
Ama daha fazla gelmezse gidip sorucaktım yasağı felan dinlemeyip , gözüm sürekli camdaydı her yerde askerler vardı ama Ömer yoktu.
ÖMER 'DEN
Akşamdan beri uyumamıştım , sadece Amine uyusun diye gözlerimi kapatmıştım ama gram uyku girmemişti gözüme , bu olaylar nasıl olmuştu .
Sabah erkenden kalkıp lavaboya gittim ve işlerimi hallettim , tam geri yatağa geçeceğim sırada kapı çalmıştı, bu saatte kim olabilirdi ki hayrola
Kapıyı açtığımda karşımda Alper 'i gördüm ne işi vardı bu şerefsizin burda aslında eskiden en yakın dostumdu ama takî gelip bana Amine' ye olan aşkını anlatana kadar
Oysa en çok o biliyordu Amine'yi nasıl sevdiğimi ve ona rağmen gelip bana aşık olduğunu ve isteyeceğini söylemişti o zaman dövmüştüm kendisini ve büyük bir kavga etmiştik.
O zamandan beri konuşmuyorduk , iki yüzlü hainin tekiydi çünkü.
" Ne işin var burada" dedim sert sesimle
" Emin ol bende gelmek istemezdim , sevdiğim kadının evine ( senin kaç tane sevdiğin var ulan tam şerefsiz ya ) ama kahvehaneni dağıttıklarını gördüm insaniyet namına gelip haber vermek istedim " dedi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENSİZ OLMAZ
ChickLit" Bana sürekli sen benden küçüksün olmaz diyorsun ama benim seni ne kadar çok sevdiğimi biliyor musun ? Bilmiyorsun benim günden güne eridiğimi yok olduğumu görmene rağmen hiçbir şey yapmıyorsun neden beni sevmeyeceğin kadar çirkin miyim ? Ömer...