27

1.8K 71 4
                                    

                 

                     bundan önce bir bölüm daha var canlar , onu okumadan buna geçmeyin ☺️💖

Art arda atıyorum bölümleri ve artık  birazcık dinlensem iyi olur ☺️

Kendinize çok iyi bakın 💖💖



NAZLI'DAN DEVAMM💖

Karakolun önünde ben Amine ve babam bekliyorduk  abimin çıkmasını.

Kurt içeriye girmişti konuşmamızdan sonra ve bir daha çıkmamıştı ne konuşuyorlardı ki bu kadar çok merak etmiştim.

Karakoldan önde  çıkan askerleri , ardından kurtu ve onun arkasından da abimi görmüştüm .

Evet çıkmıştı işte abim , yapmıştı kurt verdiği sözü tutmuştu , o kadar mutlu olmuştum ki

Amine hemen koşup abime sarılmıştı , o kadar çok korkmustu ki abim birdaha çıkamayacak diye gerçi hepimiz korkmuştuk .

Bir süre sonra ayrıldılar ve bende hemen gidip abime sarıldım ve ayrıldığımızda gözlerim kurtun üzerindeydi. 

Kısık bir sesle " teşekkür ederim" dedim o da sadece gülümsemişti. 

" Baba , bakın sizi tanıştırayım , size hep askerden döndüğümde tanıştığım ve arkadaş olduğum biri var diye anlatıyordum bu o ;  Kurt Alparslan. Kardeşim sağolsun hemen geldi konuşup çıkarttılar " dedi abim ne yani tanışıyorlar mıydı?

" Aaa evet sürekli anlatmıştın  ama tanışmak bir türlü nasip olmamıştı , sağolasın oğlum sen olmasan ne yapardık " dedi babam da hemen eğilip babamın elini öpüp alnına koymuştu .

" estağfurullah Mehmet amca kardeşime ufak bir yardımım olmuş lafı bile olmaz " dedi ayy bir de efendiydi.. ay aman banane Allah sahibine bağışlasın dedim geri hemen

" Ama sana bir teşekkür edelim evlat , bu akşam seni yemeğe davet ediyorum bize gel lütfen hem Ömerler de gelir hep birlikte oturur yemek yeriz muhabbet ederiz "dedi babam

Olaya sessiz kalmıştım hem kabul ederse bu benden isteyeceği  iyiliği de aradan çıkarmış olurduk yemekle

" Bu akşam değil ama yarın akşam kesin gelirim Mehmet amca bugün biraz işlerim var " dedi

" Tamam evladım , o zaman yarın akşam seni bekliyoruz , tekrardan sağolasın " dedi babam ve son olarak vedalaşıp oradan ayrıldık .

Gözümü giderken arkaya doğru çevirdiğimde gözlerinin bende olduğunu gördüm ben dönünce gülmüştü, hemen önüme döndüm.

Yanaklarım kızarmıştı.

Bugün sabah kalktığımızda , kahvaltıdan hemen sonra temizliğe başlamıştık sanki kim geliyordu ya bir Kurt gelicekti ve annem sanki tüm ordu gelicekmiş gibi hazırlık yapıyordu .

Beni temizliğe vermişti , Amine ve kendisi de yemek yapıyordu mutfakta

Dün Amine 'gil bizde kalmıştı o olaydan sonra ama bu sabah Kenan Evren 'in açıklamasıyla gündüz yasağı kalkmıştı ama gece hala devam ediyordu .

Bu da bir şeydi en azından.

Her yerin temizliği bitmişti ama bende bitmiştim , kendime banyoya atıp yıkandım ve pis ter kokusundan sıyrıldım .

Üzerime bornozumu da geçirdim ve odama geçtim, evde abim ve babam yoktu ondan bu kadar rahat davranıyordum .

Odama geçtiğimde yatağımın üzerinde oturmuş Amine 'yi gördüm. Bana imalı imalı bakıyordu.

SENSİZ OLMAZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin