20

2.8K 74 1
                                    


BÖLÜM ŞARKILARI :
SEZEN AKSU , BEGONVİL
HAKAN ALTUN , SENDE AĞLA

Bazen vedalar sevgisizlikten değil, çaresizliktendir ...

NAZLI'DAN

Nihayet düğün olmuştu ve o kadar rahatlamıştık ki üstümüzden yük kalkmıştı .

Evlerine indirmiştik abimgili ve eve gelmiştik kendimi direk yatağa atmıştım yorulduğumu şimdi daha iyi anlıyordum .

Sabah kalktığımda öğlen 12 ye geliyordu o kadar iyi uyumuştum ki kendimi çok iyi hissediyordum.

Hemen kalkıp elimi yüzümü yıkadım ve hazırlanıp odamdan çıktım. Annemgil evde yoktu büyük ihtimalle düğünün kritiğini yapmak için Leyla teyzegile gitmişlerdi .

En yakın arkadaşınla dünür olunca böyle oluyordu herhalde her şeyi birlikte yapıyordun .

Bende bir iki lokma bir şey yiyip hava almak için sahil kenarına gitmeye karar verdim, evimize çok yakındı zaten .

Ayakkabılarımı da giyip dışarı çıktım , acaba Aminegil napmıştı aklıma gelenlerle kendi kendime güldüm, anlatmazdı da bana şimdi.

Düşüne düşüne sahile geldim . Bir grup şarkı söylüyordu kendi aralarında, benim en sevdiğim şarkıyı hemde acaba katılsa mıydım aralarına beni alırlar mıydı ki .

Amann nolucak sanki diyip yanlarına gittim . Ben gidince şarkı söylemeyi durdurmuş bana bakmaya başlamışlardı .

" Merhaba, şey söylediğiniz şarkı benim en sevdiğim şarkıdır bende sizinle beraber söyleyebilir miyim " dedim

" Ahh tabiki de gel sende otur yanımıza " dedi sarışın kız çok tatlıydı hemen oturdum

" Ee neresinde kaldınız " dedim

" Baştan alalım " dedi bana ters bir bakış atan çocuk, şu adını bilmediğim aleti çalmaya başlayarak .

Hepsi şarkının sözünü girmesini bekliyorlardı ve başladılar.

"Begonvil boy vermiştir şimdi
Yasemen basmıştır bodrumu
Kokusu geldi rüzgarın
Bir kelebek öptü boynumu "

Dediler hep bir ağızdan ben girmemiştim diğer yerinde giricektim . Söylemeye devam ettiler ve tam zamanı

" Benim yerime de sev
bekletme hayatı
Bu kadarına razıysan yaşa gitsin
Kaç kişiyiz savunan sevdayı "

Diye söylemeye başladım ben söylemeye başlayınca hepsi sustu , benden böyle bir ses beklemiyor olucaklardı. 

"Gözüme ilk damlası düştü
Gelecek sonbaharın
Yeni bir sayfanın öncüsü
Bakalım ne hediyesi zamanın "

SENSİZ OLMAZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin