9

4.2K 87 0
                                    


BÖLÜM ŞARKISI : MARC ARYAN , KALBİN YOK MU SENİN ( dinlemenizi tavsiye ediyorum )

Nazlı'dan

Bugün bayram günüydü. Sabah erkenden kaldırmıştı babam bizi . Bugün bayramda yatılmazmış çünkü . Babamla abim bayram namazına gitmişlerdi annem de kahvaltı hazırlamak için mutfağa gitmişti.

Bende  kalkıp elimi yüzümü yıkadım ve aldığım elbisemi giydim babamı ve abimi güzel karşılamak istiyordum çünkü.

En sonunda hazır olduğuma kanaat getirip odamdan çıktım.

" Annem nasıl olmuşum " dedim annemi yanağından öperken

" Oy benim güzel kızım sen zaten güzeldin daha da güzel olmuşsun " dedi

" Teşekkür ederim canım annem " dedim o sırada da kapı çalmıştı babamla abim gelmiş olmalıydı.

" Babamm abim hoşgeldiniz " dedim
"Hoşbulduk güzel kızım" dedi içeriye geçince de

"Bayramın mübarek olsun canım babam Allah seni başımızdan eksik etmesin " dedim ve elini öptüm.

" Senin de güzel kızım nice bayramlarımız olsun " dedi ve alnımdan öptü. Her zaman olduğu gibi harçlık vermeyi de eksik etmemişti .

Sıra sıra annemin elini , abimin elini öptüm. Onlardan da harçlık almayı eksik etmemiştim .

Kahvaltıyı yaptıktan sonra babamın tatlı krizi tutmuştu sanki

" Kızım hadi misafirler gelmeden iki dilim baklava getirde yiyelim " dedi

" Mehmet misafirleri bekle ama onlarla da beraber yiyeceksin sonra şekerin çıkıcak, olmaz kızım getirme " dedi annem de

" Hanım bir bayramda yiyebiliyorum zaten getirsin de doya doya yiyebileyim " dedi

"Hadi anne ya getiriyim bak babamın canı çekmiş hem bugün bayram günü istediğimizi yiyebiliriz demi baba " dedim

"Tabiki de canım kızım hadi getir " dedi babam yerdim ben bu adamı ya tonton yanaklım .

Hemen gidip ikimize de getirmiştim annem istemediğini abim de misafirlerle yiyeceğini söylemişti tabi Amine'nin geleceğini duymuştu ya .

Ben bu abime ne diyeceğimi bilmiyordum canım arkadaşımın canını yakmıştı ama bir şey de diyemiyordum ki sırrı varmış kimseye söyleyemezmiş .

Tatlılarımızı yedikten sonra tabakları mutfağa bırakırken kapı çalmıştı arkadaşımgil gelmiş olmalıydı.

Hemen gidip kapıyı açtım.

" Hoşgeldiniz Ahmet amca Leyla teyze " dedim ellerini öptüm ve içeriye geçtiler .

En sona Amine kalmıştı onu da öptüm morali bozuktu çok belli oluyordu ama kendisi belli etmemeye çalışıyordu ben tanıdığım için biliyordum kendisini .

Bildiğim için bir şey demek istememiştim ama içime dokunuyordu .

İçeriye geçtiğimizde herkes bayramlaşmış oturuyordu . Abimin morali bozulmuştu çünkü Amine onunla bayramlaşmamış geçip oturmuştu yüzüne de bakmıyordu .

Ne bekliyordu anlamış değildim kıza yüz vermeyip hem de yakın davranmasını bekliyordu .

Zaten aradan çok geçmeden hasta olduğunu söyleyip kalkmıştı annem de arkasından tek gitmesin diye abimi göndermek istemişti.

"Oğlum Amine eve gidicekmiş kalk yanında git sende tek gitmesin şimdi" dedi annemde aralarını yapmaya çalışıyordu ama bunu biz bildiğimiz için anlıyorduk ama diğerleri anlamıyordu .

SENSİZ OLMAZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin