BU BÖLÜM ŞARKI SİZDEN OLSUN İSTEDİĞİNİZ ŞARKIYI BURAYA YAZABİLİRSİNİZ
"Hadi gelinliğini çıkaralım" dedi ve arkama geçti
" Ömer fermuar yanda arkada değil ki " dedim kıkırdamıştım .
" Öyle mi ?"diyip tekrardan önüme geldi ve elini fermuarıma atıp yavaşca indirdi , niyeti beni yoldan çıkartmaksa başarıyordu . Ama önce yapmamız gerek bir şey vardı
" Ömer önce istersen abdestlerimizi alıp namazımızı kılalım mı ? " dedim annem tembihlemişti önce kesinlikle namaz kılın diye
" Olur yavrum o zaman sen burdaki banyoya geç bende diğerinde yıkanıyım geliyim " dedi ve beni tek başıma bıraktı.
Hemen gelinliğimi çıkarıp banyoya geçtim ve yıkanmaya başladım . Özel bölgemi aldığım gül kokulu sabunla yıkadım güzel kokması için. Ve abdestimi alıp çıktım havluyla .
Odaya girdiğimde henüz Ömer gelmemişti bende fırsattan istifade üzerime giymek için geceliğimi aldım, hangisi daha güzel olur diye tereddütte kalmıştım ama ilk gecemiz için beyazın daha güzel olduğunu düşünüp beyaz bir takım aldım .
Geceliğimi giyip üstüne de uzun feracemi alıp giydim başıma da bir eşarp aldığımda hazırdım, Ömer'i bekliyordum .Kapı açılıp Ömer içeriye girdi . Üstünde belinden düşücekmiş gibi olan havlu dışında hiçbir şey yoktu.
Alttan başlayıp süzmeye başladım Ömer'i, kaslı bacakları havlusunun önünde duran kabarıklığı es geçip karnına baktım ,adonis kası bile vardı.
Göğüs uçları dikleşmişti acaba emsem nasıl olurdu . Bu düşünceyle kasıklarıma bir sancı girmişti .
Namaz , namazı düşün hiçbir şey düşünme şimdilik
" Gülüm üstüme kıyafet almamışım , hemen bekle beni giyinip geliyorum " dedi seyirlik bir manzara oluşundan habersiz sadece kafamı salladım.
Dolaptan bir eşofman takımı aldı ve banyoya gidip giyinip geldi.
Açık olan namazlıklarımızın başına geldik ve iki rekat namazımızı kıldık.
Ömer benden önce bitirmiş yatağın üzerinde beni bekliyordu . En sonunda bende bitirdim ve başörtümü ve feracemi üstümden çıkardım .
Çıkarırken Ömere yandan bakmayı ihmal etmemiştim açgözülü gibi beni seyrediyordu , benim az önce yaptığım gibi.
İşlerimi bitirip yatakta olan Ömer'in yanına doğru ilk adımımı attım. Her adım atışımda adem elması hareketleniyordu , ve siyah gözleri daha da kararmıştı.
Tam önünde durdum . Hala harekete geçmemişti , bu şaşkın halinden yararlanıp bir bacağımı atıp kucağına oturdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENSİZ OLMAZ
ChickLit" Bana sürekli sen benden küçüksün olmaz diyorsun ama benim seni ne kadar çok sevdiğimi biliyor musun ? Bilmiyorsun benim günden güne eridiğimi yok olduğumu görmene rağmen hiçbir şey yapmıyorsun neden beni sevmeyeceğin kadar çirkin miyim ? Ömer...