24

2.4K 78 6
                                    

Dayanamayıp bu bölümü de yazmaya başladım 😅😅 hızımı alamıyorum jdkhfkdjdkdjns bu bölümü çok isteyen okuyucularım için bugün yetişirse yayımlıycam İnşallah 💖

" Hadi odamıza gidelim"dedim

Her zaman konuşan Ömer susmuştu sanki ağzını bıçak açmadan yürüyordu benimle ama onunda heyecanlandığını terleyen avuç içlerinden ve kıpkırmızı oluşundan anlıyordum ..

Odamıza girdik , Ömer'i yatağa oturttuktan sonra kucağına yerleştim ve ellerimi omuzlarında gezdirmeye başladım.

" Sevgilim benimle konuşmuycak mısın?" dedim

" Güzelim eğer bu bir rüyaysa ve konuşursam bu büyü bozulur diye korkuyorum " dedi ve ellerini belime yerleştirip okşamaya başladı .

" Hayır sevgilim bu bir büyü değil her şey gerçek ve bu gece istediğimiz gibi birleşmek istiyorum seninle , hem sen beni özlemedin mi " dedim cilveli bir sesle bu gece geri durmak istemiyordum , bu hayatta her şeyin var olduğunu gördüğüm için hiçbir şeyi ertelememeye karar vermiştim ve bunun başında da Ömer'e karşı artık bu konularda utanmak istemiyordum o benimdi her şeyiyle hemde .

" Özlemez olur muyum , hatta şu an heycandan ne yapacağımı dahi unuttum " dedi

"Hmm bu gece bana bırakmaya ne dersin " dedim ve Ömer'in kucağından kalkıp kendisini yatağa ittim ve uzanmasını sağladım.

" Güzelim beni şaşırtıyorsun ama bu halini çok sevdiğimi inkar edemeyeceğim " dedi

Konuşmadan tekrardan kucağına yerleştim ve Ömer'in her tarafını öpmeye başladım .

Yüzünü,gözlerini,dudaklarını her tarafını öptüm, boynunu da öpmek istiyordum ama boğazlı kazağı buna engel oluyordu . ( İster misiniz Amine de diğer başrollerin yaptığı gibi kazağı ortadan ikiye ayırıp yırtsın nfksbfkdkkd 😅😅 neyse devam edelim )

Hemen ellerimi kazağın eteklerine attım ve başından çıkarıp yere attım. Vücudu o kadar güzeldi ki resmen vücuduna bakamak bile alt tarafımda sancılanmaya sebeb oluyordu .

" Bunların hepsi senin güzelim istediğini yapabilirsin bana vücudum emrine amade" dedi gülerek

" Benim " dedim ve boynuna doğru ilerleyip boynunu öpmeye başladım , bu masum öpücükler bana yetmemişti işin içine dilimi de kattım .

Ve yalayıp emmeye başladım , bana yaptığı gibi boynunda kendi izlerimi bırakmak istiyordum .

Ben emdikçe Ömer'in nefesi sıklaşıyordu , ve inlemeye benzer homurtular çıkarıyordu ve bu beni daha çok şevke getiriyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ben emdikçe Ömer'in nefesi sıklaşıyordu , ve inlemeye benzer homurtular çıkarıyordu ve bu beni daha çok şevke getiriyordu .

Boynuyla işimi bitirdikten sonra , öpücüklerim göğüslerine doğru inmişti .

İlk gördüğümde yapmak istediğim şeyi şimdi yapabilirdim .

Ömer'in gözlerine doğru bakmaya başladım , zaten gözleri bende olduğu için hemen göz göze gelmiştik .

SENSİZ OLMAZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin