6. BÖLÜM

13 3 0
                                    

(Emily)

Ben dükkanı kilitlerken Sam ceset dolu çuvalları çöpe atıyordu.

-Gidelim mi?

-Çöpü yak.

-Ne?

-Kanıtları olabildiğince yok etmeliyiz yoksa şövalyeler başımızın etini yer.

-Anladım.

Sam çöp konteynırını ateşe verdiğinde pelerinlerimizin kapüşonunu taktık.

-Yolu göster.

-Aslında...lider sığınağım yerini öğrenmeni henüz istemiyor. Seni ben götüreceğim yani lütfen...

Bana bir parça kumaş verdi. 

-Gözlerini bağla.

İç çektim.

-Lideriniz baya tedbirli.

-Kusura bakma.

-Her şey için özür dilemeyi kes.

Kumaşı alıp gözlerimi bağladığımda Sam beni sırtına aldı. Zayıf görünmesine rağmen beni oldukça rahat bir şekilde sırtına alabilmişti.

-Atlara ulaşasıya kadar koşacağım. Bir sorun var mı?

-Hayır.

-Güzel

Sam koşmaya başladığında boynuna tutundum. Hızlıydı lakin bu göz bağı tamamen gereksizdi. Sağa sola dönüşlerimizi kafamda birleştirip minik bir harita düşündüm. Atları almak için kasaba çıkışındaki çiftliğe gidiyorduk. Beklediğim gibi kısa sürede vardık.

-Dikkatli ol.

Sam beni sırtından indirdi.

-Atı alacağım, bir dakika bekle.

-Hızlı ol.

Sam'in adımları biraz uzağa gitti. Bir atı bağlandığı yerden alıyordu. Geri geldiğinde söyledi.

-Binmene yardım edeyim.

-Teşekkürler ama gerek yok.

Yakınımda ki atın ipini tuttum ve ayağımla eğerin parçasına basıp bindim.

-Sen önünü mü görüyorsun?

-Hayır. Emin ol ileride sende yaparsın. Saeland'ın Gölgesine katıldığımda seni bizzat eğiteceim.

-Gerçekten mi?

-Evet, tabi lideriniz beni katılmaya ikna edebilirse.

-Yani hala kesin değil.

-Hayır, değil.

Sam'de başka bir ata bindi ve atlarımızı birbirine bağladı.

-Gidelim.

Yol fazla uzun sürmedi. Eğer yanlışım yoksa şu anda kasabadan yaklaşık yirmi dakika uzaklıkta olan bir ormandaydık, hem de baya derin yerlerinde. Sam atları durdurdu.

-İnebilirsin.

Atlardan indiğimizde Sam göz bağımı çözdü. Eski bir kilisenin önündeydik.

-Burayı mı kullanıyorsunuz?

-Evet...Şimdiden uyarmalıyım ki lider ve ben dışında kimse senin Baykuş olduğunu bilmiyor. Ayrıca herkes bir kadını ekibe almak konusunda şüpheli. Lütfen kimseyi kafana takma.

-Hmm, öyle mi?

Güldüm.

-Eğlenceli olacak




SAELAND'IN GÖLGELERİNDEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin