6.BÖLÜM:Bölüm Sonu Talihsizlik

21 11 0
                                    

-Geldim Yeşim ne yapıcam

Dedim elime alıştırmada kiydiğim eldivenleri takarak. Onları şuan bizimkinler durduruyor. O zamana kadar ise ben hazırlanacaktım. Onlar robottu ne olsa kolay olur diye düşünüyorum, ama düşmanı ne olursa olsun küçümsememek lazım. Bunu aklımdan çıkarmayacaktım. Ne olursa olsun onlara ACIMAYACAKTIM. Hemen spotifydan EGO Death açtım. Bu çalışırken iyi geliyordu. Elime yakıcı aleti aldım hemen ve nişan aldım...Böyle sıra sıra hepsini denedim. Nişanlarım iyidi. Ama ben daha çok dövüş yerine yöneldim. Orayı daha çok seviyordum, ne olsa dövüşü seven birisiyim . Buradaki robotlardan çıkan çat çat sesleri beni motive ediyordu. Asılları dövmek daha eğlenceli olacak galiba
...

-Pelin geldiler

Dedi Yeşim hemen camdan baktım. Bunlar çok kalabalıktı.

-Yeşim çok kalabalıklar.

-Yanına silahta al. Sadece dövüş ile zor olur.

Hemen aldım yanıma bunlar sırtımda duracaktı. Bu şekilde dövüşürken az Bi şekilde etkileyecekti.
Hemen önüme gelen birine koşup uçan tekmeyi atmıştım. Bu tekmeyi çok seviyorum ya. Diğerlerini yumruk tekme falan halletmiştim. Üzerlerinde oobleck bişey vardı. Bu elimdeki eldivenlerden dolayı beni etkilemiyordu.
...
-Bittim ben

Deyip attım kendime koltuğa. Bu koltuk bu kadar rahat mıydı ya?Bittiler ya ona şükür. İyi bari ilk başta dövüş ile hallederken biraz yoluna durup silahla devam ettim. Silahların mermileri bile artmıştı. Maşallah baya vardık. Yettik onlara, robotlar ama yazılımı kim yazdıysa iyi yazmış insan gibiler ya. Hele dışındaki oobleck şey kimin aklına gelmiş ya...

-O da ne!?

Bu oka benzer şey neden benim üzerime geliyor?

-Aaaaaa

...............

Nerdeyim ya ben. Doğru ya en son o şey benim üzerime geldi. Ama sonra ne oldu? Hangi yerime geldi? Bi doğrulup bakayım. Kolum fena sancıyor ya.

-Aaa

Kolumun neden ağrıdığı belli oldu. Koluma gelmiş ya. Neyse iyi bari sol koluma gelmiş. Allah korusun sağ koluma gelsiydi ben nasıl yemek yerdim. Aç mı kalsaydım? Kolları elleri kırılsın bunu bana atanların. Allah onları bildiği gibi etsin. De beni kim getirdi? Yeşim vardı büyük ihtimalle o getirdi. Ne dediler acaba? Kolumda o şey olunca jsjsjsjsjsjsjs. Dur bakayım Bi şu cama kimler gelmiş yanıma? Kimler kimler seviyormuş beni? Neyse döneyim ne uzattım ya.

-Ne

O pislik ne yüzle gelmiş ya? Nasıl öğrenmiş? Ne ara gelmiş? Zengin bebesi tabi istediği yere çabuk gelir, istediğini öğrenir. Aff ya!

_________________________

Oy ve yorumları unutmayalım<3

Mavi KANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin