10.BÖLÜM:KAÇIŞ

12 9 0
                                    

-Abla burada bişey var

Diyerek Damla yanıma gelmişti. Anahtardı bu evet sonunda bulduk.

-Ablam buldun aferim.

Deyip hemen kapıya koştum o kadar heyecan yapmıştım ki zor açtım kapıyı. Açmaz olaydım. Açtığım gibi Onur'u üstüne düşmem bir oldu.

-Dikkat et

Diyerek kalktı. Silkelendik hemen. Sonrasında bir de ne göreyim bizim Damla Onur'un arkasında.

-Abla özür dilerim.

Diyor birde ya ben nasıl bir yere düştüm böyle. Tabi çakmalıydım benim baktığım yere baktı kız ama ben bulamamışken o buldu. Ne malum cebinden çıkarmadığı.

-Hadi güzelim içeriye gir

Dedi Onur. Beni sürükleyerek içeri soktu ne kadar dirensemde engelleyemedim. Mecbur girdim. İçeri girdiğimde oraya buraya tekme atmam geçirmiyordu sinirimi. Ama tekme atarken cebimden anahtar düşmesiyle sinsice sırıttım. Hemen kapının dibine gidip kapıyı dinledim. Kapıdan uzaklaşıyorlardı. Bir dakika onlar kızın ailesine mi yardım edecekler? Ya kız demek ki sırf ailesi için yalan söylemiş. Anladığım kadarıyla Damla'nın ailesi kanser ve onlara yardım için girmiş işe. Onur söz vermiş bu işe girerse ailesine yardım edeceğine. Şuan hangi hastanede tedavi gördüklerini söylüyorlardı.

Tamam uzaklaştılar. Artık çıkabilirim. Anahtar ile açıp. Bi etrafı yokladım. Görünürde kimse yoktu. Hemen hızlı ve sessiz adımlarla sırtımı duvara yaslayarak yürüdüm iyi bari kapı dibindeyim. Hemen koşarak gittim kapıya. Ama bu kilitli etrafama bakımdığımda sinsice sırıttım. Üzerinden atlayabileceğim bir duvar. Etraf boş. Hemen bu fırsatı değerlendirip koşarak atladım ve kaçtım sonunda başardım. Şimdi ise Patron'a haber vermek kaldı.
________________________
Devam edecek...
Kızın öyle çıkacağını düşündünüz mü?
Peki Onur sizce sözünde durur mu?
Onur tekrar Pelin'i kaçırabilir mi?
Patron bu duruma ne diyecek?
....
Sorular sorular cevapları gelecek ama siz fikirlerinizi belirtin.

Oy ve yorumları unutmayalım<3

Mavi KANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin