-Patron iyi, sıcak kanlı adam ha
(Yeşim) -İyidir iyi baştaki halini görseydin sen onun nasıl sertti. Çok sert eğitimler veriyordu. Ama Bi savaşta çoçuğunu kaybedince hepimize kendi çoçuğu gibi görüyor. Kendi çoçuğuna sert davranınca içine kapandı ve başına gelenleri haber vermeyip |öldü|. Galiba bizimde öyle olmamızdan korktu. O yüzden böyle yumuşak davranmaya başladı. Bizimde kendi çoçuğu gibi görüyor. Ama tabi kimsenin içini bilemeyiz bu işin dışarıdan görünüşü sadece.
-Haklısın
Neler gelmiş başına ya. Üzüldüm şimdi patrona. Ben anlatmayı unuttum. Patron bizim başımızdaki kişiymiş. Başına neler gelmiş. Her şerde bir hayır vardır. Çoçuğun ölmesi şer iken bize yumuşak davranması hayır. Neyse. Ben dün akşam olanları anlatayım. Babam başta kızsada artık geç olduğunu, Mavi kanın çıkarılamayacağını söyleyince sakinleşti. İyi ki sakin adamdı. Çoçukları olunca konu sakinliğini koruyamıyordu. En son koluma bakmışlardı o aleti kurcalamadık sadece sağlık bölümüne bakmıştık(!). Sonra zaten saat geç olduğu herkes yattı sonrasında. Sabah ise Yaşim abla geldi pardon pardon Yeşim geldi. Babam ile kardeşim onu görünce Bi "Nasıl ya" demişlerdi. Biz ise annemle gülmüştük.
-Mavi kan onunda saç rengi değişmiş.
Annem:
-Annem o doğuştan değil miydi?-Hayır anne.
-Sende ne değişti ki?
-Meraklı Yasin tam adının hakkını veriyorsun, dış görünüş olarak değişmesemde enerjim arttı.
-Sen her zaman enerjiktin Pelin
-Evet Yasin
-Neyse görüşürüz hadi biz gidelim.
...Patron az önce savaşacağımız şeyleri anlattı. Bunlar bizim onlara boyun eğmemizi bekliyorlarmış. Pardon da onlar anca rüyalarında görürler. Bu adamlar robotları ile saldırıyorlarmış. Şuan ise bana verilen odadayım. Şu odayı kurcalayalım bakalım.
...- Off ne geldiyse şu silah yüzünden geldi başıma [Ellermi havaya kaldırarak(teslim olur gibi)] tamam kurcalamayacam bir yeri
Dedim. Demin odayı kurcalarken bir yere girdim silahlar ve hedef tahtası vardı karşımda birkaç silah alıp deneyeyim dedim. Ama demezolaydım. 3. 4. Silahta yangın çıktı. Ne bileyim ben silahın yakıcı olduğunu. Yani yakıcı silah varsa neden hedef tahtası yanıcı. Değil mi yani? Zaten yandığı gibi dışarı fırladım. Kontrol için gezenler varmış. Hemen yangın tüpü getirip söndürdüler. Odada da varmış ama ben dışarı fırlayacağım derken görmedim. Şu an ise başka bir odaya alınmıştım bu odadaki silahların olduğu yeri kititlediler. Ve beni onlar çağırasıya kadar hiçbir yeri kurcalamamam için tembihlemişlerdi. Ne yani savaşa nasıl hazırlanacam ben. O silahları kullanmayı öğrenmessem.
___________________
4.bölümde daha çok düşünce koymaya çalışıcam.Devam Edecek
Oy ve yorumları unutmayalım<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavi KAN
Ciencia Ficción-Peki bu neden bana takılı? Neden? Robot muyum ki ben? Ben bir İNSANIM. İnsanım kelimesini bastırarak söylemiştim. Onlar insan değil miydiler acaba? İnsan kılığında bir uzaylı falan olmasın? (İç ses) - Senin dilini bilen bir uzaylı(!) Ben içimde so...