Merhaba ben Pelin bugün okuldan gelirken düştüm ama nasıl düşüş insan ayağını taşa takıp, parkın duvarına çarpıp, oradan da nasıl yere düşebilir? Şuan hastane odası gibi bir yerdeyim.
Peki benim etrafım neden perdelerle kapalı? Saçma bir soru gibi değişik dizilmiş. 3 perde var bir sağda, biri solda diğeri ise önümde. Normal hastanelerde sadece solda ve sağda olmuyor mu? Peki hadi bunlara tamam diyelim de neden bana şeffaf bir serum yerine mavi bir sorum akıyor? Aaa Mavi serum icat etmişler. Ne işe yarıyor acaba? Da bu serum neden derimin hemen altında?-Neredeyim lan ben!?
-Doktor uyandı bu
Bu mu? Bana? Aa çok alındım bak.
-Şişt sen artık normal bi' insan değilsin
Çoçuk muyum ben ya ne şişt falan ağlıyorum sanki ben de burada. Ne dedi ya bu ben insanım Bi kere bana hayvan falan mı demeye çalışıyor. Tanımadan etmeden. Dur dinleyelim bakalım. Belki şu serumu falan açıklar.
-Nasıl?
-İlk önce sakin ol
Böyle bir durumda nasıl sakin olabilirim Ki? Evet bu doktor giyimli bir delidir. Bu durumda bana sakin olmamı isteyen bir deli.
(Serumu göstererek) - Bu mavi kan derinin hemen altında...
Anlattı bir şeyler teknolojikmiş ufak şeyler komut ile birleşerek bir şeyler oluşturuyordu. İyi de ben teknolojiden anlamam ki anlattıkları boşa gitti. Bir kulağımdan girip diğer kulağımdan çıktı.
-Peki bu neden bana takılı? Neden? Robot muyum ki ben? Ben bir İNSANIM.
İnsanım kelimesini bastırarak söylemiştim. Onlar insan değil miydiler acaba? İnsan kılığında bir uzaylı falan olmasın?
(İç ses) - Senin dilini bilen bir uzaylı(!)
Ben içimde sorularla mücadele ederken o devam etti.
-Siz artık normal değilsiniz siz özel testlere gireceksiniz. Ona göre seviyeniz belirlenecek ve bizimle savaşlara gireceksiniz.
-B-ben mi?
Korkmadım sadece şaşırdım. İsterdim macera ama bu ne bileyim ya bir an oldu.
(İç ses) - Sanki haber vereceklerdi!
Yani haklısın. Aslında haber verseler fena olmazdı.
-Ben buraya nasıl geldim?
-Orası bize kalsın
En sevmediğim cevap ya bu. Ama neyse(!). Neden size kalıyor ya ben buraya BEN getirildim neden öğrenemiyor muşum?
-Söyleyin o zaman neden buraya geldim? Neden bu mavi kan denen şey bana takılı?
-Seni uzun zamandır izliyoruz. Hem akıllı hem çeviksin ve en önemlisi dövmeyi seviyorsun.
Tamam diğerleri o kadar olmasa da dövmeyi seviyordum.
-Savaşlara bu yüzden mi seçildim.
-Evet
Ne akıllıyım ama:)
____________________________
Bu ilk yazışım.
Genelde fabl yazarım ve beğenilir uzun süredir böyle Bi' kitap vardı aklımda.DEVAMI GELSİN Mİ?
Ana karakter örtülü mü olsun? Yoksa açık mı?
Oy ve yorumları unutmayalım<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavi KAN
Ciencia Ficción-Peki bu neden bana takılı? Neden? Robot muyum ki ben? Ben bir İNSANIM. İnsanım kelimesini bastırarak söylemiştim. Onlar insan değil miydiler acaba? İnsan kılığında bir uzaylı falan olmasın? (İç ses) - Senin dilini bilen bir uzaylı(!) Ben içimde so...