4.BÖLÜM:Akrabalar

60 20 20
                                    

1 HAFTA SONRA...

-Tamam anne
Şuan bizim evde kuzenler amcalarım falan geleceği için büyük bir telaş vardı. Ama benim hiç umrumda değildi. Geçen hafta ilk hafta olduğu için sözde"sıkı olmayan normal bir eğitim"verdik. Deselerde benim için ağır bir eğitim olmuştu. Sabah ise şuanlık bir tehlike olmadığı için 1 hafta evde duracağımı söylemişlerdi. Haydi bakalım kazamız mübarek olsun. Orada olmak bu akraba kalabalığında, dedikodu kalabalığında olmaktan iyidir ya.
...

Ya anne kızın yakında dünyayı kurtaracak ama sen hala ev işiyle uğraştırıyorsun ya. Hiç bir türlü kaçış yok bu temizlikten ya. Keşke geçen hafta olsaydı bu duraklama. Geçen hafta daha sakindi . Patrona desem alır mı acaba beni?

-Pelin koş kapıya bak geldiler.

Annem camda bekliyordu. Tabiki bizde biliyoruz anne araba sesini bizde duyduk dimi yani. İçim başka dışım başka söylüyordu. Nasıl söyleyeyim bunları:

-Tamam anne

Gidip kapıyı açtım en küçük kuzenim ne çabuk en önlerine geçmişti ya. Kapıyı açmam ile yere çakılmam bir oldu. Hemen üzerime atlamıştı. Ya sen 10 yaşındasın, olmuşun bilmem kaç kilo ben seni taşıyamıyorken sen nasıl hala böyle tatlısın ya. İnsan kızarmıyor böyle olunca. Çok ağır ama tatlı başa gelen çekilir demişler ne yapacaz çekecez.

-Anıl ablam sen neden hala tatlısın kızamıyorum bak böyle olunca ya

-Ne Pelin abla ya tatlı olmak suç mu?

-Hayır Tabiki hadi geç bakalım içeriye

Geri kalanlar ise kemiklerimi kırmaya çalışıyormuş gibi sıkı sıkı sarılıp içeri geçmişlerdi. Bende o sıra gülmeye çalıştım tabi. Tamam özledinizde kemiklerimi kırınca özleyeceğiz bir yiğeniniz kalmayacak yani.1 ay görüşmediysek ne olmuş.

(İç ses) - Bi' de onlar düşünse bunu.

-Keşkee
...

Şimdi ise kuzenlerim ile çayı koymuş oturuyorduk. Onlar mahalledeki olayları anlatıyorlardı. Ama ben ise "acaba benim odam ne halde en son yanmıştı,geçmiş midir yanıkları?" falan diye düşünüyordum. Yani ne yapayım ben mahalleyi.

-Kız Pelin senin şu Onur seni unutamamış. Buraya gelmeyi planlıyormuş.

Bir dakika Selma ne demişti? Nolamaz olamaz bu hayır ya. Nasıl olur bu? Şaka olmalı

(iç ses) - Dışındanda söylesen

-Haklısın

(İç ses) - Her zaman

-Hemen havadan in aşağıda öyle konuşalım

(Selma) - Kızım ne oldu yoksa sende mi? Sev-

-Hayır tabikide Selma o bana takıntılı diye geldim ben buraya annem i babamı ne zor ikna ettiğimi biliyorsun

Onur bana aşıktı. Kafasını takmıştı. Ve hergün peşimi bırakmıyordu. Bende o yüzden okulumun eğitimi güzel değil falan diyerek sırf okul bağanesi ile buraya gelmiştim. Güzelim okulu bırakıp geldim ya. Annem ne kadar"Kızım sen zor bir bölümü okumak istiyorsun, okul değiştirmen zararlı olmasın"desede. Ben "Bu eğitimle daha kötüye gider eğitimim" diyerek ikna etmiştim. Okulumun puanı yüksekti. Güzelde eğitim veriyordu. Ama sırf oradan ayrılmak için yalan söylemiştim. Ama şimdi o buraya gelmeyi düşünüyordu. Acaba şu mavi kanı onun üzerinde test mi etsem? Aslında abim halletmişti mahallede ama bu sefer ona bahsetmeyi düşünmüyorum. Yoksa mesleğinden olur falan. Ben bu kanı üzerinde denesem suç olur mu ki?

Ha ben size anlatmayı unuttum. Abim asker ve bu günlerde görevde. Olaylar üst üste gelince onu unuttum tabi. Ne kadarda özledim ya.
______________
Devam edecek...
Hala soruyorum:
Pelin açık mı olsun kapalı mı?

Oy ve yorumları unutmayalım<3

Mavi KANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin