1. bölüm " Ormanda Bulunan İki Aşık Ceset"

38 9 14
                                    

Çığlıklar zihninde yankılanıyordu. Bu tanıdık sesin sahibini arıyor, bulamıyordu. En sonunda onu görmüştü. Bir cansız beden. Yüzü tamamen kan ve tanınmaz halde bir kadın cesediydi gördüğü.

Cesedin yanında ise simsiyah giyinmiş birsi vardı. Bir anda yüzü ona döndü. Yüzü yoktu. Simsiyah, sadece karanlık vardı yüzünde. Karanlık bir ruhu, bir gölgeyi anımsatıyordu. Bir anda üstüne atıldı. O an da bir çığlık attı.

Bağırarak yataktan bir anda kalktı. Gördüklerini idrak etmeye çalışıyordu. Bir süre derin nefesler alarak gerçek olmadığını kendine anlatmaya çalışıyordu. Korkudan yüzü bembayaz olmuş bir haldeydi. İçinden kabus olduğu için dua ediyordu.

Hızlıca yataktan kalkıp banyoya gitti. Yüzüne bir kaç kez soğuk su çarparak kendine gelmeye çalıştı. Lavabonun önüdeki aynaya kendine bakıyor, sakinleşmeye çalışıyordu. Bir süre kendine baktı sakinleşmeye başladığında odasına dönüp saate bakmak için eline telefonunu aldı. Saat sabah 7'yi geçiyordu. Kabus yüzünden uyanmasa okul için çalacak olan alarmı zaten onu biraz sonra uyandıracaktı.
Telefonunda biraz oyalanıp kafasını dağıtmak istedi. WhatsApp'dan gelen mesajlarına bakmaya başladı.

8 Silahşör

Alin: *Bir fotoraf gönderdi*
Aras'ım ile yine gece buluşmasına geldim. Baykuşların selamı var. 😘
01.27

* bir fotoraf gönderdi*
Roza: Gecenin bu saatinde mi gerçekten sabah erken kalkmanız gerektiğini unuttunuz heralde 😒
07.34

Gecenin bu saatinde mi gerçekten sabah erken kalkmanız gerektiğini unuttunuz heralde 😒
Toprak: Kıskandıysan bu gece de biz gidebiliriz 🤭😉
07.35

Rana: Bunu bir çıkma telifi diye yorumladım
07.35

Roza: Siktir olup gidiceksin diye yorumladım :)
07.35

Acar: Neden bu kadar gerginsiniz Roza hanım?
07.36

Roza: Boş ver, okul için hazırlanmam lazım. Okulda görüşürüz<3
07.37

Telefonunu masaya bırakıp okul için kıyafet seçmeye dolabının yanına gidip kapağını açtı. Beyaz crop ve açık mavi şort alıp giyinmeye koyuldu. Giydikten sonra ayna karşısına geçip üstünü düzelttip saçlarını toplamaya başladı.

Roza Yılmaz, 18 yaşında lise son sınıf öğrencisiydi. Kumral saçlı, kahverengi gözleri ve kusursuz fiziğiyle, güzelliğiyle kimsenin dilinden düşmeyen biriydi. Arkadalarına fazlasıyla değer verir, en önce onları görürdü. Bu asla değişmemişti, asla da değişmeyecekti...

...

Okulun önünde 6 kişi buluşmuşlar Alin ve Aras'ı bekliyorlardı. Bir kaç kez ikisinide aramışlar ama ulaşamamışlardı.
" Biz girelim yüksek ihtimal uyanamamışladır" dedi Toprak. Roza onları duymuyor, gördüğü kabusu düşünüyordu. Aklına geldikçe tüyleri diken diken oluyor, kötü hissediyordu. Bir kaç dakika daha bekledikten sonra hepsi Toprağın dediğini onaylamış, okula girip sınıflara dağılmışlardı.

B.B.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin