.....
-Én ilyenkor egyszerűen nem tudok gondolkodni akkor eszmélek föl mindig amikor már túl késő,ha továbbra sem fogok tudni ezen változtatni a végén beleőrülök ebbe az egészbe.
......
Jelen:Ha akkor tudtam volna ,hogy mindaz amit mondott egy segélykiáltás volt felém talán meg tudtam volna akadályozni,lehet máshogy történt volna minden és nem kellene ezt mind most elszenvednem talán boldog lennék,talán...
Április 5.-e
-Taehyung ébredj!-nyitotta ki szobám ajtaját az anyukám,
.....
-ő mindig egy kedves nő volt és imádtam őt mindennél jobban
....
-Ébren vagyok anya!-nyöszörögtem ki magamból nagy nehezen a szavakat
-Majd gyere már kész van a reggeli a testvéred már lent vár rád!-kuncogott egyet majd magamra hagyott hogy gyorsan összeszedjem magamat.
A mai napra csak egy minimalista szettet választottam ami egy fekete nadrágból,fehér kardigánból és barna pólóból állt,nem akartam eltúlozni az első napomat az új iskolában.
Ó ha nem említettem volna eddig akkor most megteszem,nemrég váltottam iskolát mert az előzőben folyamatosan bántalmazások áldozata voltam amit nagy nehezen kitálaltam valahogyan a szüleimnek akik azonnal áttettek egy másik iskolába.
Amit történetesen ma kezdek el és már nagyon izgatott vagyok miatta!
Kapkodtam a lábaimat a lépcsőn és a kajapénzemet gyorsan megragadva indultam volna meg ha drága öcsém nem szól utánam.
-Taetae ne feledd ma jönnek hozzánk anya barátja és a fia!-mondta miközben egy lelváros pirítóson nyammogott
-Basszus teljesen kiment a fejemből,köszi Hyun örök hála!-hadartam el neki a szavakat bazigyorsan amit egy apró mosollyal díjazott.
-Az örök hálával majd még számolunk de egyenlőre menj,mert látom majd' megpusztulsz azért hogy végre kitehesd innen a lábad!
Hyun mindig is okos volt most is természetesen látta min ügyködök az lett volna a csoda ha nem jön rá.Iskolába menet mindent átgondoltam a buszon,ezek közé tartozik hogy kedves leszek és nyitott.Az elsővel az ég világon semmi bajom nem lett volna viszont az utóbbival már akadtak problémák amik sajnos nem voltak túl kicsik de nem gond majd megbirkózok vele nem lesz gond!Nyugi Tae minden rendben ez egy teljesen új kezdet minden előítélet néklül!
Miközben ezeket kántáltam magamban elértük az a leszállót ami nekem kellett így a buszról gyorsan lepattanva vettem az irányt új iskolám felé ami számomra eddig teljesen idegen volt.
.....
-Ilyenkor mindig visszagondolok bár futottam volna inkább világgá mert ha én azt a kaput nem lépem át semmi sem történik meg,és őszíntén még úgy jöttem volna ki a legjobban.
.....
Megtaláltam az osztálytermem az iskolában ami őrületesen nagy volt nekem ,az előző iskolámhoz képest ez egy palota!
Nagy levegőt vettem és mindent hátrahagyva léptem be rajta majd kerstem magamnak egy tetszőleges helyet persze a betanult sziasztok után,egy ablak melletti pad lett a válsztásom ami hátulról a második volt,itt nem volt se táska se semmilyen cucc a padban ezért gondoltam ide leülök és ez a hely nekem csodáltos lesz.
Megint elméláztam és így alig vettem észre ahogy egy éjfekete hajú srác levágja magát mellém táskáját a földön hagyva.
-Öhm,Kim Taehyung örvendek!-mondtam ki akadozva egy kicsit
-Én Jeongguk de szólíts csak Kooknak vagy Jungkooknak!-nevetett egy aprót.
.....
-Ha őszínte leszek ez volt a legnagyobb hiba az egészben az ,hogy hozzászoltam vagy melléültem ha máshova ülök le minden könnyebb lenne.Nem fájna ennyire,nem érezném azt egyfolytában ,hogy az életemnek nincs értelme.
......Sziasztok mostanában már két új könyvbe is belekezdtem de ezt is mindenképp elakartam kezdeni ezért íme az első rész remélem tetszik neketek!Köszönöm hogy elolvasod!♡
YOU ARE READING
Segíts Nekem!-Taekook
RomanceTaehyung a magányos fiú,akinek a múltjával senki sincs tisztában egy új ismeretlen barátra tesz szer.Egymás megismerésével egyre jobban illeszkedik a kirakó összes darabja mígnem egyszer megtörténik a baj.