troisième

90 6 0
                                    


A buszra sikeresen megvettük a jegyeket és elindultunk a Kook által megadott utirány felé.

Az út lassan telt ezért egy idő után elővettem a fülhallgatómat,de nem akartam bunkónak tűnni ezért megkérdeztem őt is szeretne e velem zenét hallgatni, és meglepődtem amikor bólintva elfogadta a fülesem egyik felét.Először kicsit féltem,hogy nem fognak neki tetszeni a zenék amiket hallgatok,de amikot halkan elkezdett énekelni boldogan hallgattam mert csodálatos hangja volt és varázslatosan énekelt.
.........
-Ez a pillanat egyszerű és szép volt,minden aminek lennie kellett.
.........

Egyre gyorsabban kezdte mondogatni a mienkhez közeli megállókat ezért mindketten kivettük a fülesemet és felálltunk azzal a céllal hogy a buszt minél előbb elhagyhassuk.Itt elkezdtem azon tűnődni,mi lesz ha egyszer megtudja a múltamat?Ő is elfog hagyni?Nem,ő nem ilyen.

Gondolataimból egy erős kéz rántott ki ami lehúzott a buszról.
-Megint gondolkodtál?-kérdezte Kook
-Bocsánat.-néztem rá szomorúan
-Ugyan,nincs semmj baj sem,csak nyugodtan!-mondta nevetve,és kézenfogva elindultunk egyenesen
Nem kellett sokat gyalogolni egyszercsak megálltunk,majd még mindig kézen fogva behúzott a házba ami nem volt sem panelház sem semmi emeletes hanem egy birtok féleség.
-Megjöttünk!-üvöltött be Kook
-Jöttünk többes számban?!-kiáltott vissza egy hang ha jól hallottam a konyha felől
-Gyertek csak hehee!-mondta valaki nevetve
-Nyugi,csak felöntött kicsit garatra.-nyugtatott egy ismeretlen srác hirtelen,azt sem tudtam ki az de nyugtasson ha akar

-Na szóval gondolom nem nagyon ismersz még minket, úgyhogy mivel nem ártana ezért most mindenki bemutatkozik neked!
-Én Jackson vagyok,ő ott jobb oldalt aki üvöltött egy nagyot az előbb na ő Changbin, és akit még gondolom nem láttál de fogod szerintem ő Jay.-mutatott be mindenkit egyesével Jackson,aminek külön örültem viszont az a Jay név ismerős volt,talán túlságosan is.Nem!Tae ne gondold túl nincs semmi para nem minden Jay csinálja ugyanazt!Nyugalom!

..........
-Bárcsak kicsit jobban használtam volna azt a csöpp eszemet ami volt és alaposan átgondoltam volna biztos nem ő e az a Jay akit én ismertem,és az aki testileg bántalmazott az előző iskolámban 3 teljes évig.
........

-Kook, biztos nem gond hogy én is veled jöttem?-kérdeztem tőle félve
-Ugyan miért lenne gond Tae,hisz én hívtalak meg,akkor meg mi az istenért lenne baj hogy itt vagy?-nézett mélyen a szemembe
-Kooks Taeee gyertek inni!-kiabált ránk Changbin,lehet kicsit elbeszélgettünk de annyi baj legyen
-Jövünk Chan!

Beléptünk a nappaliba ahol egy kis asztal majd' összeroskadt a sok piától,de nekik ez gondolom fel sem tűnt.
-Tae mit kérsz?-keltett fel újra gondolataimból Kook
-Egy kis vodka jó lesz.
-Rendben,itt a vodkád Tae!-nyújtott nekem egy poharat amit gondolkodás nélkül le is húztam

Így haladtunk egyre több üres pohárral és józan emberrel fogyva.Én még talán azt lehetne mondani magamnál voltam de ezt nem sok emberről lehetett elmondani.A Jay nevezetű fickó még nem szándékozott mutatkozni a többiek már a sárga földig itták magukat.
Ha most egy ember betoppana a szobába szó szerint ezt látná.Egy Jackson betakarózva ölel magához egy hamutartót,Chan az asztalon dőlt ki szerencsére csak nem a sajátjára mivel ő volt az első szerencsés áldozat, szép kis tetoválásokat szerzett az arcára alkoholos filccel amit ötletem sincs honnan szedtek de úgy őszinte akarok lenni nem érdekel,Kook a kanapén feküdt keresztül más szólval a feje a földön volt de csípőtől felfele a karfán , gyönyörű látvány volt nem panaszkodok.Én még egy utolsó pohárkával ittam meg egy random üvegből amit találtam mert ízlett az íze.
-TaeTaeeeh!-szólalt meg Kook miközben mellém tornázta magát és félig elkezdett ölelgetni.

Sziasztok meghoztam jó sok idő után az új részt,lehet sok hiba lesz benne és nem is lesz túl jó de azért remélem tetszett!
<3

Segíts Nekem!-TaekookWhere stories live. Discover now