dix-neuf

31 2 6
                                    

A "bemutatkozások" után leültünk mindannyian,én Kook mellé Minho pedig velünk szemben foglalt helyet.

Már érzetem hogy a régi párom ideges.

Nem húzhattam tovább az időt.

-Kook én elmegyek Jiminhez rendben?-kérdeztem egy tökéletes fáradt arccal

-Tudod az utat?-nézett rám aggódva.

Annyira sajnálom hogy ezt kell veled tennem Jungkook.

Én nem akartalak már többet becsapni.Ígérem ez lesz az utolsó.

-Persze Jimin már megmutatta.-mosolyogtam rá és illedelmesen elöszönve "vendégünktől" távoztam.

Szerencsém hogy megjegyeztem mi hol van,most tudtam az utat egy fürdőszobához úgyhogy,már csak annyi dolgom van hogy várom őt.

Nem kellett sokáig húzni az időt megérkezett.

Nem szórakozott magam mögött rögtön bezárta az ajtót és ijesztően közeledett.

Kezeit fejem fölött megtámasztva hajolt hozzám közel,hogy még lehetőségem se legyen menekülni,hát nem aranyos?

Szemeink találkoztak, egyenlőre még egyikünk sem szólt egy szót sem.

-Én kis drága Taehyungom,ugye tudod hogy most egy nagyon rossz dolgot követtél el?-suttogta a fülembe

-I-igen.-remegtem meg

-Jay már régóta keresett téged,hogy visszagyere hozzánk,nem gondolod hogy ez nem volt a legjobb döntés tőled?-szólalt meg újra, egyszerűen uralkodni tudott rajtam

-De sajnálom Minho.-hajtottam le a fejemet,ám ő ezt nem hagyta,ujjaival megemelte az államat és kényszerített hogy a szemében nézzek.

-Kicsoda?

-Drágám..

-Ügyes fiú.-nyomott hirtelen egy csókot a nyakamra,ami idővel már gyengéd majd erősebb harapásokká vált.

Szó nélkül tűrtem,nem mertem semmit sem tenni.

-Most megmondom hogy mi lesz Taehyung.-vált el tőlem

-Szépen kémkedni fogsz nekem Kook és a szervezete után,és amint azt mondom elég információt szereztél vissza fogsz jönni hozzám.-jelentette ki ellentmondást nem tűrő hanggal

-D-de..-próbáltam ellenkezni

-Ha nem te is tudod hogy megölöm a drágalátos ki szerelmedet.-váltott át félemetessé a hangja.

Tudtam hogy ilyenkor nem viccel.

Meg kell tennem,nem magamért,hanem Kookért.

Nem hagyhatom hogy bármi baja essen.

Jut eszembe

-Milyen szervezetről beszéltél?-kérdeztem Minhot

-Ó édesem még ezt sem mondta el neked,nem baj majd én megteszem helyette.-nevetett fel

-De még nem most,majd ha kiérdemelted.-jelentette ki

-De akkor hogy tudok utána kémkedni?-furcsálltam a dolgot

-Elég annyi hogy a dolgozószobájából kell nekem egy papír gyűjtemény,az a neve hogy "모든 답변",másnéven minden válasz ,amit benne találsz az téged ne érdekeljen,csak hozd el nekem.-mondta és elrugaszkodva a faltó visszament

Ahj, mihez fogok én most kezdeni.Először is tényleg le kéne mennem Jiminhez,na jó kezdjük el a műveletet.

Lassan lesétáltam és próbaltam keresni hogy mégis hol a francban vannak?

Jó nyílván hazudtam Kooknak és Jiminnek is arról hogy tudom mi hol van,de lehet jobb ha egyedül fedezem fel a házat,talán több olyan helyet találok amiről tudnom kéne.

Mar a kíváncsiság, egyszerűen nem értem,jó lehet sejtem sőt már válszom is van a kérdéseimre,de tőlük szeretném megkapni őket.

Mindenre rájöttem miután szó volt a partnerségről és Minhoról meg valami szervezetről.

Nem vagyok hülye,mindent tudtam Minhoról.

Onnan hogy miután egymást társaságát élveztük, előszeretettel mesélt magáról és a "szervezetéről".

Ebben az egyben rejlik az összes hibája amit felém ejtett.Hogy tudom a titkait.

Viszont akkora nagy hibát akkor sem ejetett,ezt ő is tudja hiszen én még mindig magamat okolom és ezzel ő is tökéletesen tisztában van.

Éppen ezért nem fél tőlem.

És ezért tudok mindent a maffiáról amit ő vezet.

Segíts Nekem!-TaekookWhere stories live. Discover now