cinquième

93 4 0
                                    

Az iskola közelében megláttam egy kávézót ahová kis unszolására be is mentünk.Ő nem akart arra hivatkozva hogy az intézmény belsejében is van büfé.Erre persze rögtön rosszabb kedvre váltottam,amit meglepetésemre észre is vett és karomat megfogva behúzott a kávézóba.

Gyorsan kikértük a kávéinkat és leültünk egy asztalhoz várni.Nem akarunk sokáig maradni mivel jó lenne a harmadik órára beérni,ezért amint készen lesznek az italaink már indulunk is.

-Taehyung és Jungkook!-üvöltött az egyik kiszolgálólány a pult felől,erre rögtön felkaptam a fejemet és megindultam vele az oldalamon a kávéinkért.

Megmutattuk a blokkokat és átvettük őket majd indultunk is kifele a boltból.Útközben átlagos dolgokról beszélgettünk,lassan megérkeztünk a suli elé.
A kapun könnyedén besétáltunk ,szerncsére nem volt egy biztonsági őr sem kint így magyarázkodnunk arról hogy miért késtünk.

A terem előtt megtorpantunk mert éppen egy óra közepén voltak akedves osztálytársaim ezért nem szívesen álltítottam volna be egy újonnan szedett kávéval az óra közepén,de sajnos nem volt mit tenni nem akartam ennél többet is késni.

Sűrű elnézést kérések közepett bementünk a terembe és leültünk a helyünkre.Ilyenkor áldom az eget hogy egymás mellett ülünk.Várjunk csak.
Hiszen még csak két napja ismerem!Miért vagyok vele ilyen közvetlen?Mi van ha ő is csak bántani akar mint az összes többi ember?!

..........
-Kicsit naivan gondolkodtam ilyenkor,de hát mindig mondják hogy a félelem az úr és ez teljesen igaz.Bár tudtam volna hogy ő pont az ellentétét akarta.
.........

Lehet nem kéne ennyire megbíznom benne,legutóbb se sült ki semmi jó abból amikor közelebb engedtem magamhoz embereket.Amint megtudták hogy meleg vagyok rögtön elkezdtek eltávolodni tőlem.

Először még csak csúfoltak,piszkáltak és hülye pofákat vágtak körülöttem ezt még úgy ahogy elviseltem.Semmi sem volt azokhoz képest amik utána következtek.

Aztán jött az hogy lökdöstek és már testileg is bántalmaztak.Mindennap megvertek és ronda szavakkal illettek.
Ezután már nem bírtam és átjöttem pontosan két napja ebbe az iskolába.

Egyszercsak a nagy elméleteimet a csengő szakította meg,másfelől pedig a mellettem ébredező és kávéját iszogatni kezdő ónfekete hajú fiú.Felém pillantott és elkaptuk egymás tekintetét,másodpercek vagy percek voltak de álltam a tekintetét amiben egy nagyon érdekes csillanást fedeztem föl.

-Tae nincs kedved átjönni hozzám tanulni?-kérdezte,mire én a hirtelen kérdésére köpni nyelni nem tudtam.Hiszen az előbb még azon járt az agyam ,hogy ő is el fog dobni most meg áthív?!Lassan már magamat sem értem.

-Öhm,persze felőlem!-hadrtam gyorsan le majd szaladtam ki a teremből, őrülten gyorsan.
Most meg mi ütött belém?Normális vagyok,minek szaladtam el?Ó én meg fogom ezt még bánni az biztos.

14:20
Gyorsan telt az idő már utón voltunk Kookékhoz amiért kicsit átjárt az izgalom.Most először fogok nála járni úgyhogy a szüleivel mindenképp tisztelettudóan kell viselkednem és nem leégetni magamat.Bár még arra is képes lennék szerintem.

Az út csendben telt közben én azon gondolkodtam ,hogy ma milyen szép időnk van és már nem biztos,hogy elbírnék még egy pulcsit is,ebben a pillanatban már csak reflexből is de oldalra néztem ahol Kook éppen most esett össze.

-Uramisten Kook jól vagy?!?-kiabálom neki de ő nem mozdul ,ezért hamar odasietek és ülésbe tornázom.Felcsúszott a pulcsiujja ahonnan egy apró vércsík,majd egyre több csúszott ki lassan földet érve a betonon.

-Kook ébredj vérzel!!-próbáltam újra felkelteni de nem jártam sikerrel ezért azon nyomban tárcsáztam a mentőket.

Elmondtam a tartózkodási helyemet és Kook állapotát mire azt válaszolták pillanatokon belül ott lesznek.

........
-Ó ,hogy én milyen naiv voltam,az eszembe sem jutott ,hogy nem neki hanem magának okozta a sérüléseket.
.........


Köszönöm hogy elolvastad! Remélem tetszett és ha bármi hibát vesztek észre benne kérlek szóljatok!💗

Segíts Nekem!-TaekookWhere stories live. Discover now