5

3K 97 1
                                    

Pov Soph

O My holy shit, daar staat gewoon Hayes f*cking Grier. "Hey" zegt Hayes. "H-Hey" zeg ik. "Um ik ben jullie nieuwe buurmeisje". "O leuk, kom binnen. Wat is je naam?" Vraagt Hayes. "Sophie, maar noem me maar Soph" zeg ik. Wauw mijn dag kan niet meer stuk.

Pov Hayes

Ik heb gehoord dat we nieuwe buren hebben. Wel leuk. Ik hoop dat ze aardig zijn.

Als Nash en ik een potje aan het voetballen zijn gaat de bel. "Ik ga wel" roep ik. Ik loop naar de voordeur en doe open. Ik zie een meisje staan. Ze kijkt verbaast. "Hey" zeg ik. "H-Hey" zegt ze. "Umm ik ben jullie nieuwe buurmeisje" zegt ze er snel achteraan. Ze heeft een accent. Cute. "O leuk. Wat is je naam?" Vraag ik. "Sophie, maar noem me maar Soph" zegt ze. Kwa uiterlijk past ze best bij Nash. Ik schat haar rond de 16.

"Haaas waar blijf je" roept Nash. "Ik kom eraan" roep ik terug. "Wacht is Nash hier ook?" Vraagt Soph. "Jaa dat klopt, ben je fan?" Vraag ik aan haar. "Een beetje, maar dat komt door mijn vriendin. Zij is echt een die hard fan. Ze kan het nergens anders over hebben dan jullie" lacht ze. "O lol" zeg ik. "Volg mij maar". We lopen naar buiten. Nash kijkt mij raar aan. Maar dan begint Soph te praten. "Hoi ik ben Sophie, maar noem me maar Soph, ik ben jullie nieuwe buurmeisje" zegt ze.

Pov Nash

Hayes komt terug met een meisje. Is dat zijn nieuwe vriendin? "Hoi ik ben Sophie, maar noem me maar Soph. Ik ben jullie nieuwe buurmeisje" zegt ze enthousiast. Ze is eigenlijk best knap.

"Nou ik ben Nash" zeg ik. "Weet ik" zegt ze. "Ben je fan?" Vraag ik haar. "Een beetje, maar mijn vriendin die hard. Ze kan het nergens anders over hebben".

"Doe je mee met een potje voetbal" vraag ik haar. Ze knikt. "Slylynn doe je mee met voetbal? Het nieuwe buurmeisje doet ook mee" roep ik. "Oke ik kom al" roep ze terug. "Hey ik ben Skylynn. En jij bent?" Vraagt Sky. "Ik ben Sophie maar noem me maar Soph" zegt ze lief. Sky gaf haar een knuffel. "Ik wil bij Nash horen" zegt Sky. Waarom, ik wilde bij Soph. "Oke" zegt Soph. We beginnen. Na een tijdje staat het al 3-2 voor team
Potato (Soph en Hays). Sky en ik zijn team Pink Head.

Soph en ik botsen tegen elkaar aan. We vallen. Soph valt boven mij. Ze kijkt mij recht in mijn ogen aan en ik in die van haar. Ze heeft echt mooie ogen en dan krijgt ze de slappe lach. Waardoor ik ook moet lachen. Ze rolt van mij af en blijft lachen op de grond.

Pov Soph

Wauw wat kan je lachen met die gasten. Toen ik viel keek in diep in Nash ogen. Ze zijn zo mooi. En toen kreeg ik de slappe lach. We hebben allemaal gelachen om niks. "Hoe laat is het?" Vraag ik. "6:05 PM" zeggen Hayes en Nash tegelijk. Ze schieten gelijk in de lach. "Ik moet maar naar huis gaan. Dank je voor de middag" zeg ik. "Ik laat je wel even uit" zegt Nash.

Ik loop bijna weg tot dat hij zegt "Mag ik misschien je telefoonnummer?". "Ja tuurlijk" zeg ik vrolijk. Ik pak m'n telefoon en geef hem aan hem. Hij zet z'n nummer erin en stuurt een sms'je naar zichzelf. Heeft hij gelijk mijn nummer, slim. Ik geef hem nog een knuffel en zeg gedag. Ik scrol door mijn contacten heen. En ik zie:

Nash❤️😏

Hij is echt leuker in het echt. Ik stuur hem nog een appje

Sophie: Hey bedankt voor de leuke middag. En (alvast) Eet smakelijk. 💕😏

En verstuur hem. Nog een minuut later krijg ik een berichtje terug.

Nash: Hay. Graag gedaan hoor. Jij ook eet smakelijk. Xx N

Ik glimlach. Ik kom bij de voordeur aan. Ik bel aan. Ik ben zo handig geweest om geen sleutel mee te nemen. "Hey Soph, hoe was het bij de buren?" Vraagt m'n ma. "Super leuk. Ze zijn super aardig". "En hoe heten ze?". "Nash, Hayes en Skylynn"

"O oke. Kom we gaan eten". "Wat gaan we eten?" Vraag ik. "Zuurkool" zegt m'n pa. "Zuurkool in de lente?" Vraag ik niet begrijpend. "Ja het kan wel voor 1 keer in de lente. We zijn in the US" zegt m'n ma. "Oke dan".

Na het eten ga ik nog ff met Tijn Skypen. We hebben echt de grootste lol samen. Ook al zien we elkaar niet in het echt. Het is al half 11. Ik ga slapen. Ik krijg nog een berichtje binnen van Nash.

Nash: sleep wel❤️ xN

Ik stuur ook wat terug

Soph: good night🍀 xxS

En ik val in slaap.

You're My Love, Niall HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu