Pov Shawn
Echt wat een hoofd is het. Wie gaat z'n ex zoenen als het uit is. Hij heeft toch een andere vriendin. Ik snap hem niet meer.
Pov Soph
"SOPHIEEEEE" roept Tijn. "JAAAA" roep k weer terug. "Kom eens". "Ik kom al". "Ik moet weer gaan" zeg ik tegen Shawn. Hij knikt.
Ik ren zijn kamer uit en ren naar die van Tijn. Als ik binnen kom stormen zie ik zijn vrienden oo z'n computer. "Hey Sophieeeeeeeee" roept Max (ik weer niet hoe z'n vrienden heten dus verzin zelf maar namen;)). "Joooooo my fans" zeg ik hyper. "Wat sinds wanneer zijn wij jou fans" zegt Joris met een raar gezicht. "Sinds nu" zeg ik lachend. "OMG guys" zeg ik. "Wat is er, komt Obama binnen lopen" zegt Teis. "Nee, maar ik heb One Direction ontmoet" zeg ik hyper. "OMG meen je die" zegt Max op de zelfde manier. "Jaaaaaaa" zeg ik. "Maar oke, waarom moest ik komen" zeg ik. "Gewoon we wilde je zien" zegt Teis. "Nou hier ben ik dan" zeg ik weer.
We praten over van alles en nog wat. En dan belt Zayn. Ik blijf gewoon zitten.
S: "heeeeeey Zaynieeee" zeg ik hyper.
"Belt ze met Zayn?" Vraagt Joris. Ik knik.
Z: "help me alsjeblieft"
S; "zijn ze weer druk"
Z: "jep"
S: "luidspreker. Jongens ik weer dat jullie ons missen, maar wees alsjeblieft rustig. Doe het anders voor mij"
N: "heeeey SOPHIEEEE"
S: "guys ik bel later weer"
Z: "oke laterzx love ya"
S; "love you to lovely boys"
Gesprek beëindigd"Ze zijn net kleine kleuters van 4" zeg ik. "Ik merk het" zegt Max. "Je hebt toch een vriendje" zegt Joris. Ik slik. "Nee niet meer, die asshole heeft mij ingeruild voor mijn beste ex vriendin" zeg ik. "Ooow" zegt Max. "Maar ik ga weer, ik laat jullie alleen. Ik zie jullie snel weer" zeg ik. "Doeiiii" zeggen ze in koor.
Ik bel Niall ff.
N: "jooooo babe"
S: "hey babe"
N: "ik mis je"
S: "ik mis je ook"
N: "gelukkig zie ik je snel weer"
S: "jaaaaaa"
N; "zo Skypen"
S: "ja is goed. Praag handiger"
N: "ik bel je"
S: "is goed love you"
N: "love you to"
Gesprek beëindigd.Ik loop naar m'n kamer en start m'n laptop op. "Twin en Martijn komen jullie zo. We gaan naar het strand" roept m'n moeder. "Umm oke, maar eerst ff Skypen met One Direction. Over half uur ben ik klaar" schreeuw ik uit mijn kamer. "OMG seri" zegt Aaliyah half gillend. "JAA helemaal" zeg ik lachend terug. "Is goed schat" roept mijn moeder weer.
Ik start Skype op en Niall belt me gelijk. "Hey babe" zegt ie. "Hey Nialler" zeg ik weer. "Wacht ff hoor" zeg ik. "AALIYAH KOM EENS" schreeuw ik naar beneden. Binnen 10 seconde staat ze voor me. "Ni wil je ff de andere boys halen" zeg ik. Hij knikt. Binnen 10 seconde zitten ze naast elkaar.
Ik trek Aaliyah naar mijn bureau. Wauw ze begint te vloeken. "Guys Aaliyah, Aaliyah Louis, Zayn, Harry, Liam en Niall" zeg ik. "Hoii" zeggen ze. "OMG haiii" zegt ze. "Ik laat jullie wel ff alleen" zegt ze en loopt snel weg. "Dat was mijn zusje" zeg ik. "OMG HAROLD STYLES, trek een shirt aan" zeg ik. "Ja ja ik ga al" zegt ie. "Ik wil ff alleen met Soph praten" zegt Niall. Ik knik. "Bueeeee" zeg ik. "Doei tortelduifjes" zegt Louis kinderachtig.
"Tortelduifjes?" Zegt Shawn die mijn kamer in komt lopen. Liam is zo verstandig om te blijven zitten. Ik geef hem een thank you gezicht. "Ja zo noemt Louis ons als we gaan praten" zegt ik. "Maar wat kom je doen?" Vraag ik. "Oo Cam belde. Hij wilde iets vragen aan jou ofso" zegt Shawn. "O oke. Ik bel hem wel straks terug" zeg ik. Hij knikt. Waarom zou hij mij bellen. Maar goed. Shawn loopt de kamer uit en Liam is ook al weg.
"Mooi shirt heb je aan, Nialler" zeg ik. Hij grinnikt. "Ja jij had je voetbal shirt laten liggen en ik pas hem" zegt hij. "Jij hebt trouwens ook een mooi shirt aan". "Dank je" zeg ik. "Sorry, ik moest hem meenemen. Zo mis ik jou niet zo erg als ik hem aan heb" zeg ik. "Awww". Zo praten we nog een half uur.
"Soph kom je" roept mijn moeder. "Babe ik moet gaan" zeg ik. "Oke". "Love you" zegt Niall. "Love you more" zeg ik. Hij grinnikt. "Doeiiii" zeg ik. Hij zwaait nog ff. Ik sluit m'n laptop af en kleed me snel om in een bikini. Ik storm de trap af.
We stappen de auto in en gaan naar het strand.
"We zijn er" zegt m'n vader. Ik stap de auto uit. We lopen naar een plekje waar weinig mensen zijn. Ik ga naast Tijn en Shawn liggen.
~tijd sprong avond~
Het was echt een super dagje. We zitten met z'n alle op de bank het nieuws van half 11 te kijken.
"Niall Horan heeft een foto op twitter geplaatst met een meisje. Mogelijk het zusje van Shawn Mendes. >foto van mij en Niall<. We denken dat ze een relatie met elkaar hebben. Ze laten de tekst zien wat hij erbij schreef. '❤️ Just friends'. Zodra we meer weten laten we het horen" zegt de nieuwslezer. M'n moeder doet de tv uit.
"Zo zo, Sophie heb je ons iets te vertellen" zegt Shawn met een grijns. O shit wat moet ik vertellen. De waarheid of niet. Ik kijk Tijn aan. Hij knikt. Dat betekent dat ik het moet zeggen. "Oke, jullie houden jullie mond en praten er met niemand over. Alleen met mij in dit huis. Jullie zeggen niks. Ander zwaait er wat. Maar ik heb een relatie met hem, ja" zeg ik. "Aww" zegt Aaliyah. Ik word knal rood. "Oo dus daarom zei Louis tortelduifjes" zegt Shawn. Ik knik langzaam. "Daarom praatte je er zo makkelijk over" zegt m'n moeder. Ik knik weer.
"Maar als jullie het niet er vinden ga ik slapen" zeg ik. Sta op en geef iedereen een knuffel. Ik loop naar boven en stuur Niall nog ff een appje.
Ik: hey Nialler van me. Mijn ouders weten het van ons. Het was net op het nieuws. Ik zei dat ze niks tegen iemand mochten vertellen. Maar slaap lekker voor straks. ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ lots of love van je grootste fan en idool. 😍😍😍. Xxxxxxxxxx Sophie.
Whahhaha invasie. Ik kleed me om en poets me tanden. Ik ga in bed liggen en luister nog ff wat muziek. ~Rock me~ dat liedje is zo perfect. Ik val zo inslaap met Niall in mijn gedachten.
JE LEEST
You're My Love, Niall Horan
Fanfiction»slechtste boek« Sophie verhuist naar Amerika. Is het zusje van Martin Garrix. Wordt bevriend met Nash Grier. Komt er achter dat Shawn Mendes haar tweelingbroer is. Niall Horan komt in haar leven. Haar leven is beter dan eerst!