Pov Soph
Ik word wakker. Nash ligt er niet meer. Ik pak mijn telefoon en zie dat het 8 uur is. Normaal slaapt ik uit tot 11 uur. Ik ben niet dom. Ik kom net uit Nederland. Ik loop naar beneden. Morgen is het woensdag. Dan vertrek ik.
"Good morning guys" zeg ik luid. Ze schrikken. Ik lig in een deuk. Wauw ik ben echt erg. "Dank je Soph, nu verlies ik" zegt Nash. "Alsjeblieft" zeg ik. "Dank je Soph nu win ik" zegt Shawn. "Geen probleem Shawny" zeg ik. Hij kijkt me met een dodelijk gezicht aan. "Ik bedoel twin" verbeter ik mijn zin. Shawn krijgt gelijk een glimlach op z'n gezicht. "Mag ik ook mee doen?" Vraag ik. Ze kijken me met een raar gezicht aan. "Nee dus" zeg ik. "Wat met FIFA?" Vraagt Nash. "Nee met verstoppertje spelen" zeg ik sarcastisch. "Het mag. Maar heb je het wel eens gespeeld?" Vraagt Nash. Oké ze zijn nu echt zooooooo dom. Ik zei in Nederland dat ik had gewonnen van Niall. "Nee" zeg ik. "Ik probeer wel wat" zeg ik er achter aan. "Je gaat tegen mij" zegt Shawn. Ik knik. Ik ben weer Ajax. Oja ik moet nog steeds uitleggen aan de boys wat Ajax is.
We beginnen, ik doe weer het zelfde als bij Niall. Ik laat alles door. Ze zijn zo hyper. Ze denken echt dat Shawn gaat winnen. Niet dus. "Nog 10 minuten" zegt Nash. "Kom op Soph je kan het" zegt Shawn. Ik trek 1 wenkbrauw op. Alles of niets. Binnen 10 minuten heb ik gewoon al 12 doelpunten gemaakt. Hoe makkelijk kan het zijn. "Wat...hoe...wat...je..je zei dat je het niet kon" zegt Shawn. "Als jullie niet dom waren had ik ik Nederland gezegd dat ik had gewonnen van Niall" zeg met een dûh toon. "Maar hoe kan jij dit?" Vraagt Shawn. "Ja kwestie van oefenen, en een oudere broer hebben" zeg ik dood normaal. Ze kijken mij echt raar aan. "Wat" zeg ik. "Je zegt echt of het de normaalste zaak is van de wereld" zegt Shawn. "Dat is het ook" zeg ik. "Je hebt net wel van een jongen gewonnen" zegt Nash. "Hallo ik ben wel een meisje, maar het betekend niet dat ik niks kan" zeg ik. "Oké laat maar" zegt hij. Ik schud lachend mij hoofd. Wat een sukkels.
Ik sta op en doe een vreugde dansje. "Waarom ben je zo blij?" Vraagt m'n moeder. "Ik heb van Shawn gewonnen met FIFA" zeg ik. "Meen je die?". "Nee ik maak een grapje" zeg ik sarcastisch. "OMG je hebt gewonnen van Shawn" zegt ze. Ze geeft me een knuffel. Ik kijk haar raar aan. "Waarom dan?" Vraag ik haar. "Niemand kon van Shawn winnen. Zelfs niet van een z'n vrienden. En jij Soph wint gewoon van hem" zeg ze. Ik kijk Shawn aan. Hij knikt en kijkt teleurgesteld. Ik lach hem uit. "Ik heb gewonnen van Shawn, ik heb gewonnen van Shawn" zing ik. Aaliyah komt beneden en kijkt mij met open mond aan. "Heb je gewonnen van Shawn met FIFA?" Vraagt ze. Ik knik. "OMG" zegt ze weer. Waarom is dat zo bijzonder? Laat ook maar.
Ik krijg een appje.
Martijn: heyy little, morgen om 7 uur (ochtend) kom ik je ophalen xxxxxxxxxx
Ik: is goed broo. Kusjesaanval terug xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Hahahah kusjesaanval, o ja ik moet het nog zeggen. "Maaaam paaaap" schreeuw ik. Ze staan binnen 1 seconde voor me. "Morgen om 7am komt Tijn mij ophalen. Ik had hem beloofd om met hem mee op Tour te gaan" zeg ik. Ze kijken teleurgesteld. "Ik bel elke dag" zeg ik. Ze knikken. Ik geef ze een knuffel.
"Ik ga m'n koffer inpakken" zeg ik. "Ik help wel" zegt Nash. Ik knik. Ik loop naar naar boven. Ik ben in mijn kamer. Nash pakt me vast. Hij kust me. Na een likt mij mijn onder lip om toestemming te vragen voor mijn tong. Ik open mijn mond. Dit is eigenlijk een best fijn gevoel. Na een tijdje laat ik los. "En waar was dit voor nodig?" Vraag ik. "Omdat ik je heeeeeeel lang niet meer ga zien en omdat ik heeeeeeel veel van je hou" zegt hij. "Awww" zeg ik.
Ik geef hem nog een kus. "Hier neem mee" zegt Nash. Hij pakt een sweater en geeft hem aan mij. Ik kijk hem vragend aan. "Voor als je me mist" zegt hij. Ik geef hem nog een knuffel. Ik meen mee: 3 paar vans, 1 sweater van Nash, 7 broeken, 1 losse stof broek, 1 trainingsbroek, 3 vesten ik steel er 1 van Shawn, 8 shirtjes, 2 eigen sweaters, ondergoed en dat soort spullen, maandverband awkward, borstel, skateboard en en oplader enz. Ik download nog films op mijn laptop en maak nog ff foto's met Nash.
"Eten" roept mijn moeder. We lopen naar beneden. We eten macaroni met kaas. Ik heb het nog nooit op. "Is het lekker?" Vraag ik. Iedereen kijkt mij raar aan. "Ik heb het nog nooit op" zeg ik. Nu kijken ze me met open mond aan. "Ja als jullie me alleen maar aankijken en niks zeggen kan ik het niet weten, suffies" zeg ik. "Ik vind het lekker" zegt Aaliyah. Ik knik. Ik probeer het. Gatver te veel kaas. Ik trek een vies gezicht. iedereen lacht. "Sorry maar dit is echt vies, te veel kaas" zeg ik. Iedereen lacht. "Ik ga wel ff een boterham maken" zeg ik.
Ik loop naar de keuken en zoek een bolletje en kaas. Ik weet het weer kaas. Maar dit is veeeeeeel minder. Ik loop terug. Ze kijken mij raar aan. "Wat" zeg ik. "Je eet kaas" zegt mijn moeder. "Ja weet ik. Maar dit is veel minder" zeg ik. "Maar eet jij dit als avond eten?" Vraagt Aaliyah. Ik knik. "Oké Nederlanders zijn raar" zegt ze. "Hoezo" zeg ik. "Je eet een broodje wat ik tussendoor eet" zegt ze. "Je antwoord het zelfde als Shawn" zeg ik.
~tijd sprong 9:00pm~
"Guys ik ga naar bed" zeg ik. "Oke" zegt iedereen. Ik geef iedereen een knuffel en Nash een kus. En ik loop naar boven. Ik kleed me om en ga in bed liggen. Ik val zo in slaap.
JE LEEST
You're My Love, Niall Horan
Fanfiction»slechtste boek« Sophie verhuist naar Amerika. Is het zusje van Martin Garrix. Wordt bevriend met Nash Grier. Komt er achter dat Shawn Mendes haar tweelingbroer is. Niall Horan komt in haar leven. Haar leven is beter dan eerst!