Pov Soph
"Happy birtday" zegt Niall in mijn oor. Huh? Waarom. O ja laat maar ik ben jarig. 17 jaar!!! Ik open mijn ogen en ik kijk gelijk in de ogen van Niall. Hij heeft zulke mooie ogen. "Oh uhh Morning" zeg ik. Niall grinnikt. "Waar dacht je aan?" Vraagt Niall. "Jou en je ogen" zeg ik. "Ik weet toch dat ik mooi ben" zegt hij kinderachtig. Ik grinnik. "En ik dan?!" Vraag ik kinderachtig. "Jij bent de mooiste" zegt hij. Ik geef hem een kus op z'n lippen. "Dat weet ik toch" zeg ik sarcastisch. Niall geeft me een kus.
Tijn komt de kamer in stormen. Ik laat Niall gelijk los. Ik lach. "Gefeliciteerd little" zegt Tijn. "Dank je" zeg ik. Ik geef hem een knuffel. Ik laat los. "Niall gefeliciteerd met Soph" zegt Tijn. "Dank je" zegt Niall. "Ik ga douchen" zeg ik. "Is goed" zeggen ze tegelijk. Tijn loopt de kamer uit. "Nialler wil jij een outfit voor mij uitkiezen?" Vraag ik aan Niall. Hij knik. Ik loop naar de badkamer. Niall legt m'n kleding toch op bed.
Na het douchen doe ik me ondergoed aan. Niall ligt op bed. Hij kijkt me aan. Zijn ogen glijden over mijn lichaam. "Ja ik weet dat ik mooi ben" zeg ik lachend. Niall wordt rood. Niall heeft een wit shirt met een ananas, zwarte jeans, trainingsvest van NL elftal en vitte vans uitgekozen. Niet slecht. "Niet slecht, Nialler" zeg ik. "Je hebt echt style" zeg ik erachter aan. Ik kleed me aan. "Haar los of vast?" Vraag ik. "Los" zegt Niall. "Ik ben klaar" zeg ik. Niall slaat z'n armen om me heen en zegt "Je bent mooi babe". Nee dat wist ik niet. "Tnx, jij ook" zeg ik.
We lopen hand in hand naar de 'woonkamer'. We komen de kamer in. "Gefeliciteerd" roept iedereen. "Dank je" zeg ik. Iedereen geeft me een knuffel. "Gefeliciteerd" gilt Louis. Eerst geeft Louis een cadeau. Het is een onesie van Niall. "OMG dank je" zeg ik hyper. Dan is Harry. Hij geeft me een hoesje met een foto van ons allemaal. Maar het is iPhone 6. "Um dank je" zeg ik. Dan is Zayn. Hij geeft me groene vans. "Tnx" zeg ik hyper. Dan is Liam. "Sorry maar die van mij krijg je nog" zegt hij met een grijns. Okeee ik vertrouw hem niet. Dan ik Tijn. Een longboard. "OMG dank je" zeg ik hyper. En dan is Niall. OMG een iPhone 6. Dus daarom gaf Harry mij een hoesje voor iPhone 6. "OMG super dank je" zeg ik hyper en ik vlieg om Niall's nek. Ik geef hem een kus.
Ik ga m'n nieuwe telefoon installeren. We zijn klaar. "Foto maken?" Vraagt Niall. Ik knik. We maken samen een foto, selfie. Ik doe hem als achtergrond. Mijn telefoon gaat af. Ik lach. Ik open ze.
Cam: Heyyyy 2de 1/2 V. Shawn. Gefeliciteerd xC
Wat voor een naam heeft ie nu weer bedacht.
Hayes: Joooooooooo Soph. Gefeliciteerd met je bday. Ook van Sky💙H
Matt: Haiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Soph. Happy birthday. Maak er een mooie dag van 💕M
JackG: Hoiiiiiii Sophie Mendes. (I know hele naam xD). Gefeliciteerd 💎JG
JackJ: Morgeeehh Sophje. Gefeliciteerd🎉✌🏽 J
Hind: Happy Bday. Alweer 1000000000 jaar. Nee geintje 17. Ik mis je wel. Zie je snel xH
Simone: hooiii SophM. Congratzzzzzzzzzzzzzz love you xMe
Shawn: SOPHIE MENDES GEFELICITEERD EN HOU VAN JE❤️
En ga zo maar door. Ik grinnik. Niall leest mee. Hij lacht ook.
Pov Liam
Soph kijkt me aan. Ze wil natuurlijk weten wat ik heb voor haar. Ik app ff naar vrienden van haar. Cameron, Jack, Jack, Hind, Simone, Matthew, Shawn, Niall, Zayn, Louis, Harry, Luke, Aston, Calum en Micheal. Ik heb een groep aangemaakt. (Ik weet dat Magcon uit meer mensen bestaat, maar dit zijn Sophie's beste vrienden daarvan)
'Parijs'
Ik: hey mensen. We hebben een week vrij als we in Parijs zijn, dus we kunnen extra lang rondlopen. Ik heb het park 3 dagen gehuurd voor ons. Ipv fans en paps. Ik laat jullie morgen overvliegen naar Parijs. See ya Li
Pov Soph
Ik wil echt weten wat het is. Iedereen doet er zo geheimzinnig over. Ik bel Shawn ff. Hij is jarig.
S: "haaaaayyyyyyyyyyy bday boy" ze ik. Iedereen kijkt mij raar aan.
Sh: "heeeyyyyy Soph"
S: "gefeliciteerd met je verjaardag"
Sh: "dank je, jij ook"
S: "dank je"
S: "umm dat wilde ik zeggen"
Sh: "hahahaha ik wilde je net bellen om je te feliciteren"
S: "ik was je net voor. Lekker pûh" zeg ik kinderachtig
Sh: "sukkel"
S: "hou ook van jou"
S: "maar ga weer"
Sh: "oke doeiiiiii love yaaaaa"
S: "love yaaaaaaaaaaaa"
Gesprek beëindigd"Zullen we vandaag bekend maken dat we samen zijn?" Vraagt Niall. "O ja, ja is goed" zeg ik hyper. "Mag het op twitter?" Vraagt Niall. Ik knik.
Pov Niall
Tijd om bekend te gaan maken dat we samen zijn.
@NiallHoran: Mijn liefde is vandaag jarig!! ❤️🎉 happy bday SophieMendes X. >foto van mij en Sophie<
Ik ben best blij. Nu kunnen we normaal als een stelletje op straat lopen. En heel veel vrienden van Soph en mij wisten het al. Ik trek Soph bij me op schoot. Ik sla m'n armen om haar heen. Ik hou zoveel van haar. Ik ben blij dat Liam haar ontmoet heeft en dat we het voorprogramma van Martijn zijn. Anders had ik haar misschien helemaal niet ontmoet. "Ik hou van je" fluister ik in haar oor. "Ik hou ook van jou, Nialler" zegt ze terug. Ik geef haar een kus op de mond.
Na een tijdje horen we Louis zeggen "Doe dat ff ergens anders". Soph laat los en lacht. "Mag ik dan niet laten zien hoeveel ik van Niall hou" zegt ze beledigend. "Jawel. Maar doe dat dan niet ummmm" zegt Louis dom. "Als jij een vriendin hebt, doe je dat ook hoor" zegt ze weer. Nu is Louis stil.
JE LEEST
You're My Love, Niall Horan
Fanfiction»slechtste boek« Sophie verhuist naar Amerika. Is het zusje van Martin Garrix. Wordt bevriend met Nash Grier. Komt er achter dat Shawn Mendes haar tweelingbroer is. Niall Horan komt in haar leven. Haar leven is beter dan eerst!