Pov Soph
Ik ben net geland in US. Ik ben blij, maar toch ook weer niet. Ik mis Ni. Ik stuur heb een berichtje.
Ik: haaaaaaiiiiiiiiiiii Nialler, ben net geland. Ik mis je ONTZETTEND erg. Niet normaal. Ik bel vanavond nog xxxxxxxxxxxxxxxx Soph Horan ;)
Ik ben onderhand al thuis. Ik sta voor de deur. Ik doe hem open. "Olaaaaa my fans" gil ik. Niemand, fijn. Ik zet m'n spullen op de grond en ga op de bank liggen. Ik doe m'n ogen dicht en val zo in slaap. In Ierland is het al avond.
Ik word wakker van iets wat trilt. M'n telefoon. [NIII❤️🇮🇪] belt. Ik neem op en zet hem op luidspreker. Ben lui vandaag.
S: "haaaaaaiiiiiiii Nialler" zeg ik half slaperig en hyper
N: "hoi babe, je bent je vest hier vergeten"
S: "o hahaha, bewaar hem maar voor als ik weer kom of jij naar mij" zeg ik lachend.
N: "is goed, hoe is de reis vergaan?"
S: "goed, denk ik. Ik heb geslapen" zeg ik.
N: "slaapkop"
S: "en jij bent zeker aan het eten. Ik hoor je smakken"
N: "iemderdaahtd"
S: "vreethoofd"
N: "nou bedankt"
S: "maar is het niet nacht bij jou?"
N: "nee het is 11 uur"
Echt. Dus ik heb maar 5 minuten geslapen.
S: "o"
N: "hahahah je was zeker in slaap gevallen en je dacht zeker dat het al veel later was"
S: "wat..hoe kan je mijn gedachten lezen"
N: "ik ken je langer dan vandaag" zegt hij.
S: "meen je die"
N: "je helemaal"
S: "OMG" wauw we zijn net 2 kleine kinderen.
N: "hoe gaat het daar?"
S: "weet ik niet, ze zijn er niet"
N: "oh"
S: "en hoe gaat het daar?"
N: "saai en ik mis je"
S: "ik mis je ook"
De deur gaat open.
S: "Ni ze komen"
N: "oke, love you, kusjes"
S: "love you toooooo kusjes"
Gesprek beëindigdIk doe snel m'n telefoon in m'n zak en verstop me. Ja, verstop me. "Wanneer komt Soph nou" zegt Shawn ongeduldig. Echt meen je die, mijn tassen en spullen staan in de gang. Hoe dom kunnen ze zijn. "Haar vlucht is al geland" zegt m'n moeder. Shawn zit met z'n rug naar mij toe. Tijd voor iets leuks. Iedereen ziet me al behalve Shawn. Ik leg m'n handen op z'n schouder en zeg "Boeeeeee". "Holy shit Soph" zegt hij. Ik lach. Zijn gezicht. Wauw. "Olaaaa my fans" gil ik. "Sophie" zegt m'n vader. Ik geef iedereen een knuffel.
Ik ben wat aan het rond kijken op twitter. What the hoofd. Er komt een foto langs waar Hind en Lil Kleine hand in hand lopen. "OMG" zeg ik zacht. Iedereen kijkt me aan.
S: "Hind je hebt me heel wat te vertellen"
H: "ook hoooiiii, maar wat moet ik vertellen?"
S: "um je liep hand in hand met Lil Kleine"
H: "o ja, ik heb het uitgemaakt omdat ik hem niet meer leuk vond"
S: "en dan neem je met Lil Kleine?"
H: "jaaaaaaa"
S: "OMG"
H: "maar ga weer"
S: "doeiiii"
H: "see ya"
Gesprek beëindigdIk betwijfel of dit goed gaat komen tussen die 2. Hij is wel cool ofso, maar ik vind dat hij niet bij Hind past. Ik zie het wel, ik vertrouw haar. "SOPH" gilt Shawn. "Huh...wat" zeg ik verbaast. "Doe je mee met voetbal?" Vraagt Shawn. "Uh ja is goed" zeg ik. Dan komt het opeens in me op over Shawn. "Kan ik je nog ff spreken onder 4 ogen?" Vraag ik aan Shawn. Hij knikt en we lopen naar de gang. "Laat je armen zien" zeg ik. Hij laat z'n armen zien. Gelukkig geen nieuwe sneeën. "Geen nieuwe?" Vraag ik voor de zekerheid. "Geen nieuwe" zegt hij. Ik zucht. Ik geef hem een knuffel.
We lopen weer naar de woonkamer. Nou ik ren naar de achtertuin. Daar staat de rest van de jongens. Matt rent gelijk naar mij toe en geeft me een knuffel. Het is net Louis. "Matt, los" zeg ik terwijl ik hap naar adem. Hij laat los. "Haaaiiii" zeg ik hyper. "Doe je mee?" Vraagt Cam. Ik knik. "WIJ ZIJN AJAX" gilt Tijn. Ik geef hem een high-five. Ze kijken ons raar aan. "Nee niks" zeg ik onschuldig. "Oke, jij hoort bij Martijn en jullie gaan tegen Shawn en Cam" zegt JackJ. We knikken.
We beginnen. "Wacht" zegt JackG. Iedereen kijkt hem vragend aan. "Wie zijn jullie?" Vraagt hij. Ik loop naar Martijn toe en zeg "we kunnen ook :Kaaskoppen winnen zijn". Wauw beste zin ever. Hij knikt. "Nederlands elftal" zegt Shawn. Hij kijkt mij met een grijns aan. "En jullie?" Vraagt hij. "Kaaskoppen winnen" zeggen Tijn en ik tegelijk. Ze kijken ons raar aan. "Kjasjoppen winnin" zegt JackJ met een raar gezicht. "Ja" zeg ik. Ik moet bijna lachen, maar hou het in.
We beginnen. Ik heb bal, Shawn staat voor me. "Muf hoofd aan de kant" zeg ik. Hij kijkt me raar aan, maar let al snel weer op het spel. Ik ren naar het doel en schiet de bal erin.
Shawn heeft ook gescoord. Ik ben aan de bal. "Tijn nu" zeg ik. Hij rent naar voren en pakt de bal van mij af. Ik ren snel naar onze doel en Tijn scoort.
Onze wedstrijd is afgelopen. Het is 2-1 voor ons.
Zo spelen we nog de hele middag. Tijn en ik hebben gewonnen van Jack en Jack. Zij waren 2e en wij eerste. "Fotoooooo" gilt Cam. Iedereen gaat klaar staan en Cam maakt een foto. Hij zet hem op twitter. "Wij gaan naar huis" zegt Cam. We knikken en geven ze een knuffel en ik laat ze uit.
"We gaan eten" roept m'n moeder. Ik ren naar de tafel en ga zitten. "Er heeft er een honger" zegt m'n vader lachend. Ik knik. M'n moeder zet het eten op de tafel. Volgens mij is het boerenkool met worst. "Dit is" zegt M'n moeder, maar Tijn onderbreekt haar "Boerenkool". Hij vindt dat echt super lekker. "Watte" zegt Shawn. "Boerenkool" zeg ik. "En dat is?" Vraagt hij. "Lekker" zegt Tijn. Ik lach.
Hij probeert het. "En?" Vraag ik. "Dit is lekker" zegt Shawn hyper. Ik lach.
Na het eten is het 9pm en ik ben super moe. Tis ook niet gek. In Ierland is het 2am. "Mensen, ik ga slapen" zeg ik gapend. "Slaap lekker" zegt iedereen. Ik geef iedereen een knuffel en ik loop naar boven. Ik check nog ff m'n telefoon en ik zie dat Ni een snap heeft gestuurd. Ik open hem.
>foto van slaperige Ni<
Ik grinnik en maak ook een snap.
>een foto van mij, ik zie er moe uit<
Ik verstuur hem en kleed me om. Ik poets m'n tanden en ga in bed liggen. Ik doe m'n ogen dicht en val in slaap.
JE LEEST
You're My Love, Niall Horan
Fanfiction»slechtste boek« Sophie verhuist naar Amerika. Is het zusje van Martin Garrix. Wordt bevriend met Nash Grier. Komt er achter dat Shawn Mendes haar tweelingbroer is. Niall Horan komt in haar leven. Haar leven is beter dan eerst!