*10 jaar later*
Pov Niall
Het gaat wel goed met me, het kan altijd beter. "Pap, gaan we nou" zeurt Aaliyah. "Doe je schoenen alvast aan" zeg ik. We gaan naar Liam toe, Sophia zit levenslang in de gevangenis. Voor moord en gijzeling.
We staan voor de deur. Aaliyah drukt op de bel. Robin doet open. "Heyy" zegt ze. "Haii" zeg ik. James geeft Robin een kus, ze zijn samen. Ze zijn super schattig samen. "Mogen we nog naar binnen" zeurt Aaliyah. Robin knikt en we lopen naar binnen.
Als we in de woonkamer aan komen zit iedereen er al. "Haaiii" zeg ik. "Hoi" zegt Liam en geeft me een mannen-hug. "Hoe gaat het?" Vraagt Zayn. "Gaat wel" zeg ik. Vandaag is de dag dat ik Sophie vroeg of ze m'n princes wilde zijn.
Ik speel wat met m'n ketting waar Soph's trouwring aan hangt. "Wie wilt er een wortel?" Vraagt Louis die de kamer binnen komt lopen. Hij is niks verandert behalve dat hij is rustiger is geworden. "Nee dank je" zeg ik.
Ik word weer opgeroepen om te komen werken. Ik werk nu ook bij de FBI, ik doe het voor Soph. Ik wil niet weer iemand kwijt. Het is de zelfde reden als Soph. Ik mis haar gigantisch erg. Als ik voor 1 minuut iets mocht doen wat onmogelijk is, zou ik naar Soph gaan. Gelukkig heb ik 2 mooie kinderen van haar. Aaliyah en James. Aaliyah lijkt behoorlijk veel op Soph, ze heeft ook een paar dingen van mij, de ogen en lippen.
"Ik moet weer gaan" zeg ik. "Is goed" zegt iedereen. "Blijven James en ik bij Liam slapen?" Vraagt Aaliyah. "Ja" zeg ik. Ze staat op en geeft me een knuffel. Het is echt een Soph knuffel. Ik geef iedereen een hug en loop naar buiten.
Pov Liam
Ik zie echt nog heel erg dat Niall Sophie mist. In alles. Hij is er overheen, maar hij denkt wel altijd aan haar. Ik kan het nog steeds niet geloven dat Sophie haar leven heeft opgegeven voor die van ons. Gewoon, ik kan het niet geloven. Zij is dood terwijl wij nu hier zitten. Dan gaat de bel. "Ik ga" zeg ik.
Ik die de deur open en kan m'n ogen niet geloven. "Soph" zeg ik. "Hoi Liam" zegt Sophie. "Je-je was toch do-dood?" Vraag ik. "Nee, de FBI heeft me ontvoert en mocht weg" zegt ze. Niall. "Niall" zeg ik. "Huh wat" zegt ze. "We moeten Niall vinden" zeg ik. Ik pak m'n sleutels en trek haar mee de auto in. Ik kijk ondertussen of ik Niall kan ontvangen op z'n telefoon. Hij is nog maar 3 straten van het gebouw af.
"Liam wat is er?" Vraagt Sophie. "Niall werkt ook bij de FBI" zeg ik. Ze schrikt. Ik druk het gaspedaal harder in en race naar Niall toe. Ik zie hem lopen. "NIALL NIALL" schreeuw ik. Hij kijkt om. "KOM NU IN DE AUTO" schreeuw ik. Hij loopt naar mij toe en stapt de auto in. "Je gaat niet daar naar binnen" zeg ik. "Wat waarom?" Vraagt hij. "Ze ontvoeren je en zeggen dat je dood ben" zegt Sophie.
Pov Niall
Er begint iemand te praten. "Ze ontvoeren je en zeggen dat je dood ben" zegt ze. Haar stem komt me bekent voor. "Li heb je een nieuwe vriendin?" Vraag ik enthousiast. "Nee" zegt Liam. De vrouw draait zich om. Ik kijk in haar ogen en dat is SOPHIE. Ik barst uit in tranen. "S-op-hie" zeg ik stotterend. Ze knikt en krijgt tranen in haar ogen. "Je bent toch dood?" Vraag ik. "Nee, ze deden alsof ik dood was" zegt ze.
Ze stapt de auto uit en loopt een naar mij toe. Ze trekt de deur open en ze kijkt me aan. Ik kan het niet meer laten en trek haar in een stevige knuffel. Aan de ene kant ben ik boos op haar, maar aan de andere kant ben ik super mega blij. Ze had toch wel iets van haar laten horen. Ik voel m'n schouder nat worden. "Ik heb je gemist" zegt ze zacht. "Ik jou ook" zeg ik terug. Ik trek terug en druk m'n lippen op die van haar. Ze zijn hetzelfde. Dit is echt mijn Sophie Julia Jamie Horan-Mendes.
Ik hoor iemand snikken. Ik kijk naar Liam. "Het is zo mooi om jullie weer te zien samen" zegt hij. Ik glimlach. Ik trek Soph bij mij opschoot en we rijden naar huis. Ze is niks veranderd, alleen heeft je een vet lange uitgroei.
Pov Soph
*10 jaar geleden*
"Waar de FACK ben ik?" zeg ik. "Ergens" zegt een man. "Waarom ben ik hier?" Vraag ik boos. "Denk maar niet dat je je oude leven ooit nog terug krijgt en vooral niet bij de FBI" zegt de man weer. "Wat heb ik fout gedaan?" Vraag ik weer boos. "Je hebt de regels overtreden, je bent een klote hoofd en we gaan je veranderen" zegt de man weer. Nou bedankt.
*10 jaar later, nu*
Daar zit ik dan, in het vliegtuig naar huis. Ik zat blijkbaar ergens in India, ik was daar ook agent onder de naam Indina Obeme (idk of de naam bestaat). Ik mocht niks zeggen over m'n verleden. Geen woord of ik werd weer geslagen. "Dames en heren we gaan landen" zegt de vrouw. Ik doe m'n riem om. Ik mocht gaan omdat ik het goed had gedaan.
Ik sta bij Liam voor de deur omdat Ni niet open deed. "Soph" zegt hij verbaast. "Hoi Liam" zeg ik. "Je-je was toch do-dood?" Vraagt hij stotterend. "Nee, de FBI had me ontvoert en mocht weg" zeg ik. "Niall" zegt hij opeens. "Huh wat" zeg ik. "Hij werkt voor de FBI" zegt hij en trekt me mee naar de auto. Dus hij werkt ook voor de FBI.
-ik sla dit stuk over-
Nu zit ik veilig in Niall's armen in de auto. We gaan weer naar Liam toe. Hij is nog aan het huilen. Ik krijg ook tranen in m'n ogen. "We zijn er" zegt Liam. We stappen de auto uit. Ik pak zijn hand. Dit heb ik zo erg gemist.
Liam doet de deur open. Ik val al bijna over de deurdrempel heen. Ik schiet in de lach.
We staan in de woonkamer. "Hey Niall is dat je nieuwe vriendin?" Vraagt Zayn. "Nee" zegt Niall. De ogen van iedereen worden groot en de monden vallen open.
Pov Louis
Ik hoor gelach uit de gang. Die lach komt me bekent voor. Niall en een vrouw staan in de woonkamer. "Hey Niall is dat je nieuwe vriendin?" Vraagt Zayn. "Nee" zegt Niall. Mijn ogen worden groot. Dat is.....?
JE LEEST
You're My Love, Niall Horan
Fanfiction»slechtste boek« Sophie verhuist naar Amerika. Is het zusje van Martin Garrix. Wordt bevriend met Nash Grier. Komt er achter dat Shawn Mendes haar tweelingbroer is. Niall Horan komt in haar leven. Haar leven is beter dan eerst!