Pov Niall
Net waren er 2 fans. Ik zoende er een. Ik voel me vet schuldig. Wat een hoofd. Soph en Suur komen binnen.
Pov Soph
OMG die gezichten. "Wat is er?" vraag ik. "Um nou niet boos worden. Net waren er 2 meisjes en die zoende mij op m'n lippen" zegt Niall serieus. "Oh" zeg ik. "Ja mij ook" zegt Harry. Suur en ik kijken elkaar aan en beginnen keihard te lachen. Ze kijken ons raar aan. "Dat waren wij suffies" zeg ik. "Meen je die, ik voel me zo schuldig" zegt Harry. "Die meen ik helemaal" zegt Suur. "Je had jullie gezichten moeten zien" zeg ik lachend. "Jullie zijn echt erg" zegt Niall. "Dat weten we toch" zeggen Suur en ik tegelijk. Tijn ligt helemaal in een deuk. "Jullie gezichten. Echt dat jullie het niet zagen. Niall, Soph had jouw trui aan en Harry, Suur had jouw armbandjes om" zegt Tijn lachend. "Daar herkende ik de trui van" zegt Niall en geeft zichzelf een facepalm. Ik lach. "Martijn je moet op" roept iemand. "Good luck" zeg ik. Hij knikt. Hij loopt weg.
Iemand krijgt een appje. "Guys 5sos wil Skypen" zegt Louis. OMG OMG OMG OMG OMG OMG. "Gaat het Soph?" Vraagt Harry. "Ja" zeg ik terug. Louis pakt z'n laptop en start hem op. Gelijk komen ze inbeeld. OMG. Ze beginnen te praten. Ik sta achter hun. Ze kunnen mij niet zien. "Soph kom eens" zegt Niall. Ik stap naar voren. Holy shit. "H-h-hoi" zeg ik. "Hoi" zegt Luke.
Ik ren de kleedkamer uit en ren naar Tijn. Hij staat nog backstage. "Tijn" zeg ik hijgend. "Ja wat is er?" Vraagt hij. "Ik...geen flauw idee" zeg ik lachend. "Suc6" zeg ik. "TNX" zegt Tijn en ik geef hem nog een knuffel. Ik ren weer terug naar de kleedkamer. "Sorry moest ff m'n energie kwijt" zeg ik. Ze beginnen te lachen. Niall trekt me op schoot. "Zoooooo" begint Calum. "Jij bent het meisje waar Niall het de hele tijd over heeft" zegt Aston. "Jep, helemaal" zeg ik. De radio staat aan. We praten over van alles en nog wat. Dan komt Never Be~5SOS op de radio. "Stil" zeg ik. "Waarom?" Vraagt iedereen. Ik zet de radio harder. Iedereen zingt mee. Dit is zo leuk. "Fan?" Vraagt Mickey. Ik knik. Mijn telefoon gaat af. Wie belt er nu weer. Jack J.
J: "hey Soph"
S: "hay"
J: "umm vraagje, wat wil je hebben voor je verjaardag?"
S: "kom je morgen naar Nederland?" Vraag ik.
J: "nee, maar voor als je weer terug bent" zegt Jack hyper. Ik hoor allemaal mensen op de achtergrond lachen.
S: "zet eens op luidspreker" zeg ik.
J: "sta je al"
S: "o echt. halllloooooooo my fans, uhhh ik wil alleen hallo zeggen" zeg ik hyper.
C: "heeeeeyyyyy andere helft van Shawn"
Ja bij mij staat hij ook op luidspreker. Iedereen lacht.
M: "OMG Soph"
S: "heeeee twin"
JG: "hoiiiiii"
S: "moeten er nog meer mensen hoi zeggen"
J: "nee maar wat wil je"
S: "een sweater van jullie" zeg ik.
Iedereen: "oke top"
S: "maar ik ga. Doeiiiiiiiiiii fans"
Iedereen: "doeeiiiiiiii Soph"
Gesprek beëindigd."Wauw Soph je kan echt super druk zijn aan de telefoon" zegt Luke lachend. Ik lach. "Ik ga ff naar het podium" zeg ik. "Okiii" zegt Luke hyper. "See you latah" zeggen ze allemaal.
Ik loop naar Tijn toe. Het is zo leuk om hem te zien als hij draait. Hij heeft pauze. "Joooooo" zeg ik. "Haaaaiiiiii" zegt Tijn hyper. Hij ziet er helemaal bezweet uit. "We moeten morgen na de show gelijk naar België" zegt Tijn. "Ow oke" zeg ik teleurgesteld. "Wil jij dat tegen de rest zeggen?" Vraagt Tijn. Ik knik. We praten nog wat en Tijn moet weer op. Ik loop weer naar de kleedkamer.
"Jooooooooo my fans" gil ik. "Dank je Soph. Ik ben nu doof" zegt Louis. "Sorry" zeg ik hyper. "Mensen we gaan morgen na de show naar België" zeg ik. "Dus dat word alvast spullen pakken" zeg ik er achteraan. Ja ja lay me down komt weer op de radio. Niall kijkt mij al aan. Ik zet hem harder en begin mee te zingen.
Na het lied kijkt iedereen mij aan. Ik ben best blij. Ik hoefde niet te huilen. "Soph, omg, je huilde niet" zegt Liam. Ik glimlach. Voor ik het weet staan we in een groepsknuffel. Niall staat natuurlijk mij weer dood te knuffelen.
Na het concert gaan we naar onze hotel. OMG ik ben morgen jarig. Niall en ik gaan naar onze kamer. Ik trek gelijk m'n pyjama aan en ga in bed liggen. Niall doet het zelfde. "Night" zeg ik. En ik leg m'n hoofd op z'n borst. "Night babe" zegt hij en geeft een kus op m'n kruin.
JE LEEST
You're My Love, Niall Horan
Fanfiction»slechtste boek« Sophie verhuist naar Amerika. Is het zusje van Martin Garrix. Wordt bevriend met Nash Grier. Komt er achter dat Shawn Mendes haar tweelingbroer is. Niall Horan komt in haar leven. Haar leven is beter dan eerst!