69

1.4K 54 1
                                    

Pov Niall

Ik word wakker gemaakt door Soph. "Mm" mompel ik. "Opstaan, babe. We gaan naar Londen" zegt ze hyper. "Nog 5 minuten" zeg ik. "Dat zei je 10 minuten ook al" zegt ze. Ik hoor dat ze weg loopt. Dus ik draai me nog ff om.

Ik voel iets kouds op m'n gezicht komen. Ik schrik. "Je bent wakker" zegt Soph lachend. "Kom opschieten, de boot vertrekt over 3 kwartier" zegt ze serieus. "Over 3 kwartier?!". "Jep, jij wilde niet eerder uit bed, maar je hebt geluk. Ik heb ontbijt gemaakt" zegt ze. Ik zucht opgelucht. "Maar eerst wil ik een kus" zeg ik. Ze komt naar me zitten en geeft me een kus. Haar lippen passen precies op die van mij. Net of we voor elkaar gemaakt zijn. Ze zijn ook zo zacht.

Ik eet snel m'n ontbijt op. Soph had m'n spullen al gepakt. We springen de auto in en rijden weg. "Dank je" zeg ik. "Waarvoor?" Vraagt ze. "Je zei dat ik positief moest denken en Theo is weer wakker. En je steunde me heel erg en dat vind ik fijn". "Je had het ook bij mij gedaan en dat doet een vriendin voor haar vriend" zegt ze lief. Ik leg m'n hand op haar knie. Ze legt haar hand op die van mij en knijpt er zachtjes in.

We zijn net op tijd voor de boot.

~tijd sprong, thuis Londen~

Ik die de deur open en we lopen naar binnen. "Haaaaiii my fans" gilt Soph door het huis heen. "SOPHIEEEEEEE NIALLLLLLLLL" gilt Louis die op ons af komt rennen. Na Louis een heel welkoms comité heeft gehouden, lopen we naar de woonkamer. "El" gil ik. Ze rent naar me toe en geeft me een knuffel. "Hoi ik ben Eleanor, vriendin van Louis" zegt ze tegen Soph. "Ja weet ik, o en ik heet Sophie, maar noem me maar Soph. Ik ben de vriendin van Niall" zegt ze hyper terug. Eleanor loopt weer terug en Soph en ik brengen onze spullen boven.

"Ze is echt de vrouwelijke versie van Louis" zegt Soph lachend. "Jaa" zeg ik lachend terug. We pakken onze spullen uit.

Pov Soph

Ik loop naar de badkamer. Ik kijk in m'n nek. Een rode vlek. "NIALL JAMES HORAN NU HIER KOMEN" gil ik. Hij staat binnen 1 seconde naast mij. Ik wijs naar het plekje. Hij lacht. "Dat heet nou een zuigzoen, zo kan iedereen zien dat je van mij bent" zegt hij met een grijns. Ik rol met m'n ogen. Hij legt z'n handen op m'n heupen en geeft me een kus.

We lopen weer naar beneden. Iedereen kijkt ons aan. "Waarom schreeuwde je net boven?" Vraagt Zayn met een grijns. "Die meneer hier had me een zuigzoen gegeven" zeg ik en ik wijs naar Niall. Hij wordt knal rood. Iedereen lacht.

Als Niall weer z'n normale huidskleur heeft, trekt hij mij op schoot. Tijn belt. Ik neem op en zet hem op luidspreker. Niemand kan ons toch verstaan.

S: "haaaiii" zeg ik hyper.

T: "hooiiii, hoe gaat het met Theo?"

S: "goed, hij lag in coma, maar hij is er weer uit"

T: "mooi zo"

SH: "SOPHIEEEEEEE"

S: "haaaaiii Shaaaaaaaaaaawn"

"Bel jij met Shawn Mendes?" Vraagt El. Ik knik. "En met Martin Garrix" verbeter ik haar. "OMG" zegt ze. Ik lach.

T: "Jamie was gister aan de deur, ze vroeg of jij er was om excuus aan te bieden, ik stuurde haar weg"

S: "goed zo, als ze nog een keer komt, stuur haar gelijk weg"

Iedereen kijkt mij raar aan. Tja tis ook niet raar, ik praat Nederlands en dat is voor die gekken raar. Ik schiet in de lach. En niet zon klein beetje ook.

T: "waar lach je?"

S: "je staat op luidspreker omdat ik dacht ze verstaan je toch niet en nu kijken ze mij raar aan omdat ze niks verstaan" zeg ik tussen het lachen door.

T: "o ja nee dat verstaan ze niet, stelletje hoofden"

Ik moet nog harder lachen. Nu kijken ze mij nog raarder aan en krijgen ook de slappe lach.

Sh: "Soph, hoe gaat het met Theo?"

N: "goed" zegt Ni tussen het lachen door.

Sh: "mooi zo"

"Shawn en Martijn komen jullie eten" hoor ik m'n moeder roepen. "Ja we komen" zegt Shawn.

S: "doeiii Tijn en twin, love yaaaa"

Sh-T: "doeiii little en twin, live yaa too" zeggen ze tegelijk en ik hang op.

"Jullie kunnen echt grappig praten" zegt El. "Dat heet nou Nederlands" zeg ik trots. "Maar je ook vet goed Engels praten, je hoort geen accent, als je het zou weten hoor je het een beetje, maar anders niet" zegt Perrie. "Ik praat alleen Nederlands tegen Hind Simone of Martijn" zeg ik.

"Meiden we gaan shoppen" gilt Perrie. "Oke" zeg ik. De rest van meiden gillen. De jongens kijken mij raar aan. "Wat?" Vraag ik. "Als meiden gaan shoppen worden ze blij en jij zegt alleen 'oké'" zegt Zayn. "Ja ik ben een meisje, maar je hoeft niet persè van shoppen te houden. Ik ben geen meisje meisje" zeg ik. "En ik heb geen geld" zeg ik erachter aan.

We lopen bij de deur, de jongens zwaaien de meisjes uit. Ni drukt z'n pinpas in m'n handen. "Ni dat hoeft niet" zeg ik. "Jawel" zegt hij. Ik zucht en geef hem een kus en we vertrekken.

We zitten in de auto, Perrie zit wat met de radio te klooien. Dan komt drank&drugs voorbij. "Per stop" zeg ik. Ze kijkt mij aan via de spiegel. Ik zing/rap mee. Ze kijken mij raar aan. "Okeee" zegt Suur. Ik lach. Daarna komt Ed Sheeran- photograph. We zingen super hard mee. Daarna komt 1D- rock me. Na het liedje zijn ze aan het 'ruzie' aan het maken wie nou de beste en knapste is, bla bla bla. Ik zucht. "Zayn is de beste, Harry is de beste, Niall is de beste, Louis is de beste en Liam is de beste" zeg ik. Ze zijn gelijk stil. "Oke laten we houden hoe Sophie het zegt" zeggen ze in koor. "Misschien heb ik gelijk" zeg ik zacht.

We zijn eindelijk bij het winkelcentrum. Echt, ze praten alleen maar over make-up, kleding en weet ik veel.

You're My Love, Niall HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu