42

1.8K 66 4
                                    

Pov Niall

Ik wist niet dat Soph op voetbal zat. Het is wel awesome. Daarom wint ze bij FIFA. Niall wtf. Dat heeft er niks mee te maken. Ze is bijna jarig. Jeeejj. Ik denk dat ik een iPhone 6 voor haar koop. Ze loopt de hele tijd te klagen dat haar telefoon sloom is. Mijn telefoon trilt.

Sam: hey Niall. Kan ik vanmiddag langskomen. 🇬🇧

Ik: hoi. Ja tuurlijk. Nu?

Sam: ja is goed. Ik kom er aan. See you

Sam komt lang. Dat is echt lang geleden.

Na een tijdje gaat de deur bel. "Ik doe open" roept Soph. "OMG" zegt ze. Ik grinnik.

Pov Soph

Ik trek de deur open. OMG daar staat Sam Smith. OMG. Hij staat daar gewoon. Holy pindakaas. "OMG" zeg ik. "Hoiii ik ben Sam" zegt Sam Smith. "O hoi ik ben Sophie" zeg ik. "Kom binnen" zeg ik er achteraan. Hij komt binnen. O shit ik he nog mijn tenue aan. Naa laat maar.

Ik ren naar Niall. "OMG Niall. Sam Smith staat hier" zeg ik hyper. "Nee meen je die" zegt hij sarcastisch. Ik geef hem een vriendelijke stomp in z'n zij. "Auw" zegt hij. "Sorry" zeg ik. "Mag ik een kus? Om de pijn te verzachten" vraagt Niall. Hij is echt erg. Ik geef hem een kus op z'n mond. "Zo zijn jullie samen?" Vraagt Sam. O ja hij is hier ook nog. Ik knik en word rood.

We gaan zitten op de bank. "Wil je iets te drinken?" Vraag ik. "Um ja graag, water" zegt Sam. Ik loop naar de keuken. Ik neem fanta. Niall wilt altijd cola. Ik pak een flesje water en een blikje cola en een blikje fanta. Ik loop weer terug. En ik geef het drinken.

"Speel jij in het Nederlands elftal?" Vraagt Sam. Ik schud mijn hoofd. "Ik speelde in de selectie van het Nederlands vrouwen elftal" zeg ik. "Meen je die?!" Zegt Sam. "Nee" zeg ik sarcastisch.

Niall en Sam gaan gamen in de gamekamer. Ja dat hebben ze. Ik zap wat. Ik stop bij MTV. Sam Smith met lay me down is bezig. Ik krijg gelijk tranen in m'n ogen. Oke Sophie je zet de tv hard en ga mee zingen. Ik zet de tv hard en luister naar het liedje. De tranen springen over m'n wangen. Sam komt binnen lopen. Hij ziet me zitten. "Ag meissie toch, wat is er" zegt hij. Hij trekt me in een knuffel. "Dit.....liedje.....draaide...ze..op....de....begr...ave..nis..van....mn....vriendin" zeg ik huilend. "Aww" zegt Sam. Niall komt de kamer ook binnen lopen. Ik laat Sam los en loopt naar Niall. "Rustig, babe" zegt hij. Zijn stem maakt me op een of andere manier rustig.

Ik zit op de bank. Ik start mijn laptop op. Ik zie dat Skype nog open stond. Ik ben toegevoegd aan een groep met Tijn en zijn vrienden. Nou dan ga ik maar mee praten. Geen zin om m'n oordoppen in te doen. Ze verstaan me toch niet.

"Joooooooo mensen" zeg ik. Niall kijkt me raar aan. Ik zeg Skype zonder stem. Hij knikt. "Sinds wanneer zijn we geen fans" zegt Joris beledigend. Ik lach. "Halllloooooo mijn fans" zeg ik. "Beter" zegt Joris. "Wie zijn die gasten op de achtergrond?" Vraagt Teis. Ik kijk om en de boys staan raar te doen. "Max, dit is nou One Direction" zeg ik. "Wtf, meen je die. OMG. Ik dacht dat je een grap maakte" zegt Max op de manier toen ik zei dat ik One Direction had ontmoet. Ik lach. Niall komt aan m'n linker zeide zitten en Zayn aan de andere kant. "Ze zijn echt niet normaal druk" zeg ik. "Dat zal ik geloven" zegt Joris. Ik zie dat Niall en Zayn heel serieus aan het mee luisteren zijn. En ze knikken. "Guys, we hadden het over dat jullie heel druk kunnen zijn" zeg ik lachend. "O" zegt Zayn. "Wanneer gaan we naar Nederland?" Vraag ik. "Na Londen" zegt Tijn. "Jeaaaaaaaaaah" roep ik. Ze kijken mij allemaal aan. "Niall" zegt Tijn. "Jaa" zegt Niall terug. "Zorg je goed voor m'n zusje" zegt Tijn. "Wat zeg je" vraagt Niall. "Tijn je praat Nederlands hè, hij is Engels" zeg ik. "O shit, maar zorg je goed voor m'n zusje" zeg hij weer. Niall knikt. "Wat, waarom, zorgt hij goed voor Soph?" Zegt Joris. Niall legt z'n hoofd op m'n schouder. Ik geef hem een kus op z'n hoofd. "O laat maar" zegt Max lachend. "Maar ga weer" zeg ik. "Laterzzzzzzz" zegt Joris. "Hou van jullie" zeg ik. "Love you tooooooooooo Just friends" zegt Joris. Ik zwaai nog ff en sluit Skype af.

Ik wilde Bad Blood van Taylor Swift opzetten. Ik doe het alsnog. Zayn, Niall en ik zingen mee. Als Harry en Suur binnen komt lopen kijken ze ons aan. Ja we waren er ook bij aan het dansen. "Speel jij bij het Nederlands elftal?" Vraag Suur. Ik schud mijn hoofd. "Speelde in de selectie van het Nederlands vrouwen elftal" zeg ik. "OMG cool" zegt ze. "TIJD VOOR EEN FOTO" schreeuwt Niall. "Jeeejj" zeg ik. We maken een selfie. "Mag ie op twitter?" Vraagt Niall. Ik knik.

We zetten de tv aan. Ja Zayn wil altijd naar het nieuws kijken. Idk why. Maar oke.

'Sophie Mendes is bij Niall Horan. Ze heeft een tenue van het Nederlands elftal aan. Zou ze een speler zijn of niet. De geruchten gaan dat ze een relatie hebben'. Ik zucht. 'Zodra we meer horen laten we het horen'. "Wat een hoofden" zeg ik. "Wat zeg je?" Vraagt Zayn. "Dat het hoofden zijn" zeg ik. Zayn lacht. "Je reageert hetzelfde als Niall" zegt Louis. OMG hahahaha.

~einde avond~

We gaan film kijken. "Horror" zegt Niall. "Nialler je weet dat ik daar niet tegen kan" zeg ik. "Ik bescherm je" zegt Niall. Oke dan vooruit.

Als de film op de helft is worden mijn ogen zwaar. Ik val in slaap.

You're My Love, Niall HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu