84

1.4K 58 11
                                    

2 jaar later

Pov Niall

Vandaag is Aaliyah jarig, Aaliyah Hind Horan is geboren op 4 juli. Ze word 2 jaar. James is 5 jaar en Soph en ik zijn super gelukkig.

"Happy birthday to you" zingen Soph en ik in de kamer van Aaliyah. "Mama papa" zegt ze. Ik til haar op en geef haar een kus en knuffel. "Hoii kleine" zegt Soph die haar een knuffel en kus geeft. "Gefeliciteerd met je dochter" zegt ze tegen mij. "Jij ook" zeg ik en geef haar een kus. "Aaliyah is jarig" zingt James als hij de kamer in komt rennen. Soph neemt James in haar armen. "Foto maken?" Vraag ik. Ze knikt. Ik pak m'n telefoon en we maken een selfie. Ik zeg hem op twitter.

NiallHoran: with my family❤️ >foto<

We ontbijten met z'n alle en Aaliyah pakt de cadeautjes uit. Ze heeft van mij en Soph een roze loopfiets gelegen en van James een knuffel.

"Ik moet naar m'n werk" zegt Soph zachtjes. "Is goed babe" zeg ik. Ze geeft me een kus en loopt weg.

Pov Soph

Aaliyah is jarig. Wie had het 13 jaar geleden kunnen zeggen dat ik samen met Niall ben en 2 mooie kinderen heb. Ik niet.

Ik loop nu naar het bureau toe. "Gefeliciteerd met Aaliyah" zeggen ze in koor. Ik krijg een glimlach op m'n gezicht. "Dank je" zeg ik. "We hebben een gijzeling bij OneDirectionLaan 83" zegt Espo. Mijn ogen worden groot. "Dat is het huis van Liam en Sophia" zeg ik. "Ga dan snel" zegt Beckett.

We zijn bij Liam thuis. Farah en Deeks vertellen alles. Ik sta onderhand voor Liam's huis. "OMG Robin is daar" zeg ik gestrest. "Wie is Robin?" Vraagt Castle. "Dochter" zeg ik snel. "Dus als ik het goed begrijp gijzelt Sophia Liam en Robin?" Vraagt Espo. "Jep" zegt Espo. "Neeeeee Sophia" zeg ik.

Deeks staat tegen door voordeur aangeplakt. "SOPHIA KOM NU NAAR BUITEN" schreeuwt hij. "ALS JE NOG EEN DING ZEGT GAAT ROBIN ERAAN" schreeuwt Sophia. "Niet Robin" zeg ik.

Ik kan hier zo niet tegen als een van je beste vrienden bedrogen word en een van je beste vrienden iemand bedreigt. Ik sta naast Niall. Ik huil. "Rustig" zegt hij. Hij huilt ook. "Sophie komen" roept Beckett. "Ik ga weer" zeg ik. "Is goed" zegt Ni. "Ik hou van je" zeg ik. "Ik ook van jou en wees voorzichtig" zegt hem en ik geef hem een kus.

Ik loop weer naar Beckett toe. "Jij moet Sophia bellen" zegt ze. Ik knik.

SH: "hey Sophia" zeg ik.

SP: "hey Soph"

SH: "heb je vanmiddag iets te doen? Ik dacht dat we misschien iets leuks met de kinderen kunnen doen"

SP: "sorry Soph, ik kan niet. En nog gefeliciteerd"

SH: "dank je, o jammer"

"Vraag of je langs kan komen" zegt Beckett zonder haar stem te gebruiken.

SH: "kan ik anders langs komen?"

SP: "nee nee absoluut niet" zegt ze gestrest.

SH: "wat is er? Je klinkt zo gestrest"

SP: "er is niks" reageert ze kort af.

"Mama ikke naar buiten, ikke naar James" hoor ik Robin op de achtergrond zeggen. "Nee James is ziek" zegt ze.

SH: "wat zeg jij, James is niet ziek"

SP: "oke, dit mag je aan niemand vertellen"

You're My Love, Niall HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu