80

1.4K 58 5
                                    

-jaar later-

Vandaag gaan Niall en ik trouwen. OMG. Hij heeft me ten huwelijk gevraagd waar de boys bij waren. Zo schattig. We waren op het strand, ik vergeet dat moment nooit meer. 'Sophie Julia Jamie Mendes wil je met me trouwen?'. Voor het eerst had ik geen hekel toen hij m'n hele naam zei. We trouwen in Ierland, Mullingar.

Het is ochtend en ik lig samen met Niall in bed, het is nu 9am. Om 12:00pm komt Suur, ze gaat m'n haar en make-up doen. Ik blijf nog bij Niall liggen tot een uurtje of 11. Ik lig in zijn armen. Hij ligt nog te slapen, zo schattig. Z'n mond staat een beetje open en er komen zachte snurk geluiden uit. Zooooo cute.

Liam komt heel zacht binnen, voor ik het weet springt hij op het bed en begint te schreeuwen en gaat springen. "Liam Payne nu weg" zeg ik. "Nee" zegt hij terwijl hij door blijft springen. Ik gooi een kussen naar hem. "Wakker worden downy's" schreeuwt hij. Wtf waarom onze woord, die van mij en Suur. Nu ben ik het zat en duw Liam. Hij beland op Ni. Oopsss.... Ni word wakker en kreunt van de pijn, maar slaapt vervolgens weer verder. Ik duw Liam de kamer uit.

Ik ga weer in bed liggen. Ik kijk naar Ni en val weer in slaap.

Pov Suur

Ik bleef bij Haz slapen. Zoë sliep eindelijk een keer door. We slapen bij Niall. Ik ga kijken of Soph al wakker is. Ik doe zachtjes de deur open en zie ze schattig liggen. Ik krijg een grijns op m'n gezicht. Tijd voor een foto. Ik maak een foto. Zoooo schattig.

Ik ren de kamer weer uit en ren naar beneden.

Pov Niall

Ik word wakker en kijk naar Soph. Ze ligt zooo schattig te slapen. "Ni" zegt ze slaperig als ze haar ogen open doet. Ik kijk in naar mooie bruine ogen. "Soph" zeg ik en geef haar een kus. Ik trek haar wat dichter tegen me aan. Ze verbergt haar gezicht in m'n nek. Ik geef haar een kus op haar schouder. "Vandaag is de dag" mompelt ze in m'n shirt. "Ja" zeg ik.

Het is ondertussen al 5 voor 12. Ik hoor getoeter buiten. Ik ren naar Soph toe en geef haar een kus. "Laatste kus als mevrouw Mendes" zeg ik. Ze lacht. "De volgende kus ben ik mevrouw Horan " zegt ze lachend. Ik geef haar nog een kus en ren naar buiten. "Joo Li" zeg ik terwijl ik de auto instap.

Pov Soph

Suur begint met m'n make-up. Ze doet het echt super mooi. Daarna maakt ze grove krullen in m'n haar. Ik kijk in de spiegel. "OMG Suur, weet je hoe mooi. Dank je" zeg ik hyper en geef Suur een knuffel. Suur lacht.

Perrie en El komen binnen lopen. "Sophieeeee" roept Diana. Ze rent naar me toe en geeft me een knuffel. Ze is nu 5 jaar. Perrie en Raúl lopen naar mij toe. Raúl is het zoontje van Zayn en Per. Ik geef ze een knuffel. Ik ren naar El toe. "OMG Soph, je bent echt prachtig" zegt El hyper. Ik lach en geef haar een knuffel. Ik heb een witte bruidsjurk, aan de bovenkant strak en aan de onderkant los.

"Het is half 3" gilt Perrie gestrest. Iedereen is al klaar. We rijden naar de kerk toe. Ni mag mij nog niet zien. Weet ook niet waarom. M'n vader staat al klaar. Ik kijk hem aan. Hij heeft tranen in z'n ogen. Ik loop maar hem toe en geef hem een knuffel. "Pap niet huilen" zeg ik. Hij glimlacht. "Je bent prachtig" zegt hij. Hij geeft me een kus op m'n wang.

De muziek begint. Ik ben super mega zenuwachtig. We lopen naar binnen. Ik zie Ni. Hij is zo mooi en knap. Ik glimlach. Ik kijk naar m'n moeder, ze heeft tranen in haar ogen.

Ik sta tegenover Niall. Ik kijk in z'n ogen. Hij heeft een twinkeling. Zooo schattig. Ondertussen staan alle bruidsjongens en meisjes er ook. Die man houd een verhaal. Ik let niet echt op want ik kijk naar Ni.

"Sophie Julia Jamie Mendes, wilt u trouwen met Niall James Horan, wat is daarop uw antwoord?" Vraagt de man. "Ja ik wil" zeg ik glimlachend. "Niall James Horan, wilt u trouwen met Sophie Julia Mendes, wat is daarop uw antwoord?" Vraagt de man aan Niall. "Ja ik wil" zegt Ni. "Dan verklaar ik jullie nu tot man en vrouw. U mag de bruid kussen" zegt de man. Niall geeft mij een kus. Iedereen klapt en juicht. We trekken terug en lopen naar de uitgang.

"Hoi mrs Horan" fluistert hij in m'n oor. "Hoi" zeg ik en druk een kus op z'n lippen.

Iedereen loopt naar binnen. Ni en ik snijden de taart aan. Iedereen klapt. Dit is echt de mooiste dag van m'n leven. Iedereen feliciteert ons. Shawn geeft me een knuffel. "Gefeliciteerd" zegt hij. "Dank je" zeggen Niall en ik tegelijk. We schieten in de lach. Tijn loopt als een gek naar me toe. "Gefeliciteerd little" zegt hij hyper. "Dank je" zeg ik. Tijn geeft Niall ook een man-hug.

Iedereen is langs geweest en het feest is afgelopen. Het is 10 uur. Niall draagt mij in bruid style naar binnen. Ik geef Hem een kus op z'n lippen. Hij legt zonder de kus te stoppen mij op bed. Hij hangt boven mij. Hij steunt op z'n armen zodat z'n volle gewicht niet op mij ligt.

"Ni, ik trek m'n jurk uit" mompel ik tegen z'n lippen. Hij gaat van me af en ik doe m'n jurk uit. Hij heeft inmiddels z'n pak uit. Ik geef Niall weer een kus. We gaan weer verder waar we gebleven waren. De kus word wilder. Hij maakt met z'n hand m'n beha sluiting los. De kus word een zoen met tong.

Wat er gebeurt, blijft tussen de muren.

You're My Love, Niall HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu