část 1.

512 16 0
                                    

Ahoj, jmenuji se Victoria. Victoria Verstappen. Můj otec Jose Verstappen, a bratr Max Verstappen. Oni oba, se věnují světu motorsportů. Hlavně F1. Zato já jsem taková černá ovce rodiny. Ale nikdo s tím problém nemá. Věnuji se totiž sportovní fotografii. Je to práce která mě baví, i živí už čtyři roky. Jenže můj život se změnil v den, kdy bratr přijal nabídku do F1...

Teď mu je 25 let, a je dvojnásobným mistrem světa. Cestuje. Je šťastný. A to i já. Protože když je šťastný on, jsem šťastná i já. S bratrem jsme se těch osm let neviděli. A po jeho odjezdu, jsem zůstala s otcem v Nizozemsku. Společně pracujeme na jeho autech, a občas si i zajezdíme. Můj šéf mě totiž očividně moc nemusí, protože mi nedává úplně smysluplnou práci. Prot mám dost času nato se flákat doma s otcem.

Žijeme spolu jako "manželé". Až na to že on je můj otec a já jeho dcera. Já doma vařím, uklízím. A on opravuje, no prostě fungujeme tak jak by to mělo. Matka nás tři opustila, a teď si žije s nějakým pracháčem v L.A. a navíc, otci už také není nejmíň, a já se o něj starám ráda.

A hlavně, nemám přítele, ani děti. Takže jsem prostě volná. A je to super. Sem tam protáhnou svého miláčka.

Shelby GT500

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Shelby GT500. Láska. Jó, jako malá jsem byla blázne do tohoto auta od první chvíle co jsem ho viděla ve filmu "Need for speed", a trochu i do Tobyho. No znáte to, patnáctiletý holky se zamilují do každýho hezkýho herce/kluka co uvidí ve filmu nebo někde na ulici. Teda, doufám že nejsem jediná. Jediné co mě ještě napadá je to že jsem doopravdy trpaslík. Mám sotva okolo 160 centimetrů. A oproti výšce mého bratra a otce, je to doopravdy málo. A nebo to že jsem blondýnka, a můj bratr má vlasy hnědé. Jsem já vůbec Verstappen?

--------------------------------------------------------------
Ahojky, zdravím všechny u nového příběhu: Nine Fateful Months...
Doufám že se vám příběh bude líbit, i když vím že první kapitola byla hodně prazvláštně napsaná. Ale i tak doufám že jste prozatím s příběhem spokojení.💕
alantys

Nine Fateful Months...(CZ, NEDOKONČENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat