Pár dní společného bydlení s Maxem a Kelly a vážně bych se asi radši vrátila na hotel. Ti dva se spolu buď neustále hádají, nebo jsou pryč a já jím hlídám malou Penelopé.
,,Viky, ahoj!" Zavolá Katharina do telefonu když si po dlouhé době udělám čas na to s ní zavolat.
,,Ahoj Kath, tak co, jak je?" Zeptám se upřímně.
,,Skvělé, už jen dva dny a konečně se uvidíme!" Zakřičela radostí.
,,Ano ano, už jen dva dny, pomalu nám začnu shánět nějaký ten hotel." Řeknu když otevírám pomalu noťas.
,,Dobře, už se nemohu dočkat. Přijedeš pro mě doufám na letiště?" Zeptá se starostlivě Katharina.
,,No to uvidím, možná to vezmem tágem." Odpovím jí.
,,Dobře." Odpoví mi.
,,A co otec Kath?" Zeptám se starostlivě
,,Jó vlastně, zapoměla jsem ti zavolat, je zcela vpohodě, za pár dní už bude doma." Řekla Kath a mně se nesmírně ulevilo.
,,Děkuju ti Kath." Řekla jsem s úsměvem na tváři.
,,Hele už budu muset jít, Pen potřebuje svoji tetu, rodiče si užívají poslední volný dny spolu, tak za dva dny brouku." Řekla jsem Kath, položila hovor a šla k Pen.
,,Broučku potřebuješ něco?" Zeptala jsem se jí.,,Mám žízeň." Řekne mi Pen s úsměvem, a já ji za chvilinku donesu vodu.
,,No a když už jsi vzhůru, nechceš na něco kouknout? Nebo jít ven?" Zeptám se jí.
,,Mohli bychom se jít ven." Řekne Pen. Na což se pousměju, nachystám ji oblečení, pak se převleču, nachystám nám věci a můžeme vyrazit. Pen jsem vzala na procházku okolo Maaseiku a potom jsme se vraceli pomalu zpátky. Ještě na večer jsem jí měla hodit k babičce která ji má pohlídat na celý závodní víkend.
,,Pojď Pen, už bychom se měli pomalu vracet zpátky, musíme ještě dobalit tvoje věci." Řekla jsem jí, a ona jako slušná holka poslechla.
,,Dobře teto." Řekla a šla pomalu vedle mě. Nad jejím oslovení jsem se lehce pousmála. Za chvíli jsme už byli doma. Já ji dobalila pár věcí a pomalu jsme vyrazili v bratrově autě směr Bastonge. Cesta nám skrz zdržení trvala skolo dvě a půl hodiny, skoro o hodinu víc než měla. Pen mi mezitím usla v autě. A za chvíli už jsme přijížděli babičce před dům.
Pomalu jsem zaparkovala, a šla zbudit Pen.,,Už jsme tady lady." Řekla jsem a jemně ji pohladila po tváři.
,,Už?" Zeptala se ospale.
,,Ano, už." Odpověděla jsem, a pomohla jí ven z auta. Pak ještě v kufru pobrala její věci a šla ke dveřím od baráku.
,,Zvonila jsi?" Zeptala jsem se jí.,,Nene, mohu?" Zeptala se, na to jsem jen přikývla a Pen zazvonila.
,,No ahoj!" Vykřikla babička a obě nás objala.
,,Ahoj babi!" Pozdravila Pen.
,,Ahoj." Pozdravila jsem ji také.
,,No Pen, tak já už budu musez jet, musím se ještě nachystat." Řekla jsem a pousmála se.,,Už? To tu ani chvíli nezůstaneš?" Zeptá se smutně.
,,Nemůžu broučku, nemůžu." Odpověděla jsem jí, sklonila se k ní, obejmula ji, a pomalu se zvedla.
,,Tak ahoj holky." Řekla jsem a šla k autu.,,Ahoj!" Pozdravili obě. Pak už jsem jen nasedla do auta a zkoušela co to zvládne. No jezdí to poměrně slušně, ale né jako moje mimi doma.
Do hodiny a tři čtvrtě jsem už byla doma, s dítětem přece nemohu jet tak rychle, navíc né s 'cizím'.
Když jsem dorazila domů, rychle jsem si dobalila pár potřebných věcí, a ještě si šla rychle zaběhat. Když jsem se vrátila domů, nebyla jsem jediná co si chtěla dát vanu. Málem jsem tam těm dvoum vlezla.
Asi po třičtvrtině hodiny se už uráčili vylézt a já, spocená si konečně mohla dát vanu.,,Co Penelope?" Zeptal se spokojeně bratr.
,,Jó dobrý." Odpověděla jsem a odešla směr koupelna. Tak nějak mi je jasný co tam tak dlouho dělali ale nad tím se mi přemýšlet nechce. Po teplé vaně jsem si šla dát ještě něco k večeři, pak zase hygiena, rychle zkontrolovat zda mám všechno a mohla jsem jít spát.
___________________________________________
Tak a máme tu jednu kratší a takovou né extra významnou kapitolu. Doufám že se alespoň trochu líbila a příště už se uvidíme v Saúdské Arábii ❤️
alantys❤️
ČTEŠ
Nine Fateful Months...(CZ, NEDOKONČENO)
RomancePocházet z rodiny známých automobilových závodníků není vždy jako z pohádky. O tom by nám mohla popovídat tři a dvaceti léta Victoria, která je zaměstnanou fotografkou, se svým bratrem, kterého tak moc miluje, se skrze jeho závodní kariéru nemůže vů...