Kvalifikace dopadla nádherně. Bratr bude startovat na pole position, Checo druhý, Charles třetí, Carlos čtvrtý...
Po kvalifikaci jsem se okamžitě vydala za bratrem. Ten už konečně v dobré náladě. Taky aby né, dopadlo to krásně.
,,Gratuluju, Maxi" řekla jsem bratrovi a usmála se. Kath samozřejmě zmizla za Landem, a Arthur byl u bratrat. Taky pak musím za Charlesem, dopadlo mu to dobře, takže to pogratulovat chtělo, bože, chovám se jako by to byl závod.
O chvíli konverzace s Maxem dorazila i Kelly, to už jsem se odebrala pryč k Ferrari.
,,Sakra" řekla jsem si a podívala se na hodinky. Za chvíli bude osm. Rychle jsem z kapsy vylovila mobil a začala shánět Kath. Musíme se rychle nachystat. Máme jen hodinu. Nebere to.
,,.Bože můj, za c-" než jsem větu dořekla, přišla mi zpráva.Katharina Novel:
Ahoj, do baru dorazíme s Landem, nečekej na mě.
zobrazeno
Takže dorazí s Landem. No dobře. Rychlou chůzí jsem se vydala směrem ven z okruhu. Tam už na mě čekal taxík který mě odvezl rovnou na hotel.
Měla jsem zhruba hodinu než přijede Charles, musela jsem si pohnout.**20:58**
,,Tak fajn, už jen posbírat věci a můžem jít" řekla jsem si sama pro sebe do prázdného pokoje, a zahleděla se na šaty které na sobě měla mít dnes původně Kath. Zajímalo by mě v čem přijde. Rychle jsem vyběhla ještě pro peněženku a vydala se ke dveřím, chtěla jsem je zrovna otevřít když mi začal zvonit mobil. Charles? Mobil jsem z kabelky vytáhla, a zkontrolovala kdo volá. Charles. Nejspíš už je tady.
,,Ano?" Promluvila jsem.
,,Jsem tady" odpověděl jednoduše. Bylo 21:00. Přesně.
,,Už jdu" řekla jsem, zavřela za sebou dveře od pokoje a vydala se ven. Tam už na mě čekal nádherný červený Mercedes. Ten který jsem viděla jen u Charlese. Já si nastoupila na místo spolujezdce a nechala se vézt. To auto bylo neskutečné. Cítila jsem se v něm jako královna. Možná to bylo trochu i řidičem. Kdo ví.Za chvíli jsme už zaparkovali před barem. Já vystoupila, opatrně zavřela dveře, a počkala na Charlese. Potom jsme spolu vstoupili do baru. Všude bylo plno lidí. Nic moc pro mě. Nechala jsem se Charlesem dovést až do takového zapadlého rohu kde už byla většina až na bratra s Kelly, Landa s Kath, Yukiho, Daniela a Carlose, a možná Arthura.
,,Přijde i Arthur?" Zeptala jsem se Charlese, ale nevnímal. Podívala jsem se směrem kam kouká on. Byl tam George, s jeho přítelkyní. Bývalou. Potom jsem se podívala zpět na Charlese.
,,Hej, podívej se na mě" řekla jsem tak aby ti slyšel jen on. Nereagoval. Tak jsem to zkusila jinak. Mojí rukou jsem ho chytla pevně nad zápěstím a lehce s ním zatřásla. To už se otočil, podíval se na jeho ruku kterou jsem objímala tou svojí, a pak mně do očí. Rychle jsem si ji zase stáhla k sobě.
,,Nevšímej si jich. Chce tě vyprovokovat. Neřeš ho, a pojď si trochu užít" vybídla jsem ho rukou ke stolu.
,,Budu řídit" dodala jsem. Neměla jsem v plánu pít. Charles jen poslušně přikývl, posadil se, a vybídl mě ať se posadím vedle něj. Já poslechla, a v zápětí všechny pozdravila. Ostatní pozdravili zpátky, až na ty dva. George a ta jeho nová nádhera. Pro mě za mě ať si dělá co chce, hlavně že mně dá pokoj.
Zanedlouho už přišla i Kath s Landem a bratr s Kelly. Nešlo si nevšimnout Katharininého obrovského spokojeného úsměvu. Asi si budeme muset pokecat. Ale více než její úsměv mě do očí praštili její šaty. Bylo to rudé mini šaty, s holými zády, a poměrně odvážným hlubokým výstřihem. Všechny čtyři jsem sjela pohledem, a pozdravila. Všichni mu to oplatili, a já se jen pousmála. Měla jsem z toho večera blbí pocit.
Po chvíli sezení a poslouchání jejich konverze jsem se rozhodla se Charlese zeptat znovu.
,,Přijde bratr?" Zeptala jsem se ho.
Charles jen zavrtěl hlavou, a bavil se dál. Já si sama pro sebe přikývla, zvedla se a šla hledat záchod. Můj měchýř už by to dlouho nevydržel.
Když jsem po chvíli hledání konečně objevila záchod, stál tam on. Mé srdce začalo bušit jako by mi šlo o život. Taky že možná šlo, bůh ví co by mi ten šílenec mohl udělat.
,,Georgi, co chceš?" Zeptala jsem se nejistě.
,,Proč tu jsi s ním?" Zeptal se.
,,Protože jsem tu s ním, není to tvoje věc, měl by ses vrátit za tou svojí" doufala jsem že pochopí a odejde. Jak naivní. Začal se ještě přibližovat. Já ovšem neměla kam jít. Jediná možnost by byly dveře které se otevírali dovnitř, ale chytil by mě dřív než bych se vůbec otočila. Mohla jsem jen doufat že mi nic neudělá. Sledovala jsem pečlivě každý jeho krok, a to ticho narušoval jen ťukot mého srdce. Jeho kroky byly téměř neslyšné. Když už mezi námi byla mezera tak maximálně na dvě pěsti, dveře se otevřely. Byl to Charles s Maxem. Nedokážu říct jak jsem je poznala, ale věděla jsem že to byli ti dva.
,,Táhni od ní, hajzle" vykřikl bratr. Charles mě mezitím chytil za ruku a odtáhl pryč. Když se se mnou za dveřmi zastavil, musela jsem se mu zahledět do těch jeho očí, milovala jsem je, byly tak nádherné. Za chvíli ze záchodu vyšel i bratr.
,,Drž se od něj dál Viky, u Charlese budeš přesně z toho důvodu aby se toto nestalo. Vím že na George nechceš ani pomyslet, ale nesmíš tomuto jít naproti. Takhle to nejde. Drž se u něj" dořekne a poplácá Charlese po rameni. Oba se na sebe pousmějí. Já poslušně přikývnu a následuju ty dva zpátky. Nešla jsem tomu naproti, ale nechtěla jsem se s bratrem hádat. Chtěl mě jen chránit.__________________________________________
Ahojte po dlouhé době, já vím. Kapitoly už by dávno vyšly, ale z nějakého důvodu mi blbl Wattpad a kapitoly se mi neukládaly a ani nešly zveřejnit. Tak mě prosím omluvte.
Doufám že se alespoň trochu tato líbila a uvidíme se v úterý ❤️alantys ❤️
ČTEŠ
Nine Fateful Months...(CZ, NEDOKONČENO)
RomancePocházet z rodiny známých automobilových závodníků není vždy jako z pohádky. O tom by nám mohla popovídat tři a dvaceti léta Victoria, která je zaměstnanou fotografkou, se svým bratrem, kterého tak moc miluje, se skrze jeho závodní kariéru nemůže vů...