*12:26*
Mé ráno proběhlo tak jako všechny ostatní, co jsem měla volné. Vstát, nasnídat se, vyčistit si zuby a převléct se do sportovního. Každé ráno co jsem měla volné jsem si šla vždy alespoň trochu zaběhat. Potom jsem se vrátila, šla do vany, a pak už dělala co se mi chtělo.
Poklidně jsem seděla na pohovce, a upravovala si fotky, když mi zazvonil mobil. Kath.
,,Ano?" Promluvila jsem.
,,Mohla bych se stavit? Jsi tam ještě doufám? Potřebuju si vzít věci, něco ti říct, a rozloučit se než odjedu" řekla Kath.
,,No jó, ještě tu jsem, a ano, můžeš přijít" odpověděla jsem jí, a zvedla se z pohovky. Měla bych tu trochu uklidnit než přijde, né že by nebyla zvyklá na můj bordel, ale toto je fakt extrém.
,,Dobře, děkuju" odpověděla Kath s šťastným tónem a hovor ukončila. Já si okamžitě do pokoje doběhla pro sluchátka a začala uklízet. Nevěděla jsem ani kdy přijde, mohla jsem se jí na to zeptat. Moje chyba.
Po zhruba hodině, mi zazvonil znovu telefon. Opět Kath, asi už je tady. Já měla naštěstí tak nějak uklizeno, takže jsem mohla v klidu hovor přijmout.
,,Už jsi tu?" Zeptala jsem se.
,,Jojo" odpověděla jednoduše.
,,Dobře" řekla jsem, hovor ukončila a šla otevřít dveře.
,,Ahoj" pozdravila mě kamarádka z širokým úsměvem na tváři.
,,Ahoj" pozdrav jsem jí oplatila a pousmála se. Kath se vydala do svého pokoje, a začala si balit věci. Já se rozhodla jí pomoct abych tu jen tak nestála.
,,Tak, povídej. Co Lando?" Začala jsem se zvědavě vyptávat. Kath byla vždy typ holky co se nebál na věc jít rychle. Tady jde důkaz. Zato co já byla přesnej opak, a nijak mě to netrápilo.
,,Skvělý. Tak skvělý jsem to dlouho nezažila" řekla Kath a z široka se usmála.
Já se lehce pousmála, a začala přemýšlet nad Charlesem. Cítila jsem se jako teenager prožívající svoji první lásku. Charlese chtěla snad každá, a já měla to štěstí abych se mohla zblízka koukat do jeho očí. Zblízka jsem mohla cítit jeho vůni. Zblízka jsem mohla cítit jeho dotyky. Nic víc jsem si v životě nemohla přát.
Z přemýšlení mě ale vytrhla Kath. Občas so vážně přeji aby neexistovala. Ale ve většině případů jsem za ni neskutečně vděčná.
,,Nad čím jsi přemýšlela? Nad Charlesem?" Nechápu jak to dělá, ale vždy věděla nad čím přemýšlím, a vždy věděla když jsem se jí pokusila lhát. Vždy.
,,Červenala ses, takže nad tím" řekla klidně a usmála se. V životě bych nevěřila že zrovna my dvě budeme mít v životě něco s jezdci z F1.
,,Jo, přemýšlela jsem nad ním. Ta pusa Kath, nemohu ji dostat z hlavy. Mám ten okamžik před očima jako by se to stalo před pár sekundami. Byl to úžasnej pocit. Chtěla bych ho zažít znvou. A to hodně. Chybí mi" řekla jsem sklesle. Ten polibek od něj je jako droga. Jednou zkusíte, a nechcete přestat. Kath se za mnou doplazila, a obejmula mě.
Spolu jsme tam byli ještě jednu hodinu, a pak jsne se rozhodli vyrazit na pozdní oběd, z kterého by Kath rovnou odjela za Landem, a já bych se vrátila na hotel.
Společně jsme vybrali naše oblíbené obchodní centrum kde mají super ceny, a doufám, že i super jídla. Našli jsme si takovou menší restauraci kde to vypadalo že se specializují na ryby. Já ryby vážně miluju, i Kath je má ráda.
Na obědě jsme strávili hodinu a půl zhruba, a potom jsme se vydali ještě projít pár obchůdků kam jsme se chtěli podívat už předtím, ale nestihli jsme je.
,,Tak, hádám že tady se loučíme. Né teda na pořád, ale chápeš" řekla Kath a podívala se na mě s tím jejím typickým "mrzí mě to, ale vlastně vůbec" výrazem.
,,Jojojo. Tak né, že až se příště uvidíme, mi oznámíš že budu teta" řekla jsem a lehce se pousmála.
,,Neboj, nehrozí" řekla klidně a zasmála se.
,,Neříkej dvakrát " odpověděla jsem a pousmála se.
,,Už bychom měli jít" řekla Kath když se podívala na své hodinky. A měla pravdu. Za chvíli tu budu mít taxi.
,,Joo, tak ahoj. A měj se dobře" řekla jsem a obejmula ji.
,,Ahooj, ty taky" řekla Kath, odtáhla se, zamávala, a vydala se pryč. Já jí zamávání oplatila, a pak jsem se vydala směrem k taxi.__________________________________________
Ahojte! Chci se strašně moc omluvit že nevyšel díl v úterý. Jsem od pondělí nemocná, a chuť na to psát mě úplně přešla. I dnes to psaní nebylo ideální. Ale doufám že i tak alespoň tato kapitola bavila❤️ .Co říkáte na dnešní kvalifikaci?
alantys ❤️
ČTEŠ
Nine Fateful Months...(CZ, NEDOKONČENO)
RomancePocházet z rodiny známých automobilových závodníků není vždy jako z pohádky. O tom by nám mohla popovídat tři a dvaceti léta Victoria, která je zaměstnanou fotografkou, se svým bratrem, kterého tak moc miluje, se skrze jeho závodní kariéru nemůže vů...