,,Ty nejsi moc nenápadná, víš to?" Řekl provokativně Arthur, a já se zasmála.
,,Samozřejmě že ano. A Charlesi, chci ti poděkovat." Řekla jsem, a zdvihla ruku na které byl náramek.
,,Je to jen malá kravinka." Řekl Charles.
,,Děkuju ještě jednou. Nicméně, už půjdu. Přeji dnes hodně štěstí." Řekla jsem.
,,Je to jen tréning." Řekl Charles.
,,A Max je jen zatraceně dominantní závodník." Řekla jsem, a pomalu odešla.
,,Pořád je to jen tréning. Porvem se spolu až v sobotu." Řekl Charles.
,,Jak myslíš..." Řekla jsem tiše, a zmizela pryč.
Blížilo se odpoledne, a na trať už se pomalu vřítil první jezdec. Byl to Lewis Hamilton. Rychle jsem popadla fotoaparát, a fotila co nejvíce fotek to šlo. Postupně se na trať dostávali i ostatní závodníci. Celé dopoledne to šlo jako po másle. První tréning naprosto v pořádku, a druhý také. Po trénincích se všichni přesunuli do baru, kde oslavili začátek sezóny 2023. Já se po nabídnutí Maxe přidala, ale za účelem focení. Samozřejmě že abych zapadla, jsem si také něco objednala, a tím myslím třeba vodu. Nikdy jsem alkohol nepila, a ani nehodlám pít. Všichni kluci si s sebou přivedli i své přítelkyně/ženy. To jen Charles, George, Yuki, Daniel, Lando a Piere tam seděli sami. Ani jsem neměla extra možnost se seznámit s týmovým kolegou Maxe, což jsem chtěla napravit.
,,Ahoj Kelly." Pozdravila jsem bratrovu přítelkyni. Kelly měla možná dceru, ale stejně mi nikdy nepřišla jako extra zodpovědná matka.
,,Ahoj Victorie." Pozdravila trochu otráveně, a koukla se zpátky na Maxe.
,,Kde máš Arthura?" Zeptala jsem se nenápadně Charlese.
,,Ten to vzdal, a šel domů." Řekl pobaveně Charles, když mi nabídl místo vedle něj. Já si sedla, a poslouchala o čem se tady vlastně baví. No nebude překvapením že o dnešním tréningu.
,,Hele, tebe neznám." Řekl Lando, a podíval se na mě.
,,Ale já tebe jo." Odpověděla jsem, a pousmála se.
,,Ještě aby né. My z F1 jsme hvězdy." Řekl pobaveně Lando, a napil se ze své skleničky. Já nad tím pobaveně protočila oči, a sponzorovala přicházejícího Sergia. Naše pohledy se střetli těsně před jeho dosednutím.
,,A ty jsi?" Zeptal se.
,,Victoria, Maxova sestra." Řekla jsem.
,,Maxi nikdy ses nepochlubil že tvoje sestra je takovej kus." Řekl Piere, a já se nad tím zasmála.
,,To se ví, takovými věcmi se nechlubí." Odpověděl Max, a pomalu se s Kelly zvedali pryč.
,,Kam jdete?" Zeptal se zvědavě Charles.
,,Domů. Zítra je tréning a kvalifikace. Tahle sezóna je docela náročná." Odpověděl Max, a bral si svoje věci. Charles přikývl, a pousmál se.
,,Chceš říct, že letos je šance, abys nechal vyhrát i někoho jiného?" Zeptal se pobaveně Yuki.
,,No to fakt né." Řekl Max, rozloučil se s námi, s za chvíli už zmizeli v davu.
,,Hele, na co máš ten foťák, když nefotíš?" Zeptal se Lando, a já se zasmála. V zápětí jsem vzala svůj foťák do rukou, a Landa rychle vyfotila.
,,Že nefotím?" Pozasmála jsem se.
Kluci se zasmáli, a já se akorát pousmála.
,,No nic, asi už půjdu. Tak zatím hoši." Řekla jsem, a zvedala se, když v tom se George přidal.,,Zatím." Řekl Charles, a ostatní s ním.
S Georgem jsme se prodrali davem lidí, kteří si užívali v baru. Já jim to samozřejmě nezakazovala, jen mě celkem zaráží, že tady v Bahrainu asi není nic jako večer a odpočinek. Tady se lidi prostě nezastaví.
,,Hodláš mě doprovodit?" Zeptala jsem se George, a ten jen kývl. Celou cestu jsme spolu nepromluvili. Netuším proč, ale bylo mi to lehce nepříjemné.
,,Tak jsme tady." Odpověděla jsem hrdě mezi dveřmi, a věci položila na zem. Poté jsem se ještě otočila na George, a čekala zda odejde.,,Victorie, já..." Nedořekl George, když se začal pomalu přibližovat k mému obličeji. Naše pohledy se ale střetli až v okamžiku, kdy se střetli i naše rty. Pohybům Georgovích rtů jsem se přizpůsobila. George mě opatrně přitlačil do pokoje ke zdi, tak aby mi jeho silou neublížil. Naše rty se od sebe ale odtrhli až po chvíli kdy nejen že já i Goerge jsme se potřebovali nadechnout. Ale i skrz to že George jen prostě odešel. Bez rozloučení. Prostě mě tam nechal a odešel. Nehybně jsem stála uprostřed místnosti, a sledovala zavřené dveře od pokoje. Rychle jsem se zpomalovala, doběhla si pro věci u dveří, a okamžitě zavolala Katharině.
,,Kath? Kath?" Mluvila jsem do mobilu, poté co někdo hovor přijal.
,,Ahoj Viky, děje se něco?" Zeptala se Kath.
,,Jo, právě jsem se...no." V této chvíli jsem uvažovala zda větu doříct.
,,Právě jsi se co?" Ptala se nechápavě Kath.
,,George mě políbil." Řekla jsem.
,,A asi to nebyl jen jeden malý polibek co?" Zeptala se pobaveně Kath.
,,Měla by si mi to vyčítat! Nejedu sem, hledat si přítele. Jedu sem protože tu mám práci." Řekla jsem.
,,Klídek, ale je ti tři a dvacet, měla by sis někoho najít." Řekla Kath.
,,Děláš jako by si někoho měla." Řekla jsem trochu uraženě.
,,Nemám, ale třeba tam taky potkám takového Romea jako George až přijedu do Arábie." Řekla pobaveně Kath.
,,Byla to jen jedna zvrtlá pusa. Nic z toho nebude. Nicméně, už musím. Jo a co táta? Nevíš?" Zeptala jsem se.
,,Vůbec, asi je vše v pořádku. Ale o všem si popovídáme v Arábii. No ale alespoň mi zůstal ten sexy Charles." Řekla lišácky Kath, a já se nad jejími slovy pobavila.
,,Dobře, děkuju. A nemáš zač." Řekla jsem. Vždy když jsme sledovali F1, nebo na Kath někde vyskočil obrázek Charlese, mohla se nad ním rozplynout.
ČTEŠ
Nine Fateful Months...(CZ, NEDOKONČENO)
RomancePocházet z rodiny známých automobilových závodníků není vždy jako z pohádky. O tom by nám mohla popovídat tři a dvaceti léta Victoria, která je zaměstnanou fotografkou, se svým bratrem, kterého tak moc miluje, se skrze jeho závodní kariéru nemůže vů...