Včera jsem celý den vlastně nic moc nedělala, jen jsem chystala foťák a veškeré příslušenství, volala s Katharinou, šla běhat, večer se ještě nachystala na zítřek a pak šla rovnou po vaně a hygieně spát.
Ráno jsem vylétla z postele tak rychle, že jsem ani nepostřehla zvonicí mobil. Byla jsem velmi nervózní ze srazu s bratrem. Jaký na mě bude mít názor? Všimne si mě vůbec? Dnes se jedou první dva tréningy, zítra třetí tréning a kvalifikace, a v neděli už závod. Rychle jsem na sebe hodila oblečení, které by sedělo dnešnímu počasí, což bylo tričko s krátkým rukávem, rifle, na sebe pak už jen koženou bundu, a to byla první část mé přípravy. Pak jsem si ke snídani nachystala jen cereálie s mlékem, a do koupelny si zaběhla vyčistit zuby, učesat vlasy. A potom už jsem byla ready vyrazit na okruh.
Rychle jsem si pak před hotelem zavolala Uber, který byl za pár minut předemnou. Po cestě jsme si volala s Katharinou, která slíbila, že se přijede podívat na závodní víkend v Saúdské Arábii.
Za chvíli už jsme stáli před obrovskou plochou Sakhiru. No co si budem, vypadalo to úžasně. Vystoupila jsem z auta, taxikáři slušně poděkovala, a zaplatila. A vydala se k turniketům. Co jsem ale nedomyslela, je to, že se nemám čím prokázat. Musí se nechat že v Sakhiru mají vazbě spolehlivé sekuriťáky. Protože kdyby tam nedošel George, tak se tam asi doopravdy nedostanu.
,,Ahoj Viky." Pozdravil, a já se na něj s úsměvem podívala.
,,Ahoj Georgi. Můžeš prosím tady chlapcům vysvětlit že tu mám práci, a potřebuju jí konat?" Zeptala jsem se ho, když mi došlo, že on sám o ní neví.
,,Ty tu máš práci?" Zeptal se nechápavě Goerge, a já poklidně přikývla.
,,Aha, tak proto si říkala že se určitě uvidíme." Řekl pobaveně George, když vysvětlil mužům, že tu pracuju.,,Děkuju, a ano." Řekla jsem s úsměvem.
,,Není zač, ale radil bych ti. Nos s sebou toto." Dopověděl George, a podal mi kartičku, na které bylo napsané pouze 'employee' . Kartičku jsem si dala na krk, a na George se podívala.
,,Budu, děkuju." Pousmála jsem se, a rozešla se směrem neznámo. Ti jsem se ale otočila, a spatřila pohled smějícího se George směrem ke mně, když mu pravděpodobně došlo, že nemám tušení kam jít. Hezky jsem docupitala za ním, a vraždivě se na něj podívala.
,,Vážně se tady budeš smát, nebo mi to tu ukážeš?" Řekla jsem provokativně, a George kývl na souhlas, a pomohl mi s jednou taškou.,,Co v tom táhneš?" Zeptal se nechápavě George.
,,Tělo, objektivy, čištění, a pro jistotu dvě baterie." Řekla jsem pobaveně, když jsem zpozorovala Georgův výraz.
,,Tělo?" Zeptal se nechápavě, ale zároveň vystrašeně George.
,,No jo, tělo. Ale né lidské." Uklidnila jsem ho, když jsme došli ke stáji Mercedesu.
,,Uf, už jsem se lek. Jo a, vítej." Řekl George, a dovedl mě k personálu.
,,Lidi, toto je Victoria." Představil mě George, a já všem s úsměvem zamávala.,,Ahoj." Dostalo se mi odpovědí, jenže jedna nebyla ahoj, ale jiná.
,,Viky?" Zeptal se mě mužský hlas z venku. Já se otočila, a nevěřila svým očím.
,,Ahoj..." Odpověděla jsem tiše, a vydala se k muži. Max mě okamžitě drtil v obětí, a já musela prosit o puštění.
,,Co tu dělá moje malá sestřička?" Zeptal se provokativně Max.
,,Pracuje." Odpověděla jsem, a prohlédla na mé tašky.
,,Jo tak, a proč ve stáji našich nepřátel?" Zeptal se Max, s pohledem na George stojícího za mnou.
,,George mi pomohl dostat se přes turnikety." Řekla jsem, a pousmála se.
,,Dobře, ale nechceš už jít k nám?" Zeptal se nervózně Max, a já přikývla.
,,Děkuju za záchranu Georgi." Řekla jsem, posbírala si tašky, a vydala se za Maxem. Cestou jsme prošli okolo stáje Scuderia Ferrari. Okem jsem zahlédla Charlese, který řešil něco s asi techniky, protože stáli u monopostu, a koukali na něj.
,,Tak vítej." Řekl Max, a dovedl mě za Christianem. S Christianem jsme si přátelsky podali ruku, a já se seznámila se spoustou skvělých lidí. Za ani né hodinku odpočinku, jsem se konečně odhodlala vytáhnout fotoaparát. Bylo dost světlo, takže jsem si foťák nastavila tak jak jsem potřebovala, a vydala se nafotit už teď nějaké přípravné fotky. Vypadalo to, že i foťák souhlasil s dnešním počasím, protože fotky neměli chybu. Nevědomky jsem dobludila k Charlesovi a Arthurovi. Já je opatrně, a nenápadně vyfotila. Teda, snažila jsem se o to, jenže to by si mě ti dna nesměli všimnout.
ČTEŠ
Nine Fateful Months...(CZ, NEDOKONČENO)
RomancePocházet z rodiny známých automobilových závodníků není vždy jako z pohádky. O tom by nám mohla popovídat tři a dvaceti léta Victoria, která je zaměstnanou fotografkou, se svým bratrem, kterého tak moc miluje, se skrze jeho závodní kariéru nemůže vů...