část 21.

105 8 0
                                    

Po pár kolech závodu, co jsem usoudila že fotek už mám za tento den dost, jsem se pomalu odebrala do "bufetu" a pozorovala závod od tamtud. Mezitím co jsem si spokojeně vychutnávala jídlo co jsem si zde objednala, a pozorovala závod, jsem se rozhodla si postupně poupravovat některé fotky. Nechci aby se mi to vše celé potom nakupilo a já nestíhala. No ovšem jak jsem se do upravování pustila, ztratila jsem úplně pojem o čase.
Po chvíli jsem už jen z venku slyšela obrovský hluk. Asi dojeli. Rychle jsem si zabalila noťas, a jídlo si vzala s sebou di ruky. Úplně jsem zapoměla na to že bych měla fotit ještě předávání cen. Rychle jsem se doškrábala před stupínky kde už kluci stáli. Charles první, Max druhý, a Checo třetí. Nádhera. Všichni Ferrari nadšenci spokojeně oslavovali před pódium. Tolik lidí v červené jsem snad v životě neviděla. Jen oni zabrali většinu cílové rovinky. Nevydržela jsem to a musela je vyfotit. Večer si ji budu muset hodit na IG. Toto musí svět vidět.
Při své myšlence jsem se potichu zasmála a pak už jen dál pozorovala předávání cen, sem tam něco vyfotila, a pak sledovala davy lidí odcházet z okruhu.
Po hodině jsme se ale už konečně všichni sešli venku před okruhem.
Charles si ke mně spokojeně přicupital a pousmál se. Nedivím se mu, na jeho místě bych teď radostí skákala do nebe, vyhrát nad bratrem se nepovede jen tak někomu.
,,Gratuluju" řekla jsem a pousmála se.
,,Děkuju" řekl Charles a zastavil se když jsme šli směr taxi. Otočila jsem se a věnovala mu nechápavý pohled.
,,Co je?" Zeptala jsem se nechápavě.
,,Nic, jen čekám až všichni projdou" řekl, a podíval se okolo. Skoro všichni už byli pryč. Zbytek zůstal v areálu. Přišla jsem pomalu k Charlesovi a čekala co má v plánu udělat. Po chvíli čekání se nahl a věnoval mi polibek do vlasů. Spokojeně jsem se usmála a podívala se mi do očí.
,,Potřebuju s tebou něco pořešit" řekla jsem. Charles jen kývl hlavou na znamení ať začnu mluvit.
,,Kath by chtěla zůstat u Landa, tak jestli by byl problém nastěhovat se k tobě co nejdřív?" Zeptala jsem se, a podívala se na něj.
,,Né, určitě by to nebyl problém, jen mi řekni kdy, a o zbytek se postarám já" řekl, a usmál se.
,,O všechno?" Zeptala jsem se ještě jednou, jako ujištění.
,,O všechno. Jen řekni kdy poletíš, a hádám že odtud? Jen mi dej vědět nejpozději den předem" řekl, a rozešel se k taxíku.
,,Děkuju" řekla jsem, a následovala ho. On se mnou nejel, jezdí sám. Ano, nabídl mi zda nechci odvézt, ale měl by to jako zbytečnou cestu, takže jsem odmítla. Poté co Charles za mnou dveře od taxíku zavřel, jsem řidiči nadiktovala adresu a di pár minut jsem byla na hotelu. Věděla jsem že tu jsem tak poslední noc, dvě maximálně, takže jsem se začala pomalu balit. Potom jsem si užila hodinu ve vaně, navečeřala se, a spokojeně se věnovala sociálním sítím.

Victoria_Verstappen

To se líbí Charles_Leclerc a 828738 dalším

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

To se líbí Charles_Leclerc a 828738 dalším

Victoria_Verstappen: tady máme pár červených fanatiků❤️🔥.

Proč mi nikdo neřekl že když si dám na IG fotku lidí v červeným mávající s Ferrari vlajkama, tak budu slavná? Po tom už jsem mobil odložila, a šla spát, zítra bude dlouhý den.

__________________________________________
Ahojte drazí, doufám že se dnešní kratší kapitola líbila ❤️ uvidíme se ve čtvrtek/pátek.

alantys ❤️

Nine Fateful Months...(CZ, NEDOKONČENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat