Angie POV
Nee... Ik krijg tranen in mijn ogen terwijl ik naar de zwangerschapstest kijk.
Ik ben zwanger...
Er lopen tranen van geluk over mijn wangen en dan bekijk ik mezelf in de spiegel. Ik zal een dikke buik krijgen... En wat zal Herman vinden? Ik verstop de zwangerschapstest in mijn toilettas en loop dan naar beneden. Herman komt net zijn kantoor uit en ik omhels hem. Hij geeft me een lange kus op mijn mond. Als we elkaar los laten kijk ik hem diep in zijn ogen aan. "Herman... Ik moet ergens met je over praten..." Hij kijkt bezorgd "Herman... Ik... Ik ben zw-" de deur gaat met een klap open en Violetta komt half huilend en schreeuwend binnen. "AAANGGIE! WAAROM DOE JE DIT!?" Violetta kijkt kwaad nee, kwader dan kwaad... Het is niet te omschrijven hoe ze op dit moment naar me kijkt. En dan op eens... Slaat ze me recht in mijn gezicht.
Mijn hand raakt de plek aan waar ik zojuist ben geslagen. Ik zet mijn tanden op elkaar en voel de tranen in mijn ogen prikken. Het brandt verschrikkelijk.
Violetta heeft me geslagen.
Dat is het enige dat door mijn hoofd gaat. Waarom? "Violetta doe normaal!" Als ik Herman hoor schreeuwen kom ik weer in de werkelijkheid. "Ze heeft met leon gezoent!" ik kijk haar verbaasd aan en herman kijkt mij aan. "Wat heb je gedaan!? " vraagt hij terwijl hij me emotieloos aankijkt. "Ik heb niks gedaan!" violetta begint weer te schreeuwen "Echt wel! Leon zei het zelf! Je wilt alleen papa's geld!" Ik voel een rilling over mijn lijf gaan. Waarom zegt ze dit? "waarom verzin je al die dingen?" vraag ik terwijl er tranen langs mijn wang lopen. "Ik lieg niet! " Ze pakt haar mobiel en laat een filmpje zien waarop ik en Leon aan het zoenen zijn. Mijn ogen wordsm groot en ik voel een brok in mijn keel. hoe kon dit? "Dat is gemonteerd!" Roep ik terwijl ik nog steeds aan het huilen ben. "Angie..." Herman zegt mijn naam en ik weer wat er gaat komen. "Ik snap niet waarom je dit hebt gedaan... Je hebt mijn hart gebroken... Ga... Ga weg..."
Ik ren naar boven en pak mijn spullen. Ik snap niet waarom ze me niet vertrouwen! Ik zou Zo iets nooit doen! Als de meest belangrijke spullen in mijn koffer zitten doe ik hem dicht. Ik loop de trap af naar benden en kijk Herman diep in zijn ogen aan. Dan trek ik de trouwring van mijn vinger en leg hem in zijn handen. Zonder een woord te zeggen loop ik het huis uit...
JE LEEST
De ruzie die alles veranderende...
RandomAngie en Herman zijn getrouwd en heel erg gelukkig! Maar op eens begint Violetta raar te doen en krijgen ze een verschrikkelijke ruzie. Zo erg dat Herman het uit maakt en Angie vertrekt... Maar wat gebeurd er daarna