5. Bölüm

42 10 1
                                    


Ay arkadaşlar bir önceki bölümde Hyunjin, Changbin ve Yeonjun hastaneden döndükten sonra Jisung'ı kurtarmaya gittiler. Aradan birkaç saat geçmişti. Yani o yüzden onlar da oradaydı, haberiniz olsun da <3

~

Felix, Seungmin, Jeongin, Minho, Changbin ve Hyunjin hastane koltuklarında oturuyorlardı. Jisung ameliyata girmişti, gerçi ameliyata yürüyerek ve el sallayarak giren Jisung'dan başka birisi de yoktur.

Changbin ve Hyunjin de gelmişken pansuman olmuşlardı. Sabah kimse durduramamıştı onları ve zorla gitmişlerdi göreve. Tabi zorladığı için Hyunjin'in dikişi açılmıştı ve bu sebeple yine dikiş atılmıştı. Dikişi atan da yine Felix idi. Hyunjin yine onun yapmasını istemişti.

Diğerleri Minho'nun neden geldiğini bilmiyordu. Söylememişlerdi onlara sabah tanıştıklarını. Şimdi ise ameliyathanenin az ilerisindeki koltukta kollarını bağlamış, kafasını yerden kaldırmadan oturuyordu. Sadece bir an önce Jisung'ın çıkmasını bekliyordu. Onu sevmişti. Tatlı bir çocuk gibi olduğunu düşünüyordu ama aklına o işkence yapılırken her şeyi dalgaya alışı ve psikopatlığı, tatlılığının üzerini örtüyordu.

Seungmin de Minho'nun hemen yanında oturuyordu. Minho, onun ne kadar zorlandığını anlayabiliyordu. Arkadaşları arasında en büyükleri o idi, bu yüzden bir çok sorumluluğu vardı onlara karşı. Jeongin ve Felix, Jisung'ı o halde gördüklerinde şok geçirmişlerdi. Onları sakinleştiren de Seungmin'di. Ama onu kim sakinleştirecekti? Kim ona destek olacaktı?

İkili sessiz bir şekilde yan yana otururlarken, yanlarına doğru konuşarak gelen Hyunjin ve Changbin sessizliği bozmuştu.

"Ya bak ben diyorum sana. Bir sonraki operasyonda bir aylık maaşlarınızı bana verin, ben hepsini kat kat kazanıp size vereyim." diyen Hyunjin'e göz devirmişi Changbin "Ya Hyunjin şurda canımızın karşılığında 3 kuruş bir şey alıyoruz zaten bir de sana mı vereyim maaşımı. Senin işin belli olmaz güvenmiyorum." dediğinde Hyunjin oflayarak kendisini koltuklardan birine atmıştı.

Sonrasında ise tekrardan şansını denemek için "Ama Changbin o 3 kuruşun kat kat arttığını düşünsene. Olmaz mı?" dediğinde Changbin elini anlına koyarak bir şey demeden kafasını iki yana sallamıştı.

Ameliyataneden çıkan doktor onlara doğru geldiğinde sakince durumu anlatmıştı. "Birçok yarası derindi, aldığı darbelerden dolayı da iç organlarında bazı hasarlar tespit edildi ve ne yazıkki kan fazla kaybetmiş. 0 -rh negatif kan grubuna sahip birisi var mı? Nadir bir kan grubu maalesef." dediğinde ortamdaki herkes birbirine bakmıştı. Minho hariç.

"Benim kanım uyuşuyor. 0 -rh negatif." herkesin gözü Minho'ya dönerken doktor hızlı bir şekilde kafasını sallayıp "Tamamdır hemen kan alma odasına geçin geliyorum." diyerek yanlarından uzaklaşmıştı.

Minho diğerleri ile çok fazla göz göze gelmemeye çalışarak kan alma odasına doğru ilerlemişti. Diğerleri ile göz göze gelmek istememesinin sebebini kendisi de bilmiyordu. Belki de bu fazla samimiyetinden dolayı onlar tarafından sorguya çekilmekten çekiniyordu.

*****

"Ya kesin sesinizi tamam. Şurda iki dakika uyuyacağım bir izin vermediniz."

"Özür dilerim komutanım."

"Daha nerene kadar uyuyacaksın Huysuz. Kaç saattir uyuyorsun zaten."

"Sizin yüzünüzden bir türlü uykuya dalamadım ama. Yatıyor olmam uyuduğum anlamına gelmiyor."

War Of Hearts / SKZ BTSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin