5° Gök gürültüsü

3.6K 209 165
                                    


•••

"Gel buraya"

Kolarını açarak beni kolları arasına aldı.

•••

Kollarımı onun boynuna dolarken kafamıda omzuna yasladım. O da ellerini belime getirerek sarılmama karşılık verdi. Ensemdeki saçları okşarken daha rahat hissediyordum.
Biraz daha sarıldıkdan sonra ayrılmıştık.

"Hadi artık uyuman lazım."

Kafamı onaylar anlamda sallarken ayağa kalkmıştık. Salondan çıkararak merdivenlere yöneldiğimizde yavaşça yukarı çıktık.

Hangi odaya gireceğimi bilmediğim için sadece Taehyung'u takip ediyordum.
Bir odanın önünde durduğumuzda o kapıyı açarak içeri girdi.Bende arkasından girdiğimde etrafta gözlerimi gezdirmeye başladım.

Sade bir odaydı.Odanın ortasında çift kişilik bir yatak,gardolabı ve  çok güzel bir çalışma masası vardı. Ama en çok dikkatimi çeken şey Pencerenin olması gereken duvarda, boydan camlar vardı. Dışarısı ormanlık alanının karanlığını gösteriyordu.

Ben yatağa ilerlerken Taehyung da yanıma geldi.
"Yarın saat kaçta dersin var?"diye sorduğunda benim daha yeni aklıma geliyordu. Çantam veya diğer eşyalarım hepsi evimde kalmıştı. Sıkıntılı bı nefes vererek Taehyung'a baktım.

"Dersim saat 11 de ama çantam yanımda değil."

"Ben çantanı getirtim merak etme. Yarın olunca adamlarım sana verir."

"Tamam"diyerek gülümsedim. Taehyung da yarım ağız gülümseyerek, gülüşüme karşılık vermişti."Ben yarın sen uyanmadan işe gidicem sende uyanınca kahvaltını yapıp çıkarsın. Korumalarım seni bırakıcak okula."

" Teşekkür ederim."dedim. Ve bataniyeyi üstüme çekip tekrardan ona baktım. O da bana yaklaşarak saçımı karıştırdı.

"İyi geceller Taehyung."

"İyi geceller. Bir şey olursa odama gel. Koridorun sonundaki oda."

Diyerek bana açıklama yaptı. Bende onayladıktan sonra kapıyı kapatıp odadan çıktı.



Sabah yatağımda oturmuş güneşin doğuşunu izliyordum.Gece, yanımda uyku hapım olmadığı için uyuyamamıştım. Gözlerim kıpkırmızı olmuştu ve çok acıyordu. Uyku hapı için Taehyung dan istesem çok mu bencil olurdum ki?

Kapının yavaşça açılmasıyla oraya döndüm.
Gelen Taehyungdu. Onu görünce çok sevinmiştim çünkü sıkıntıdan patlamak üzereydim.

"Taehyung!"

Beni uyanık görünce şaşırmıştı. Ona çok çabuk alıştığım için mutluydum. Kötü birisine benzemiyordu. Yani bir adamı öldürmüş olabilir ve büsürü korkunç korumaları olabilir ama bana hiç kötü davranmamıştı şimdiye kadar. O yüzden mutluydum.

"Jeongguk, Sen niye uyanıksın?"diye sorduğunda bana doğru yürüyordu. Ona bakarak şirince gülümsedim ve cevap verdim.

"Geceleyin uyuyamadım "

"Neden bir şey mi oldu? Yoksa korktun mu?"

Ellerimi iki yana salladım ve "Hayır bir şey olmadı. Şey benim uyku sorunum varda uyuyamıyorum. İlaçlarımda evde kaldığı için uyuyamadım."diyerek gerçeği açıkladım.

"Niye bana bunu daha önce söylemedin?"

Dudaklarımı birbirine bastırıp gözlerimi kaçırdığığım da "Aklıma gelmedi." demiştim sessiz bir tonda.

Broken soul - TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin